@mikka: ik had in NL decapeptyl en orgalutran gebruikt en spoot ik Puregon. In DD kreeg ik 2 x 225 ie Menopur en had ik suprefact als platlegger. @knor: jij had dus synarel? Geen idee waarom de ene persoon hier suprefact en de ander synarel krijgt? Misschien dat je dat verschil eens kunt vragen. Ik had begrepen dat een combi van 2 soorten hormonen beter was voor de rijping van de eitjes, dus dat zou ik dan nog kunnen begrijpen (al snap ik ook niet waarom ik alleen Menopur kreeg ). Het zijn soms die accentverschillen per persoon en geen idee waar dat dan in zit. @Bbibi: morgen echt bellen, hè. Anders bellen wij een dokter voor jou, hoor! @babs: kan me voorstellen dat het moeilijk te bevatten is. Ga je morgen bellen voor je eerste echo-afspraak te maken? (ook al zo'n enorme stap om dat te kunnen doen).
hey meiden, wat hebben jullie wat afgeschreven hier Van een partner met spontane klaplong tot een fikse overstimulatie. Sterkte meiden met al jullie tegenslagen, hoop dat alles weer wat tot rust is gekomen bij jullie. Stiertje, wat ongelofelijk jammer van deze poging. Gelukkig heb je nog wel van je verjaardag kunnen genieten, nog van harte gefeliciteerd! Babs, eindelijk maar toch een mooi oplopende test in je handen, dat werd toch ook wel een keer tijd na al die enorme tegenslagen. Ik hoop dat alles nu voorspoedig voor je mag verlopen! Bibi hoe is het nu met je? ook bij jou een overstimulatie begrijp ik? Voor de gene die ik vergeten ben excuus. en alle meiden in de race heel veel succes deze poging. liefs Maris
Wat een drama op de weg vanmorgen waar we normaal 45 min rijden hebben we daar nu 2uur!!! Over moeten doen pfff.... Maar goed meting is geweest en waar er zaterdag nog 'maar' 3 waren heeft de Gonal F goed gewerkt en waren het er nu al 14 dik boven de 10 mm allemaal. Nu dus terug naar 75 ie spuiten en woensdag weer terug voor echo. Geen vocht of iets te zien tot nu toe. Als het zo blijft durft zij een verse tp wel aan maar ik weet niet of ik dat durf....lastig. Vooralsnog vrijdag of zaterdag de punctie dat hoor ik woensdag weer.
Goedemorgen, Ik kom even namens @Bbibi zeggen dat ze zich vanmorgen in het ziekenhuis moest melden, nadat ze netjes had gebeld.
O jeetje, Bbibi. Veel sterkte. Loontje, bedankt voor het melden. Juffie: dat is mooi nieuws. Gelukkig hoef je nu nog niet te beslissen over wel/niet een verse tp.
Juffie wat een goed nieuws zeg! Nog even rustig nadenken over wat je wilt. Volg je gevoel, dat heeft altijd gelijk! Xx Stiertje, leuke dag gehad gister? Vandaag mag ik 38 kaarsjes uitblazen. Mijn eerste verjaardag als mama. Dat had ik echt nooit durven dromen. Zelfs vorig jaar niet toen ik zwanger was van haar. Erg bijzonder en ik hoop dat iedereen hier dat mag gaan meemaken (een verjaardag als mama)! Loontje dank voor het melden. Hopelijk niet te ernstig voor bbibi, goed dat ze wel gebeld heeft!! Ik hoop dat het meevalt!
Gefeliciteerd, unicorn! Ja, dat is wel bijzonder he, jarig zijn als mama. En ook zwanger jarig zijn is bijzonder. Ik ben gister 44 geworden (oef ... ff wennen!)
Unicorn; gefeliciteerd meid!! Hele fijne dag. Laat je lekker verwennen door je meisje en je man. Bbibi; heel veel sterkte!!
Juffie: kijk eens aan, mooi nieuws joh! Unicorn: gefeliciteerd. Heerlijk dat je er zo van geniet Bbibi, ai, daar waren we al bang voor... Hoe is het met je? Sterkte!
Zooo 50 berichten om te lezen, kreeg geen melding meer @Stiertje alsnog gefeliciteerd!!! @Bbibi, gelukkig heb je toch gebeld, ben benieuwd hoe het gaat met je? @Unicorn, gefeliciteerd!!! Ego, gisteravond in zh gelegen. Heel de dag werkelijk niks gedaan maar kreeg toch geregeld harde buiken. Van 16-17u om de 1.15/1.20 min een harde buik.. Om 17u in slaap gevallen en wakker geworden met zachte buik, tot ik van de trap liep, weer hard. Zh gebeld en moest komen (eigen gyn had dienst gelukkig). Urine getest en blijk in grijs gebied te vallen met witte bloedcellen in urine. Dit gaan ze beter onderzoeken nu. Toch op voorhand antibiotica gekregen, als het wel wat is nemen we het iig vast onder handen, anders weten ze het niet. Mijn zoontje is vandaag jarig dus wij kregen het wel even benauwd ervan.. Bmh had bij drie metingen een andere lengte van 41mm tot 47mm. Het scheelt paar mm, maar toch.. Ik hoop echt dat die harde buiken afnemen want heb gister en zaterdag echt niks gedaan.. @Naam can nieuwe lid kwijt Ik ben DD eeuwig dankbaar! Zoontje vandaag 1 en tweede op komst.. 2 pogingen NL, 1 poging Gent en poging 4 met picsi, calciumbadje, granocyten voor NK cellen, zwanger en zwanger gebleven!! Vele miskramen gehad en Gent begon over eiceldonatie, hier geloofde ik echt niet in dus wegwezen.. Gent is overigens veeeeel duurder dan DD, DD is dan nog een koopie
Gatsie ZoWelkom... Had je dit bij je vorige zwangerschap ook? Hoever ben je ondertussen (kan je handtekening niet meer zien..)
Bij vorige heb ik vanaf week 18 met veel harde (pijnlijke) buiken gelopen, maar toen was ik echt veel te druk, ging nergens over. Werkte alsof ik niet zwanger was, wilde niet zeuren want ja, ik had er 5,5 jaar over gedaan.. maar nu krijg ik proluton en niks gedaan en dan al een harde buiken.. snap er echt niks van.. Maargoed ook weer gebeurd, vandaag thuis en morgen twijfel ik.. donderdag Koningsdag dus dan zou ik deze hele week thuis zijn.. Gyn zegt wat werk betreft, je bmh is goed daar hoeven we ons geen zorgen om te maken, kindje ziet er goed uit.. dus waar ik mij het beste bij voel en wat mijn buik gaat doen op werk.. Mijn ma zegt bedrijfsarts bellen en overleggen....
Hebben ze bij jullie tijdens het stimuleren bloed geprikt? Om te kijken of het binnen de perken blijft?
@Unicorn gefeliciteerd meid! @Loontje dankjewel lieve meid voor het melden hier @juffie wauw flink gegroeid dus super goed hoor! @Stiertje heb je wel nog een leuke verjaardag gehad meid ondanks de teleurstelling? @Sneeuwmees hihi ja ja ik was eigenwijs maar Toch maar gebeld! Hihi @Mariska hoe gaat het met jouw zws? @Mieksel jij houd het spannend meid hoeveel dagen nog? @Gein dankje meid wanneer ging jij weer beginnen? @zowelkom gefeliciteerd met je zoontje! En vervelend van je harde buiken. Goed dat ze je zo goed in de gaten houden. Mare vertel. Je zoontje pas een en al zo ver in je zwangerschap? Woow.. Ben jij zwanger van een cryo? En die snel terug laten plaatsen? Bijzonder meid. Hopelijk voel je je goed en hou je je kleintje nog heel lang binnen meid! Rustig aan hoor...
@hier nou geweest. Helaas wel behoorlijk wat vrij vocht. Follikels hebben zich opnieuw gevuld met vocht en waren als joekels zichtbaar.. daarnaast waren mijn eierstokken echt heeeeel erg vergroot helaas... ik hoefde gelukkig niet te blijven. Ze vertrouwde het wel. Vooral omdat mijn lichaam dus eogenlijk heeeel duidelijk de seinen afgeeft. Dat ik gister weg was gegaan (naar tuincentrum) was dus niet heel handig ( oeps). Maar goed dat ik zelf werd terug gevloten en mijn buik dis gigantisch opzwelt. Advies hele week verplicht thuis en rust. Betekend niet 24uur per dag op bed ivm trombose. Maar wel mezelf rustig houden. Veel op bed veel op bank en heeeeel veel drinken. Woenadag moet ik me iets beter voelen anders terug. En als ik me er netjes aan hou verwacht ze zonder tp dat het in een week moet slinken. De grote eierstokken ( waren echt heel erg opgezet) kon nog paar weken diren. Haar advies, absoluut geen terugplaatsing volgende maand helaas. Omdat het bij mij niet in naruurlijke cyclus kan adviseerde zij oprecht geen hormonen te gebruiken. Mijn eierstokken moeten echt slinken... baaaaalen... moet sowieso nog uitgsngsecho tzt en dan kijken... voor nu dus braaf weer thuis... ( nadat ik eerst nog naar e tandarts ben geweest stond al gepland). Heb wel het idee dat het vandaag echt wel wat beter al gaat dan gisteren gelukkig. Al heb ik nog een bolle buik. Verder koorts dochter gezakf. Zal vanmiddag/vanaaf wel toenemen. Een geluk is dat ze zelf nu veel moe is en slaapt dus hoef ik haar niet op sleeptouw te nemen gelukkig... uodate tot zo ver Bedankt voor het medeleven dames! X
A Bbibi, wat balen allemaal zeg. En dan volgende maand ook geen tp. Het wachten duurt al zo lang. Hoop dat je je snel beter voelt. Juffie, bloedprikken doen ze volgens mij niet standaard. Ik heb het een keer gevraagd en toen is het dus wel gedaan. Ik heb even een vraagje over Maca. Dat komt in dat boek van Rika terug. Gebruiken jullie dat eigenlijk? In het boek staat namelijk dat wanneer je in een traject met hormonen spuiten zit, artsen vaak liever hebben dat je het niet gebruikt. Weet iemand hier wat meer over? Gebruiken jullie iets van camu camu, acai, bijenpollen, gojibes?
@Bbibi: en nu weer op de bank he! Fijn dat je niet hoefde te blijven. Maar dit betekent dus wel dat je je echt gedeisd moet houden. En zeker niet moet gaan werken! Ja, ik had een hele leuke dag gisteren met een huis vol visite. @zowelkom: gefeliciteerd met je zoontje! Naar van de harde buiken. Volgens mij kun je van blaasontsteking ook harde buiken krijgen. Misschien heb je dat wel. Jij ook rustig aan dus. @Mieksel: sterkte met de laatste loodjes van de wachtdagen. @ego: ik zit te wachten op m'n menstruatie. Vanochtend DD gemaild met de plannen (1 maand rust en dan cryo tp in kunstmatige cyclus) en gevraagd of ze het progynovaschema alvast ff willen mailen. En dan gaan we er weer voor.
Maca mijn man gedaan, maar ik vind het boek van rika echt veel en veel te ver gaan! Was overigens mijn slechtste behandeling ooit!! Ik heb wel supplementen geslikt maar die superfoods onzin gelijk weggegooid..