ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna 11 weken. Het gaat goed tot nu toe. Ik heb alle zwangerschappen in het ziekenhuis bij de gyn gelopen. Met tweeling moet je volgens mij altijd naar een gyn ipv een verloskundige.

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Het is heel rustig in mijn buik. Iets te rustig, als je het mij vraagt ...

3. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Wanneer mag je testen? En wanneer ga je testen

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik mag vrijdag testen. Weet nog niet wanneer ik het ga doen. In ieder geval niet eerder dan woensdag, want ik heb morgen 2 weken geleden pregnyl gespoten.

5. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Spannend stiertje. Je hoeft natuurlijk helemaal niks te voelen. Vaak ben je veel te veel bezig met wat je voelt wat logisch is natuurlijk.

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Het 'vervelende' is natuurlijk dat ik ga vergelijken met mijn 2 eerdere zwangerschappen. Maar goed, het kan natuurlijk ook anders gaan dan die 2 keren. Gelukkig heb ik veel afleiding van mn werk en mn kindjes. Dus ik hou het nog wel even vol.

Gein en knor1981 vinden dit leuk.
  7. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Tinussie spannend weer wat het resultaat is! Ik had volgens mij bij mijn laatste punctie ook "maar" 3 eicellen uit de 8 follikels. Daarvan zijn er wel 2 goed bevrucht geraakt en uiteindelijk 1 als blasto ingevroren en 1 wordt over 2 1/2 verwacht!! Ik had ook bij beide behandelingen in DD het decapeptyldepot. Aantal wil niet altijd iets zeggen natuurlijk maar snap absoluut je onzekerheid.
    @Stiertje73 Spannend!! Nog een paar dagen nagelbijten, we blijven voor je duimen natuurlijk.

Hier echt aan het aftellen.... Ons zoontje was 15 dagen te vroeg, als dat nu ook zo zou zijn dan zou ons 2e kindje dit weekend komen, rare gedachte eigenlijk! Ik ga er ook nog maar niet vanuit maar wil er klaar voor zijn.

@knor1981 jullie zijn er ook helemaal klaar voor???

8. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    @Tinussie ben je al terug? Hoe is het gegaan?

Gein vindt dit leuk.
  9. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    @mikka en @Kiwietje85, lig inmiddels met kruikje op de bank:). In 11 follikels hebben ze 6 eicellen gevonden. Mikka, het is daarom "fijn" te lezen dat jij bij het depot ook minder eicellen dan aantal follikels had en dat die eicellen toch bevrucht konden worden en zelfs tot een mooie zwangerschap hebben geleid! Afwachten maar weer tot het spannende telefoontje morgen...:)

Mikka, succes en spannend inderdaad of je nu ook wat vroeger zal bevallen.

Kiwietje85, jij ook succes met de progynova. Hopelijk groeit je bms mooi en kan met de echo vrijdag gelijk de tp ingepland worden.

@Stiertje73, succes met de laatste wachtdagen!

@Gein, alweer 11 weken, wat gaat het snel. Wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt door de gynacaeloog. Spannend weer een echo de 16e. Ook wel leuk dat je wat vaker mag spieken;)

Mieksel vindt dit leuk.
  10. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    We zijn er meer dan klaar voor. Momenteel zoveel lichamelijke klachten dat ik er ook klaar mee ben. Maar ons meisje was bijna 2 weken te laat dus ik ga ervan uit dat deze ook zoveel te laat komt.

Babsvdh vindt dit leuk.
  11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Sterkte met de laatste loodjes, knor!
    Tinussie, al gebeld over de bevruchtingen?

12. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn nog in de race! Er waren er 3 bevrucht (5 van de 6 rijp). Hopelijk delen ze mooi door en dan hebben we zaterdag een tp (dag 4).

Hoe gaat het? Kun je de testdrang nog een beetje in toom houden?

Mieksel vindt dit leuk.
  13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mooi, 3 kanshebbers!!
    Nog geen drang tot testen hier. Vanochtend wel testjes gekocht, de gebruikelijke KV 2 voor 5 euro.
    Morgenochtend is geen optie om te testen, want dan heb ik een hele lange werkdag voor de boeg. Dus dan wordt het vrijdag. De officiële testdag. Ik laat de zalige onwetendheid maar zo lang mogelijk duren. Ben een beetje bang voor de mogelijkheid van een witte test. Die een definitief einde zou betekenen van een tijdperk ...

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wij hebben trouwens weleens een dag 6 tp gehad, op een maandag. Die keer werd ik zwanger van onze oudste.

15. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Goed nieuws Tinussie!

Stiertje, ik duim!
    Jij wordt meestal niet ongesteld voor testdag toch? Die onwetendheid is ergens fijn hè!? Nog even dromen... hoop dat je droom uitkomt meid!

16. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Mieksel, bedankt:). Hoe gaat het met jou?

@Stiertje73, spannend hoor. Inderdaad is het ook wel fijn dat je er nu ieder geval nog volop in kan geloven. Hopelijk zal de test gewoon mooi kleuren en heb je voor niets nog even in onwetendheid gezeten;). Succes alvast!
    Had met Dr C nog gehad inderdaad over dag 6 tp, maar hij gaf aan dat met dag 4 tp er betere resultaten zijn, dus dat hoop ik dan maar. Mochten er nog embryo's overblijven dan worden die in ieder geval op dag 5 ingevroren, want daar was dat wel belangrijk voor.

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    @Stiertje73 Jeetje wat moet het voor jou spannend zijn nu!! Ik snap dat niet testen zo goed! Heb zelf nooit vrijwillig vroeg getest. Bij mijn dochter op 12'dpo' omdat ik buikpijn had en oud bloedverlies. Heilig ervan overtuigd dat de poging niet gelukt was en werd gedwongen door een vriendin om te testen, zodat ik zeker wist waar ik aan toe was.
    En afgelopen mei ook op 12'dpo' getest, want moest de dag erop werken en was bang om daar ongesteld te worden.
    Maar de Progynova hield het tegen, dat wist ik niet. Anders had ik nog wel dagen m'n kop in het zand kunnen steken haha.
    En jij? Welke hormonen gebruik je (Utrogestan neem ik aan?) en houdt het een menstruatie tegen?
    Ik.ga heel hard duimen!!!!! Hoop dat je je werkdag doorkomt, veel afleiding etc.

Ik ga straks ff teruglezen en reageren op de anderen! Krijg gewoon nooit melding als er hier geschreven wordt, bloedirritant zeg!

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier gaat alles btw goed! Vorige poging was afgebroken vanwege een grote follikel en uiteindelijk eisprong. Afgelopen vrijdag zat er *verdorie * weer een follikel, gelukkig geen 16mm, maar 6mm groot. Volgens de gynaecoloog geen enkel probleem, maar heb toch een onzeker weekend gehad. Kwam er maandag pas achter dat de mail uit Spanje in m'n spaminbox gekomen was. En daar stond dus vrijdag al in dat alles inderdaad okay was en ik geen echo's meer hoefde te maken. Helemaal opgelucht natuurlijk! Nu is er nog een laatste horde voor de terugplaatsing ; mijn 3daagse cryo's moeten ontdooien en nog een paar dagen vechten. Hoop zo dat alles goed gaat en er een mooie blasto teruggeplaatst kan worden! Dinsdag vliegen we naar Spanje en woensdag is hopelijk de terugplaatsing!!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Zara75 Ik gebruik progynova en utrogestan. En ik weet zeker dat een menstruatie daar nooit doorheen gaat komen. Meestal duurt het na het stoppen ermee nog een week voor ik ongesteld word.
    In het verleden heb ik vaak genoeg getest op 8 of 9 dagen na tp. Maar nu heb ik daar niet zo'n zin in.
    Morgen zullen we het weten. En dan kom ik het natuurlijk hier ook wel even melden ...

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Oeps, zie nu dat ik in het verkeerde topic gereageerd heb! Ik zag allemaal onbekende namen en snapte het al niet lol.
    Ik ga m'n berichten maar even verwijderen!

Stiertje73 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina