Tnx meiden. Idd proberen beetje te genieten tussendoor. Hier hebben we het allemaal voor gedaan! En nu volhouden!
Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd Babs. En lekker rustig aan blijven doen @hier sta ik strak van de zenuwen uit angst dat DD belt
Spannend Nellie! Snap dat het zenuwslopend is! Duimen staan aan..! Ok, dus Klaasje leest nog mee onder een andere naam. Fijn om te weten dat ze niet'ineens' verdwenen is. Ik hoop dat je weer mee komt kletsen Klaasje. Vond jouw kennis en ervaring heel helpend en hoop natuurlijk op een mooie 4e wondertje voor jou! Benieuwd hoe het met je gaat.
Wat fijn babs!!! Nu dus nog heel rustig aan doen, ook doen dan he?! Fijne berichten dus.... Klaasje, hoop ook dat alles goed gaat, jouw raad / advies is altijd welkome. Nellie, spannend!! Morgen dus de tp zonder tegenbericht? Ben heel benieuwd..... Hier vandaag weer een echo gehad. CD 25. Er zijn nog steeds 2 follikels te zien, deze arts gaf aan dat ze denkt dat mijn eisprong nog helemaal niet is geweest! Hele mooi ronde heldere follikels te zien en als ze na de eisprong opnieuw zouden zijn gevuld met vocht zouden ze niet zo mooi zijn. Snap er niets meer van.... Zit al op dag 25 en dan nog geen eisprong?... DD maar weer gemaild en maar weer afwachten. "goede" nieuws wel dat er rechts ongeveer 6 follikels te zien waren en links ongeveer 2. Allemaal rond de 4/5 mm dus hopelijk liggen die klaar voor de volgende ronde. Wat zouden jullie doen?? Gewoon wachten op menstruatie, pregnyl spuiten (als dat een optie is) of een of ander hormoon gaan gebruiken om de menstruatie op te wekken?? Weet zo ff niet meer wat dat was. Mijn gevoel zegt gewoon wachten maar geen ervaring. We zijn deze ronde natuurlijk volop begonnen met stimuleren en daarna ineens gestopt (ook geen pregnyl, wat we misschien beter wel hadden kunnen doen) dus denk dat mijn lichaam een beetje van slag is. Ga denk ik ook nog maar weer ff met de ovulatietesten aan de slag, als ze er beide nog zitten moet mijn eisprong nog komen...... Verwarrend......
Trouwens, ze noteerde ook endometrium 6,1 mm en dan 2 laags.... ik heb eigenlijk altijd 3 laags gehad maar iemand enig idee hoe dit gedurende je cyclus veranderd? Is dit dan voor een eisprong 2 laags en daarna 3? Het was eerder in mijn cyclus al wel 3 laags maar toen was ik nog aan het stimuleren.... ppffff..... nu dit weer, snap er niks meer van.....
@mikka ik heb eens een iui poging afgebroken doordat ik 8 eitjes had. Geen pregnyl of iets gehad. Had daarna 3 cysten terwijl ik die nooit had. Kunnen ze geen bloedprikken om te kijken of de follikels hormonaal actie zijn misschien? Pff wat een gedoe zeg...
Weer terug van vakantie, maar wel van een afstandje jullie gevolgd. @babs: wat een schrik dat je bloedverlies had en wat valt er dan een last van je af als kleine uk het goed doet! Geruststelling ook dat het hematoom een stuk kleiner is. Ben heel blij voor je! @Mieksel: voor jou nog even nagels bijten nog. Weet uit ervaring hoe slopend het is als je eerder een miskraam hebt gehad en hoe die 'magische grens' waar het eerder mis ging als een zwaard boven je hoofd hangt. Hoop dat je straks ook een mooie echo mag hebben en zult zien dat je kleine uk een plakker is. @Nellie: wat een rollercoaster voor jou en dan moet je ook nog een dag langer wachten. Zucht.. Heb met je te doen en leef met je mee. Op naar een mooie tp op woensdag! @Bbibi: ik ben er weer. . Heb vanaf mijn vakantie je gevolgd hoe het met je ging. Je hebt een pittige tijd achter de rug. Hopelijk gaat het nu de goede kant weer op. Knuffel! @Unicorn: hoe gaat het nu met jou? Had je nog vaker getest? Of inmiddels al een echo gehad?
Bij mij waren ze de maand er na weg. Lichaam ruimt t dan weer op net de menstruatie. Maar die cysten waren niet hormonaal actief. Weet niet of dat bij jou wel of niet is!?
Sorry voor de onduidelijkheid. Ik heb vrijdag de punctie gehad, dus woensdag de dag 5 tp. Zo stond het vanaf het begin al gepland. Dus er is niets uitgesteld.
@cystes: ik heb ook weleens cystes gehad. Meestal gingen ze vanzelf weg. Dan was het een corpus luteum-cyste (gele lichaam-cyste). Ik heb ooit ook een endometriosecyste (chocoladecyste) gehad. Die ging niet vanzelf weg. Ik heb toen een laparoscopie gehad om de aard en de omvang van de endometriose vast te stellen en toen hebben ze meteen ook die cyste weggehaald.
Hallo dames, ik breek even in jullie topic in, in de hoop dat jullie als ervaren DD-gangers misschien mijn vraag kunnen beantwoorden. Wij doen icsi ivm verminderde zaadkwaliteit van mijn man. Er ontstaan steeds embryo's en ook een behoorlijk aantal, maar na 8 tp's heeft het nog tot geen enkele positieve test geleid. Ik vraag me daarom af of het zinvol zou zijn eens het onderzoek na NK-cellen te laten doen. Kan je die in DD laten doen zonder dat je daar in behandeling bent? Of moet je dan gelijk een hele intake laten doen en daar in behandeling zijn? We hebben namelijk nu nog een aantal cryo's, dus voorlopig gaan we nog niet overstappen.
Vanmorgen hele tijd met vrouwelijke cuypers gebeld. Het weinige aantal bevruchtingen is te wijten aan het slechte zaad van mijn man helaas....we kunnen überhaupt blij zijn dat het er 5 zijn want voor hetzelfde geld was er niks geweest. In overleg toch besloten om voor progynova schema te gaan, het zou anders nu wel eens heel erg lang kunnen duren voordat mijn cyclus weer op gang komt na 24 eicellen. Dus ik heb toch besloten om te starten met progynova het wachten is nog op mijn menstruatie.....gisterenavond dacht ik dat mijn menstruatie Door kwam maar vannacht alweer gestopt dus nog maar ff wachten dan. Als blijkt op cyclus dag 12 dat mijn bms dik genoeg is wordt de tp gepland en gaan er 2 van de 5 in de embryoscope. We willen in eerste instantie 1 tp. Mochten ze beide overblijven dan gaat er 1 terug en 1 weer in vriezer. Mochten we echt veel pech hebben en ze het allebei niet halen dan moeten we ronde wachten. Ik hoop echt dat er 1 van die 5 wilt blijven bij ons......wel spannend de tp kan al vrij snel zijn dan. Babsh: wat fijn dat het hematoom nu al stuk kleiner is, gauw weg met dat rot ding en lekker je ukkie laten groeien.
@Babsvdh ben op vakantie maar moést even kijken of alles goed was met je. Wat fijn om te lezen dat je weer wat gerust bent gesteld! @Nellie4 blijf voor je duimen, weer dat dit echt een verschrikkelijke week is met angst iedere keer als je telefoon gaat....sterkte! @Dreamer29 volgens mij kun je onderzoeken (dus ook NK cellen onderzoek) ook doen als je uiteindelijk besluit niet de behandeling in DD te doen. Maar als je t zeker wilt weten zou ik gewoon even een mailtje sturen naar het NL secretariaat (e-mailadres staat op de website), die antwoorden snel en duidelijk dus dan weet je gelijk wat mogelijk is. Succes!