Hallo dames, Via @Nellie4 kom ik hier, ik had een topic geopend omdat ik niet zo snel een kon vinden over Düsseldorf, maar ik had nog niet bij de mmm-clubs gekeken, oeps.. Mag ik hier meeschrijven? Zal even mijn verhaal kopiëren vanuit mijn eerdere topic: Wij hebben uit de 5e iui-poging in 2014 in 2015 onze dochter mogen krijgen. Na een jaar begon het weer te kriebelen en gingen we vol goede moed het iui-traject weer in. 7 inseminaties gehad, zonder resultaat. Daarna doorverwezen voor ivf/icsi en zijn hiervoor naar het Radboud in Nijmegen gegaan. Helaas zijn alledrie de pogingen mislukt. Was uitgeloot voor een scratching in poging 2, ook dit heeft geen resultaat opgeleverd. We zijn eind vorig jaar qua verzekering overgestapt naar UMC en hebben het pakket gekozen waarmee ook nog poging 4 en 5 vergoed worden. We zitten inmiddels middenin poging 4 en vanochtend ben ik gebeld dat we as donderdag een TP hebben, mits deze zich blijft delen t/m dag 5..Voorlopig nog even spannend dus! Ze hadden helaas maar 2 eicellen gevonden en de ander is niet bevrucht geworden, dus ik hoop dat dit een goeie is! Ik ga even wat teruglezen hier
Spannend zeg, hopelijk een tp donderdag. Weet je wat de reden is van de lage opbrengst? Heb je een laag amh?
Ja, ik ben 36 en heb voor mijn leeftijd een lage amh. Toen wij in Nijmegen liepen, is deze ook gemeten, kwam uit op 0,9. In Düsseldorf wederom gemeten en toen was hij 1,2. Ik keek dr. Cuypers (de man) eens raar aan, maar het enige wat hij erop zei was dat de manier van meten was en dat het niet zo is dat het ineens meer zou zijn geworden. Moest lachen, want daar ging ik ook niet van uit. Ja, ik vind het echt zo spannend! Ik hoop vandaag niks te horen ...Morgen is een feestdag in Duitsland, dus zijn ze gesloten...Hopelijk worden we niet 4/10 gebeld...
De lage amh'ers schrijven ook samen in een ander topic, deze is op dit moment wat actiever. En gaan ook allemaal naar Düsseldorf http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ervaring-en-tips-primaire-ovariele-insufficientie.664630/
Hoi meiden, Ik zie dat er alweer een aantal opnieuw zwanger zijn geraakt en spontaan sommige geweldig zeg. Gefeliciteerd meiden!! Ik ben een tijdje weggeweest, wilde even niet meer met het hele ivf traject bezig zijn nadat de tweede geboren was, even genieten van alles.. Ondanks ik vaak gedacht heb, wanneer starten we weer. Halfjaarlijks rekening in de bus om te betalen voor de cryo's.. Nu besloten weer te starten.. Ik vind het gewoon spannend weer!! 22 november (pas) afspraak.. Ik merk dat gelijk de regelstand weer aan gaat.. Rekenen rekenen en rekenen.. Weinig geduld en wachten tot 22 november.. Als iemand weet dat een gaatje uitvalt, hoor ik het graag Wij hebben nog 2 dag 5 emmys (maar slechte kwaliteit) en 6 dag 1 emmy's. Hopelijk worden de dag 1 emmy's ook gelijk ontdooid zodat ik eventueel daar nog op terug kan vallen.... Wie zit er nu in behandeling? Ik moet echt nog een heel stuk terug lezen...