Ah @Stiertje73 wat vreselijk verdrietig. Je bent zo positief maar pff wat een klap. Sterkte en knuffel! @knor1981 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Neem je tijd voor herstel. @Champetter ai wat pittig om die beslissing van die cryos te moeten nemen. Moedig.
@Stiertje73 : wat een verdrietig einde van een lang traject van wachten, hopen, vallen en weer opstaan. Ik had je zo graag een andere uitkomst gegund. Nu inderdaad proberen dit een plekje te geven. Zal niet meevallen en met vlagen inderdaad nog wel eens heel lastig worden, met mogelijke zwangerschappen in je directe omgeving. Mocht je nog eens je hart willen luchten dan zijn we er voor je. Knuffel.
@Stiertje, aaah had het je zo gegund!! Zag dat je de laatste tp kreeg bleef je even volgen in de hoop op een goede afloop.. Zal een plekje moeten krijgen want idd je weet nu wat je zal moeten missen en de zwangerschappen in je omgeving zullen idd ook wel even binnenkomen. Geef het tijd Voor alle andere dames die bevallen zijn, zo wat zijn dat er veel goed teken! Allemaal gefeliciteerd!! Geniet van de mooie tijd Aan alle zwangere, geniet ervan!! De eerste drie maanden vond ik zelf nooit fijn maar toch mis ik het zwanger zijn Aan alle dames die nog bezig zijn, keep the faith..!! zijn vele dames voor jullie gegaan maar nu zijn jullie aan de beurt!! Ik ben stille lezer even geworden.. merk dat ik alweer begon te denken aan volgende tp en zwanger willen worden, van alles terwijl ik nu ook even wil genieten van wat ik heb in relatief korte tijd.. stille hoop is een natuurlijke zwangerschap daarom hier geen anticonceptie mocht het zo zijn dan is die wens ook vervuld en anders gaan wik volgend jaar de cryos ophalen.. Ik ben er nog en zal zo nu en dan nog eens reageren maar even op de achtergrond ben ik (voor mij dit moment even het beste omdat het toch kriebelt...) Toitoitoi ladies
@Tinussie via de iPad lukt het wel, laptop niet... raar! Thanx! Nogmaals een dikke knuffel voor @Stiertje73 @Champetter wat goed van jullie dat jullie dat hebben besloten! Ik dacht dat dat in Duitsland niet mocht, maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben. Als je gezegd had dat ze ze zouden moeten vernietigen, had ik dat ook niet raar gevonden. Lijkt me een pittige beslissing. @knor1981 ik heb er geen ervaring mee, maar hoe voelde je je bij jouw eerste kindje? Is dit herkenbaar? De tip om het aan te geven bij verloskundige en/of huisarts lijkt me een goede tip.
Bedankt allemaal. Gaat inmiddels prima, denk dat het de heftigheid van de bevalling was die me heeft overvallen. Alleen heb ik nu ontzettend last van stuwing. Verloskundige haf medelijden met me, zoiets zag ze maar eens in dd paar jaar. Gelukkig krijg ik nu een medicijn waardoor het sneller weg moet gaan, ze zijn er geen fan van maar zo extreem als ik het heb kon echt niet. Verder doet de kleine meid het super en ik heb buiten de stuwing ook weinig last meer van de hechtingen enzo
Ik had ook heel erg last van stuwing. Klonten tot in mn oksels. Vreselijk. Veel sterkte ermee! Ik had ijskompressen (maandverbandje natmaken en invriezen) en zakjes met appelstroop uit de vriezer. Ik hoor ook wel dat gekneusde koolbladeren helpen.
@Stiertje73 wat ontzettend verdrietig..... Sterkte om alles een plekje te geven. @knor1981 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje, klinkt goed zo'n snelle bevalling ....
Aan de ene kant is het heerlijk ja want je bent er snel van af. Aan de andere kant ook wat minder, omdat het zo snel gaat is de pijn oom echt veel erger en het heeft me een paar dagen geduurd om het allemaal te beseffen en op de roze wolk te kunnen klimmen.
Ik had nog even een mailtje naar DD gestuurd om ze te bedanken voor het feit dat we twee prachtige meisjes hebben dankzij hun behandelingen. Kreeg een heel aardig mailtje terug van de dokters Cuypers.
Ik had vandaag een klein drupje bloedverlies, heel raar want ben pas gisteren begonnen met utro (gecombineerd met progynova nu) en de terugplaatsing is zaterdag pas. Heeft iemand dat wel eens gehad?
Nee, dat heb ik echt nog nooit gehad. Kan het niet komen doordat je iets geraakt hebt bij het inbrengen van de utro?
Wil er graag 1 waar ik allebei de kinderen i kan zetten maar kan niks vinden. Ik lig nu met flinke buikgriep onder op de bank. Kleine meid boven bij papa maar die blijft schreeuwen en drinkt slecht bij hem. Zo zielig, ik kan niks doen.
@Kiwietje85 ik herken het niet, maar door de utrogestan en volgens mij ook de progynova is alles erg sterk doorbloed en is het niet gek als je met de inbrenghuls wat beschadigd. @knor1981 , beterschap! Dit is niet leuk... @Stiertje73 ik hoop dat je het snel een plekje kan geven. Het lijkt me wel lastig, ondanks dat jullie 2 prachtige kinderen hebben. En lief van je dat je hier toch nog komt kijken.
@Elocina jullie hebben toch poolichamen onderzoek laten doen. Zou je me daar wat meer over kunnen vertellen? Ik zou dat graag via prive oid willen doen, om de rest niet met dit stuk te belasten, maar ik weet niet zo goed of dat ook via hier kan. Ik geloof ik dat je een bericht gestuurd heb. Nu ben ik benieuwd of die ook aangekomen is natuurlijk!
Het zal toch wel zijn dat er even iets beschadigd was ja, vandaag niets meer gezien. Ik heb overigens geen inbrenghuls... breng het met de hand in. Is dat fijn die huls? En hoe kom je daaraan? @knor1981 balen, veel beterschap!
Die inbrenghuls is echt een verademing. Geen vieze vingers... Ik vind die utro echt vreselijk vieze chemische troep (qua geur dan, verder werkt het wel goed, zeg maar) Die huls kreeg ik er deze keer bijgeleverd via Nijgeerten. Ik had nog 2 hulzen liggen van de kliniek in NL. Het zou best kunnen dat de apotheek ze gewoon heeft liggen. Je kan altijd informeren of ze hem hebben. Het is een serviceproduct, en wordt dus gratis door de fabrikant geleverd. Fijn dat je geen bloed meer gezien hebt!
Ik heb nog wel een (ongebruikte) huls liggen. Als je m wilt hebben, geef maar een gil, dan stuur ik m op.