ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Haha, dank je wel! Ik ben idd jarig vandaag. Helaas niet met een Duitse verrassing in m'n buik.
    @Equivoque: ik heb nooit het gevoel gehad dat men mij in DD geld uit de zak wilde kloppen (maar goed, misschien ben ik ook niet onbevooroordeeld met 2 kinderen uit 2 behandelingen). Dat men in DD commercieel is, was alleen de cynische reactie van de Nederlandse artsen die mij niet zwanger kregen.

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Gefeliciteerd met je verjaardag Stiertje!

Commercieel is DD denk ik wel; het is een privé-kliniek. Maar naar mijn idee kloppen ze geen geld uit je zak en zijn de intenties en zeker ambities veel beter dan in NL en zullen ze niet een 'onzinnige' behandeling aanpraten.
    Ze zijn eerder dan in NL geneigd iets toe te passen in het kader van 'baadt het niet, dan schaadt het niet', wat mij het gevoel van nu hebben we er iig alles aan gedaan en rust geeft. Maar ja, daar hangt idd vaak wel een prijskaartje aan en af en toe vind ik dat wel even slikken... Maar liever dat dan in NL vruchteloos (!) behandelingen herhalen omdat het nu eenmaal protocol is. Over geldverspilling gesproken...

3. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Verschil Meriofert en Menopur schijnt miniem te zijn; valt beetje in dezelfde categorie. Maar soms kan het in kleine dingen zitten misschien...

Bibi, ik maak me wel een beetje zorgen om je... Zou je vanavond al niet even langsgaan??

Juffie, klinkt goed; ik duim!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ babs Ja probeer genoeg te drinken maar ik kan niet goed niks doen...
    Vandaag rondje tuincentrum dacht als ik niks til en aanraak moet het goedkomen ( fout) daarna op de koffie bij vrienden en gekookt! Nu dis weer terug bij af.. zelfs benauwd en hartkloppingen dusss... ik wordt terug gevloten. Hoe voel jij je meid.. durf je het al een beetje te geloven?

@Stiertje vlgs mij heb ik je via hier niet gefeliciteerd dusse gefeliciteerd meid!

@Mieksel aftellen meid! Hou je het nog vol?

@juffie succes morgen!

@Unicorn hoe voel jij je nu zo thuis? Lig je nog wel in bed

@hier buik gaat dus echt niet goed! Morgen maar bellen met ziekenhuis. Mijn eigen schuld maar hoe kun je nou dagen op bed blijven liggen? Dat kan ik dus absoluut niet. Ik wordt helemaal gek. En wil ook wat met mn man en kind doen. Zucht... vreselijk...

Verder mijn dochter sinds vandaag mega ziek.
    Weer sinds einde middag hoge koorts en helaas heeft zij bij koorts (altijd!) last van koortsstuip dus dubbele ellende momenteel :(

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Juffie spannend, duimen draaien!!

Bbibi, misschien toch even nu langsgaan bij het ziekenhuis? Ik had hetzelfde. Voelde niet goed maar ik kon geen rust nemen, zou wel overgaan enz. Uiteindelijk toch gegaan zo van dan ligt de verantwoordelijken iig even niet bij mij als het toch fout gaat en het bleek al goed fout te zijn. Mijn nieren functioneerden half, mijn hart had moeite met pompen en mijn bloed was al weg stroperig. Niet dat ik denk dat jij dit nu hebt, maar laat het alsjeblieft nakijken. En echt... Rust pakken, hoe moelijk ook. Zo naar van je dochter. Veel beterschap!!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ga even heel duidelijk tegen je zijn GA AUB NU NAAR HET ZIEKENHUIS!!! Echt ik meen het jij hebt overstimulatie en je symptomen klinken echt niet goed.
    Hoeveel follikels hadden ze ook alweer geprikt bij je?
    Je moet echt niet wachten tot morgen met naar het ziekenhuis gaan ook al is de situatie nu heel erg vervelend thuis, je hebt echt overstimulatie en daar moet serieus naar gekeken worden lieverd.

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Langzaam begin ik het te beseffen:)
    Maar blijft nog wel onwerkelijk. Denk telkens dat ik t over een ander heb haha..
    Ik herken jou klachten van mn 1e icsi. Rust is echt NIETS doen hierbij! En 3L water drinken. Ik denk echt als je dit niet gaat doen, je misschien wel in t ziekenhuis belandt net als unicorn. Maak me ook wel beetje zorgen!

8. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dit inderdaad... Hoeveel cynische opmerkingen ik al niet gehad heb over hun succes... Van de week nog toen ik in het zkh lag. Heb ze er effe op gewezen dat hun mij weg hadden gestuurd. Pfff

9. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ps ja ik doe rustig aan. Leuk? Nee. Ik wil ook leuke dingen doen of in ieder geval m'n kind in bad kunnen doen. Maar ik heb een paar dagen in het ziekenhuis gehad dat ik echt dacht dat mijn laatste uren geslagen waren en dat wil ik niet meer meemaken. Dan maar rustig aan doen...

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Bbibi, bel alsjeblieft nu even een dokter. Het gaat om je gezondheid en niet om een onschuldig griepje oid. Niet morgen. Nu.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Pfff ja geloof ik eng hoor.
    Hoeveel follikels had jij ook alweer ook veel toch?
    Doe maar goed rustig aan en laat je maar verwennen thuis.

12. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Stiertje; gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad?
    Bbibi; bellen meis!! Tis net wat stiertje zegt het gaat om je gezondheid.

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Oei dank voor de bezorgdheid dames!
    Ik ga bellen echt maar morgen goed ;)
    Vrijdag was het op zijn ergst en dat is nu niet zo.
    Ik ben weer terug in bed gaan liggen en weer een fles 0,8ml water naar binnen getankt en merk meteen dat mn buik dan weer in omgang afneemt en rustig wordt.
    Ik moet gewoon net als unicorn echt niks doen... dan zie je mijn buik weer plat worden en ook rustig. Zodra ik maar weer even wasjes draai, kook , opruim oid dan begint hij weer te zwellen en krijg ik weer pijn. Dus ik blijf nu volledig in bed. Morgen komt SM! En ik beloof dat ik mezelf heeeel goed in de gaten hou, promissed!

Toch vreemd dat ik dat 4'jaar terug niet gehad heb met 19 follikels en nu dus ooeens wel. Voel me verder niet ziek oid... maar merk dat mijn lichaam dus toch vooledig rust wilt..baaaaaalen :(

14. Equivoque

Equivoque Fanatiek lid

9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel allemaal, goed om de bevestiging te krijgen dat het wel goed zit! Wij hebben er weer een beetje vertrouwen in, dus gaan zeker verder in DD!

Stiertje, gefeliciteerd nog! Jammer van de negatieve test, was toch een mooi cadeau geweest...
    Bibi: ben het met de rest eens, benauwdheid en hartkloppingen zijn echt alarmsymptomen... Zou toch vanavond al bellen hoor!

15. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    25+ follikels maar bijna alles was vocht. 8 eicellen.

16. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ik heb eerder meer follikels gehad en meer eicellen, meer ie gespoten maar niks... En nu ineens ohss. Het kan gewoon blijkbaar ineens, geen idee. Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik zou echt even je na laten kijken. Knuff

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Pas goed op jezelf @Bbibi je bent niet alleen thuis toch? Als jij zelf merkt dat t minder wordt als je rust neemt en veel drinkt moet je dat zeker doen. Ik herken mezelf wel in je verhaal. Ik ben ook niet naar t ziekenhuis gegaan en gelukkig is t bij mij ook over gegaan met niks doen en drinken. Pas goed op jezelf meid!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Unicorn gek dat dat toch per keer kan schelen dus.
    Bij jou nu ook door HCG natuudlijk. Dat lokt het uit en maakt het veel erger. Ik mag om die reden ook geen tp. Dus bij kij zal het in een paar dagen wel moeten zakken. Zo niet zal ik toch naar ziekenhuis moeten. Maar voor nu paar dagen uitzitten. Als ik niks doe voel ik me ook echt wel ok heel eerlijk gezegd.
    Maar ik hou het in de gaten. Jij ook rustig aan.

Babs haha eigenwijs noemen we dat ;)
    Ze hadden al voorspeld in DD dat dit ging gebeuren dus ook toen ze gister belde en ik het melden zij ze ook veel drinken en echt echt rust.
    Tja dat heb ik vandaag niet gedaan dus niet zo gek dst de klachten toenemen. Nu ik weer in bed ligt gaat het echt wel ok! Dus ik bek morgen even voor de zekerheid maar ga er vanuit dat het wel goed zo is...
    hoop alleen dat het wel optijd weg trekt wil wel graag vd week werken... week is toch al zo kort met koningsdag..

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Oh en nee man is thuis, en dus helaas ziek kind dus ook!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zo de cetrotide zit erin....rot spuit.
    Maar ik heb het weer gedaan.
    Ben benieuwd morgen.
    Slaap lekker ladies ♡

Deel Deze Pagina