ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Wij zijn vanmorgen na een super snelle bevalling trotse ouders geworden van onze tweede dochter

Babsvdh, poppysun, Kiwietje85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, gefeliciteerd meis. Hoop dat het goed gaat met jullie en dat jullie lekker aan het genieten zijn.

3. Animal2307

Animal2307 Actief lid

7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd @knor1981 !!!

@Stiertje73 mijn duimen blijven draaien voor je... ik hoop het zo voor je!

Stiertje73 vindt dit leuk.
  4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @knor1981 : gefeliciteerd met de geboorte van je tweede dochtertje! Nu lekker bijkomen en genieten van je gezinnetje. Grote zus ook helemaal blij?
    @Stiertje73 : ook ik zal enorm aan je denken morgen! Hoe is het gevoel nu? Voor je gevoel nog steeds te rustig in je buik?
    @Tinussie : mooie score! Hopelijk zit hier jullie lucky eitje tussen!

5. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Knor; gefeliciteerd!! Lekker genieten van je kleine meisje.

Stiertje; hoe is het met jou? Al getest?

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Niet zwanger ...

7. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Stiertje wat verdrietig! Sterkte meis

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh Stiertje, wat ontzettend verdrietig. De wetenschap dat je er álles aan gedaan hebt, dat het eerder wel zo mooi heeft mogen lukken en je nu toch een ongewild afscheid neemt van al die jaren babywensen. Het zal moeilijk zijn, en niet iedereen zal het begrijpen. Want het is ook niet onder woorden te brengen waarom je telkens weer de MM aangaat als moeder. Het is een stem uit je hart. Heel veel sterkte, dat je lieve meiden en vriend je mogen troosten.

@knor1981 , van harte proficiat. Heel veel geluk, liefde en gezondheid met jullie meisje erbij.

9. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Oh @Stiertje73 wat een verdrietig nieuws, het was je zo gegund. Sterkte!

10. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Dikke knuffel voor jou Stiertje... wat verdrietig is dit; had het zó gehoopt voor jou en jullie. Sterkte met het helen...

Knor, gefeliciteerd meid!! Dreams come true! Hoe is het met jou fysiek na zo’n snelle bevalling?

Tinus: gaat goed hier! Afgezien vd krampjes (vreselijk is dat), is het een heel relaxed meisje; echt genieten!!

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dank, meiden, voor jullie lieve woorden. Het zal even een plekje moeten krijgen. Maar hoe dan ook, het leven staat niet langer in de wachtstand. En dat is wel fijn.

Babsvdh vindt dit leuk.
  12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat kan ik me voorstellen Stiertje. Hoe bot deze uitkomst ook is, het geeft ook lucht om verder te gaan.

Wat fijn Mieksel! Heeft je meisje nu al krampjes? Hier nog niks gelukkig! Heel grappig dat onze kleintjes van dezelfde geboortedatum zijn. Hoe oud is je oudste ook weer?

13. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    @Stiertje73 wat rottig!! Heel veel sterkte! Hopelijk kan het toch troost bieden dat je er in ieder geval alles aan gedaan hebt en je je nu in alle rust kunt richten op het gezin dat je wél hebt! Ik zou daar in ieder geval al alles voor geven.

@knor1981 dat is dan weer heel fijn nieuws, gefeliciteerd!

Ik ben vandaag voor echo geweest, hier gelukkig ook goed nieuws so far, de follikels houden zich rustig en het baarmoederslijmvlies was 7.6mm. TP staat gepland volgende week zaterdag dus ook lekker geen gedoe met werk! En wie weet nog kans om alsnog wel naar acupunctuur te kunnen want zij is dan in ieder geval wel nog in Nederland. Even afwachten of ze me op zaterdag wil zien dan.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Fijn, Kiwietje!
    Ja, ik besef heel goed wat ik wél heb (en dat gun ik jou óók!!!). Maar daardoor weet ik ook heel goed wat ik niet meer zal krijgen. En dat zal af en toe best een beetje lastig zijn. Vooral als het zo onder je neus gebeurt (schoonzusje zwanger, en ik verwacht de komende tijd nog wel meer in de familie). Iedereen van harte gegund, maar voor mij zit er (nu nog) een scherp randje aan. Komt wel weer goed hoor. Heeft even tijd nodig.

15. Animal2307

Animal2307 Actief lid

7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    Ach lieve @Stiertje73 ... Wat ontzettend rot... Ik had het jullie zo gegund, ook al hebben jullie al 2 kindjes... Wel fijn dat je nu weer vooruit kan denken. Ik wens jullie het allerbeste!!

Weet iemand hoe ik mijn handtekening aanpas? Dat lukt me niet, maar ik denk dat ik dat op de verkeerde plek doe... Grrr...

16. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Stiertje73, ach wat naar en ook heel erg moeilijk omdat er nu geen mogelijkheden meer zijn. Het is toch een soort rouwproces waar je doorheen zult gaan, afscheid nemen van een droom van een groter gezin. Het is zo oneerlijk. Heel erg veel sterkte!

@Sneeuwmees, bedankt:). Hoe gaat het met jou en je gezin?

@knor1981, gefeliciteerd! Wat fijn dat de bevalling vrij snel ging. Hopelijk niet teveel napijn. Geniet van je gezin!

@Mieksel, wat leuk te lezen dat je volop aan het genieten bent. Wel balen van de krampjes, hopelijk gaat het snel weer over.

@Kiwietje85, wat fijn dat het er al goed uitzag en de tp al gepland is. Hopelijk lukt het ook nog met de acupunctuur. Op naar een plakkertje!

17. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    #2817 Tinussie, 2 feb 2018
    Laatst bewerkt: 2 feb 2018
    @Animal2307Edit, als je bent ingelogd en je gaat naar de menuknop, dan zie je bovenaan als het goed is je naam staan. Eronder staan vier figuurtjes. Als je dan op het tweede figuurtje klikt (hoofdje) dan kom je bij je profielgegevens, Waaronder ook handtekening staat. Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk uitgelegd :)
    Hoe gaat het verder met jou?

Animal2307 vindt dit leuk.
  18. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ja, bijzonder hè!? Wie had dat gedacht...
    Mijn oudste is 3 1/2, en is helemaal stapel op dr zusje. Zo leuk!
    Hoe is jullie telgje ontvangen door de anderen?
    Krampjes ontstaan vaak tussen week 2 en 4, dus met drie week kan het helaas al prima.
    Gelukkig niet de hele dag hoor..., vooral de nachten (helaas).

19. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Tja, ik weet het niet zo goed. Ik zit nog niet echt op mn roze wolk. Doe wel alles met haar maar meer omdat het moet. Vind ik allemaal heel eng om te zeggen en te voelen want ze is zo gewenst.

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    @knor1981, ik heb er geen ervaring mee maar kaart het wel zsm aan bij je verloskundige en kraamzorg.

@Mieksel, jouw dochter is net wat ouder dan mijn clubje. Ze zijn alledrie stapel op hun broertje. Mijn 3 jarigen zijn wel drukker, sliepen even wat moeilijker. Onze dochter van 1,5 vindt het helemaal geweldig en draait mee als altijd. De kleine man sliep vannacht al 5 uurtjes aan een stuk, ik moest hem wel wakker maken vanwege borstvoeding.

Het enige wat hier thuis een beetje in het 100 loopt is het huishouden. Alle zorg naar de kindjes toe zorgt voor opstapelende wasmanden en wat lagen stof. Als straks de routine terug is komt het wel weer.

Afgelopen week de geboorte van onze zoon aangemeld in DD, ook al is hij spontaan verwekt. We hebben nog cryo's die we helaas nooit meer zullen gebruiken. Mijn vriend vindt 4 kinderen wel genoeg, ik zou best nóg eens willen maar mijn gynaecoloog raadt nog eens bevallen sterk af vanwege steeds terugkerende complicaties bij al mijn bevallingen. Het is goed zo, maar ook dubbel. Die cryo's voelen heel dierbaar, zo hard voor gestreden. Door ze te doneren aan laboratorisch onderzoek doen we nog iets terug aan waar we zelf zoveel geluk door hebben mogen ervaren.

Elocina en Animal2307 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina