Ahhhh @Mieksel , @Champetter , @Babsvdh , wat geweldig om te lezen dat jullie allemaal jullie kleintje hebben mogen verwelkomen! Wat kan het leven toch mooi zijn hé? Veel liefde en geluk gewenst met jullie gezinnetjes. Voor de dames hier die helaas nog moeten wachten, ook alle geluk gewenst!
Hee Babs, wat een geweldig nieuws! Wat fijn dat de kleine meid gezond is. Een keizersnee is even pittig in het begin, maar je zult merken dat het per dag beter gaat. Geniet ervan, het is jou ontzettend gegund! Veel liefs.
@Champetter : gefeliciteerd met weer een gezonde knul. En ook mooi verdeeld volgens mij met twee dames en twee heren in huis. Hoop dat je een heerlijke laatste kraamtijd zal hebben. @Babsvdh : van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. Je hebt ook de bevalling bepaald niet cadeau gekregen zo te horen. Maar ze is er gezond en wel, dat is het belangrijkste. Nu lekker genieten .
Babs; jeetje wat een bevalling maar ze is er gelukkig gezond en wel. Geniet lekker van je kleine meid!
Fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Genieten van de laatste kraamtijd en natuurlijk volop van je 4 prachtige wonders!
@Babsvdh, wat een mooi nieuws. Het geluk spat van het scherm en het is jullie heel erg gegund! Gefeliciteerd en geniet van jullie prachtige dochter.
Jaa gefeliciteerd @Babsvdh !! Wat heerlijk om in je tekst te kunnen zien op wat voor roze wolk je zit hihi
Vanmorgen een echo gehad. BMS was 10 mm. En er zat, ondanks de progynova, een eigenwijze follikel van 20 mm. Dus vanavond om 20.00 pregnyl spuiten. En dan as. dinsdag om 10.15 de tp in DD. Duimen dat ie goed ontdooit, want het is de allerlaatste!
@Stiertje73 : inderdaad super spannend weer! Ik duim dat dit embryootje het gaat waarmaken! @Gein: hoe gaat het met jou?
Het gaat tot nu toe goed. Ben wel echt extreem moe maar dat hoort erbij. Maandag weer echo dus spannend!
@Stiertje73, mijn duimen gaan voor jullie draaien vanaf dinsdag! @Babsvdh @Champetter en @Mieksel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby's. Jullie trots spat hier van het scherm! En eerlijk is eerlijk, dat gevoel zou ik ook graag eens mee willen maken! Over 2,5 week uitgangs echo en over 3,5 wk starten. Dus ik moet nog echt even geduld hebben... @Elocina ja, dat gaan we doen. @Gein, lijkt me zo bijzonder dat hormonen om mee te maken dat soort dingen met je lijf kunnen doen. Geef lekker toe aan die moeheid en duik lekker vroeg het bed in, jouw lijf heeft het waarschijnlijk gewoon nodig.
Animal, dat hoop ik ook voor jou! Het is jou en jullie zo gegund, en het is alle ellende, wanhoop en verdriet waard... You go girls! -xxxx-
Ik sluit me helemaal aan bij Mieksel. Animal ik hoop dat het binnenkort jou beurt is en dat je het zelf kunt ondervinden!!
@Animal2307 duim ook gigantisch voor je. PKD was voor ons het missende puzzelstukje, hoop zo voor jullie ook!! @Gein veel succes met de echo vandaag! Hoop zo voor je dat het met beide kindjes goed gaat!
Hey wat lief dat je eraan denkt! Vanochtend echo gehad en het zijn er twee!!!! Ze zijn wbt groei en hartslag goed. Hopelijk blijft het goed gaan!