ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Babs wat een prachtige test, daar kun je niet omheen!! Gefeliciteerd! Eindelijk!

Hier gaat het redelijk, elke dag iets beter maar ik moet nog erg opletten. Gisteren voor het eerst gekookt, super snel en simpel maar toch felle steken erna. Gelukkig kan ik wel weer mijn dochter voeden en knuffelen.

2. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Oh ja en ik ben 5kg afgevallen van de 15 die ik was aangekomen! Zo blij mee! Nog wel veel spanning op mijn buik maar we gaan toch echt nu (hopelijk haha) de goede kant op!

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    @Stiertje gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag kunt hebben
    @Unicorn. Rusten dus nog.. heftig is t toch allemaal he! Heb jij nog weer getest?

4. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Mijn amh is 0.29 ben benieuwd waar dokter cuijpers donderdag mee komt. Is het raar als ik vraag of dokter S ook nog eens wil kijken?

5. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Oh Babs wat onwijs fijn dat het nu EINDELIJK gelukt is. Ik ben zo blij voor je. Nu op naar een hele mooie zwangerschap!!

Unicorn; hoe zijn jou testen? Of heb je niet meer getest?

Bibi; hoe is het met jou Meis?

6. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Knor; ik vind dat helemaal niet raar om te vragen. Ik heb dat ook weleens gedaan. Hecht veel waarde aan de mening van dr S. Die heeft er voor gezorgd dat ik nu een prachtig gezin heb!

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dankje Gein! Zo bijzonder en onwerkelijk!
    DrS heeft bij mij de laatste tp gedaan dus heeft mij ook geluk gebracht nu!
    Als jij je er goed bij voelt zou ik het sowieso vragen. Zo gek is dat niet na zo'n verloren kostbare poging. Stel drC is het er niet mee eens of iets dergelijks zal hij het wel uitleggen. Het is jullie traject dus vraag wat je wil. Dat kan maar 1 keer!

8. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hi Knor, nee hoor gewoon vragen.. wat Gein ook zegt is hier ook het geval!
    Dr. C heeft laatste behandeling wel uitgevoerd maar dr S had destijds behandelplan gemaakt en gaf bij deze aan dezelfde methode aan te willen houden en dr. C heeft het uitgevoerd.. alleen nu dag langer spuiten wilde dr. S. Met als resultaat nog 8 cryos in de vriezer..

@babs, voorzichtig gefeliciteerd!! Spannend!

@unicron, jij nog getest?

@Stiertje, wat k*t zeg! Hoe voel je je? Blijft toch een teleurstelling ondanks je mooie kinders hebt!

Ik moet nig een klein beetje aan deze site en er was heel veel bij te lezen..

Wie had er nou zo weinig follikels? Ik zou hem na de volgende controle ook cancellen als er niks is bij gekomen.. zou zonde van de poging zijn..

Ik ben sowieso een paar meiden vergeten om op te reageren, sorry daarvoor!!

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lieve meisjes, ik heb gewoon een gezellige verjaardag hoor. We hopen dat de cryo ons geluk gaat brengen. En ik ga lekker een paar wijntjes drinken vandaag ...

10. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Goed om te lezen!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @knor: inderdaad gewoon vragen of dr. S. ook eens zijn licht op jouw dossier wil laten schijnen. Jij bent de patiënt en het gaat om jouw pogingen. Misschien dat je morgen even kan bellen, dat je een afspraak hebt met dr. C., maar dat je ook nog extra of ipv hiervan eens een telefonische afspraak met dr. S. zou willen. Gewoon om alle opties geprobeerd te hebben. Misschien kun je voor die tijd even kort je situatie en behandelplan (met doseringen/medicatie) hier neerzetten, zodat we misschien ook even mee kunnen denken om je vragenlijstje paraat te hebben.
    @Stiertje: gefeliciteerd met je verjaardag! En geniet van je wijntje!
    @Unicorn: fijn dat je weer met je meisje kan knuffelen. Dat is het beste medicijn. Is ze er weer een beetje aan gewend dat je nu ineens weer thuis bent?
    @zowelkom: ik heb ook nog steeds 'ruzie' met de nieuwe site. Ik kan er nog niet erg aan wennen. Hoe gaat het nu met jou en je werk?

12. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Laag amh 0.29

225 gonal
    225 menopur
    Synarel neusspray.

14 dagen gespoten in totaal.
    2 follikels zichtbaar, 1 eitje gevonden

13. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Knor, ik heb Meriofert gespoten ipv Menopur. Missch dat dat nog wat doet.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar het voelde idd beetje vreemd om te vragen of dr. S. nog eens mee wilde kijken met het advies van dr. C., maar ik ben toch super blij dat ik dat heb gedaan. En er werd ook totaal niet moeilijk overgedaan. Wat Klaasjes destijds zei: het is een privé-kliniek; oftewel u vraagt, wij draaien.
    Gewoon doen dus.

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden even een vraag tussen de bedrijven door. Ik merk nu al vruchtbaarslijm op....mijn lichaam is toch niet zelf al een eisprong aan het regelen.......Ik moet vanavond om 22 uur de 1e cetrotide spuiten pas toch niet te laat dacht ik......

15. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83

16. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Pff vervelend dat je je post niet meer kunt aanpassen.

Wat is het verschil tussen meriofort en menopur?

17. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Goed zo meis! Van harte met je verjaardag!!

18. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    #278 unicornbaby, 23 apr 2017
    Laatst bewerkt: 23 apr 2017
    Knor, is echt niet vreemd. Gewoon vragen, vinden ze geen probleem!

@Sneeuwmees Ze vindt het geweldig. Stomme was dat ze in het ziekenhuis door me heen keek /echt geen oog voor mij had maar wel voor alle zusters, schoonmakers enz. Ik kreeg geen knuffels. Nu ik thuis ben kijkt ze elke keer heel verbaasd naar me en krijg ik de grootste lach die ze me kan geven. Ze knuffelt me nu ook weer veel. Beetje raar, alsof ik in het ziekenhuis niet bestond ofzo..

Hoe is het nu met je vader?

19. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    En inderdaad... Irritant dat je je eigen post niet meer kunt aanpassen, dat ik op mijn mobiel de handtekeningen niet meer zie en....

20. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Geen idee, ik weet alleen dat ik ook altijd last had hiervan, zelfs na de punctie ook nog. Volgens mij is het een reactie op de hormonen?

Deel Deze Pagina