Hij zit erin en gaat inderdaad beter. Er kwam wel een klein beetje bloed toen ik de spuit eruit haalde maar dat is verder niet erg toch?! Dan heb ik net een klein vaatje ofzo geraakt denk ik... Fijne avond nog allemaal, en nogmaals bedankt!
Unicorn meid jeetje wat heftig zeg! En wat een ziekenhuis zeg jeetje!! Knorretje beterschap! Hey stiertje... jij had al eens geopend had mij ff de Eer gegeven ik heb nog nooit in die jaren een deel mogen openen Gein spannend meid. Jullie eerste kindje was geloof ik niet Meer bij jullie toch Hefig allemaal voor jullie hoor. Respect dat jullie toch via de mmm er weer zo voor gaan. Sterke vrouw ben je! Mikka spannend weer meid! Dames hier zo voor het eerst cetrotide Zetten ik hoop dat het me lukt... Echt ff wennen... Poedertje met vloeistofje en dan opzuigen en inspuiten toch? ?
Ja klopt ja vloeistof gebruiken die in de spuit zit bij de poeder doen. Daarna niet gaan schudden maar rustig mengen anders krijg je luchtbellerjes. Succes ik mag denk ik volgend weekend ook aan de cetrotide....geen fijn spul tenminste 5 jaar geleden niet.
Juffie ohhhhh ga je toch wellicht beginnen meid? Hoe is het met je man? Gein geen cetro voor jou? Stiertje haha! Had jij nou overigens wel cetro gebruikt deze ronde? Juffie hihi ik had uiteindelijk idd weer even een keer youtube gekeken even ter verfrissing... ging prima! Enkge is er zaten weer wat ouchtbelletjes in. Vrij veel bovenaan. Kreeg ze er niet uitgetikt, uitgeloten. Mijn mijn b12 gaat dat altijd prima. Maar nu vrij veel vloeistof verloren en de ouchtbelletjes bleven alsnog in bovenste dopje zitten voor de naald. Uiteindelijk maar mee ingepoten ... hoop alleen niet dat het erg is dat ik toch behoorlijk wat vloeistof had verbruikt... op hoop van zegen dan maar.. Ik weet nog van de vorige IVF 4 jaar terug dat ik met infusen intralipid bij anasthesist ook altijd behoorlijk wat lucht zat in de slang. Ik helemaal in paniek dichtgeknepen dat hij niet verder liep en man haar gauw halen. Maakte volgens haar niets uit... ook al ging het rechtstreeks in een vat/ader. Moest wel een behoorlijke hoeveelheid lucht in worden gespoten wilde het gevaar opleveren is wat ze toen melden... dus die paar kleine belletjes in een spuitje zal je niet zo snel van omvallen vermoed ik zo
Wow, deel 7 alweer. Dus Stiertje, hoop dat je onze traditie in ere voortzet volgend weekend! @Unicorn: wat vreselijk heftig allemaal weer. Is evt overplaatsing naar een ander ziekenhuis een optie? Knuffel, meid. Hopelijk voel je je snel wat beter. @Babs: jij ook weer een spannende week voor de boeg. Zou mooi zijn als er weer snel een roze golf hier mag komen. Hoe voel je je? @Mikka: jij ook weer succes deze poging! Mijn onderbuik leek tijdens een poging ook op een pantervel met al mijn blauwe plekken.
Gaat gelukkig goed met mijn man dus we gaan beginnen. Voor mij wordt dat spuiten ook weer even wennen is voor mij ook alweer 5 jaar geleden..... Heb ook alweer wat filmpjes zitten kijken hoe dat ook alweer moest. Toen werd ik erg misselijk van de cetrotide hopelijk deze keer niet....we zullen zien. Hoe ging de cetrotide bij jou? Heb je last? Ik Denk inderdaad niet dat je van die kleine luchtbellen zal gaan omvallen.
Ik volg jullie weer en duim voor veel zwangerschappen @Unicorn: wat heftig bij jullie allemaal zeg, ik hoop dat je snel opknapt en dat je snel weer lekker naar huis mag.
Hoe gaat t unicorn??? Stiertje ik wil nu al wel testen🙈 en jij?? Sneeuwmees ik voel me goed. Weer allerlei kwaaltjes als de vorige keren. Hopelijk nu eens een goede plakker🍀🤞
Zo, net de tweede fm gehad. Er zijn twee mooie follikels zichtbaar, ze moeten wel nog wat doorgroeien, waren nu 15 en 16 mm. Woensdag nieuwe echo en dan datum voor de punctie. Ik vind twee wel erg weinig, wat als ze nou niet bevrucht raken? Aan de andere kant weet ik ook niet als ik deze ronde af zou kappen of een volgende keer meer eitjes zullen groeien. Denk dat we maar gewoon de gok moeten nemen.
Nou Knor, ik vind het ook wel wat weinig... Als je kijkt naar mijn wisselende resultaten (van 2,3 naar 15 follikels) dan kan het de moeite waard zijn om te kijken of een nieuwe cyclus mogelijk beter uitpakt. Met laag AMH/hoog FSH wisselt dat schijnbaar nogal. Kun je niet voor escape IUI gaan?
Ik heb woensdag de derde fm,eens kijken wat de arts ervan zegt. Als ik nou zeker zou weten dat ik de volgende keer meer eitjes zou hebben zou ik het nu wel afbreken
Ja, zo'n glazen bol zou fijn zijn! Ik zou echt even een mailtje sturen en vragen of dr. S in dit geval zijn advies wil geven over escape IUI of doorzetten. Bij mij gaf hij dus aan wisselende cycli, blabla. Arts in Arnhem (die mijn echo's deed) zegt hetzelfde. Succes, lastig besluit!
Bbibi: ik heb deze keer geen cetrotide gehad (gelukkig, ik vind het nare spuiten), maar synarel neusspray. Dat moet je meteen vanaf cyclusdag 1 gebruiken tot aan het moment dat je pregnyl moet spuiten. Het is wel een beetje smerig, maar ik heb het liever dan cetrotide. Babs: nee, ik heb nog geen neiging om nu te testen. Maar dat is waarschijnlijk woensdag/donderdag wel anders. Ik kan natuurlijk ook nog keihard gewoon ongesteld worden he? Alleen utro houdt dat niet tegen bij mij. Dus als ik donderdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik waarschijnlijk vrijdag of uiterlijk zaterdag wel een test doen. Donderdag is 2 weken na pregnyl, daarna zou het safe moeten zijn. Houdt alleen utro bij jou wel de menstruatie tegen?