Nou wordt het wachten zwaarder he Stiertje en Babs... Zolang testen gewoon geen optie is, is het nog wel te doen, maar zodra het eventueel misschien al wel zou kunnen, slaat de twijfel en het ongeduld toe. Bij mij werkt het tenminste wel zo... Kun je in principe een week na TP van een blasto testen? Wachtdag 12 is dat, en dus idd twee weken na Pregyl 5000(?)
Ik heb 3 terugplaatsingen gehad waarbij 3x biochemische zwangerschap. Dus heb geen idee hoe ik erop reageer als er niets gebeurd. Heb echt gevoel weer zwanger te zijn en dat t nu beter plakt. Heb alle kwaaltjes 1 of 2 dagen eerder dan de vorige keren. Dus maar hopen dat mn gevoel klopt..😊 dus wil morgen wel testen omdat ik echt denk dat ie al positief zal zijn, maar doe ik nog niet denk ik😉
Het schijnt dat het per dag de helft minder wordt. Dus dan zit je 2 weken na 5000 pregnyl nog op 0,3.
Ja mieksel 7 dagen na tp is 12 dpo... ik had vorige keren 7 dpo heeel licht streepje... Pregnyl halveert elke dag en hcg stijgt elke 2 dagen ongeveer...
Babs, ik hoop het voor je! Ik weet bij mezelf echt nog niet welke kant het dubbeltje op gaat vallen. Mijn buik is nu redelijk rustig, beter dan een paar dagen geleden. Maar soms nog steeds dat zeurderige gevoel op de achtergrond. Voorzover ik het nog weet van eerdere terugplaatsingen, had ik toen altijd wel een paar dagen waarop het helemaal rustig was vanbinnen en ik niks voelde. Dat is dus nu anders. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Enige waar ik al een paar dagen last van heb is obstipatie. En dat was bij mij echt een zwangerschapskwaal. Maar lijkt me echt nog te vroeg daarvoor hoor. Dus ik maak mezelf niet blij met een (misschien) dode mus.
Nou we kunnen...... Toch alweer 5 jaar geleden dat ik blij was met mijn menstruatie...woensdag eerste spuit 💪🍀
Bibi, ik heb ook nog nooit cetrotide gehad. Ik spoot orgalutran als remmer. En dat zijn voorgevulde spuitjes net als deca. Stiertje en Babs, spannend hoor. Ik hoop voor jullie dat het goed zit. Juffie, ook een spannende tijd voor jullie. Zet' m op
Lees ook weer mee! Unicorn heeeeel veel sterkte meis. Hoop zo dat het afzien straks allemaal een mooie reden blijkt te hebben gehad. Jullie blijven goed voor jezelf opkomen gelukkig, dat moet wel bij dat soort artsen! Aan de dames op t iets rustigere wachtbankje: duim ook voor jullie!
Unicorn, ook ik hoop dat het de goede kant uit gaat! @ego: het doffe, zeurderige gevoel in m'n buik neemt weer wat toe. Voelt als naderende ongesteldheid. Maar kan net zo goed zwangerschap betekenen, weet ik uit ervaring. Toch maakt die ervaring het er nu niet relaxter op. Het is echt even afzien nu. En elke keer als ik naar de wc ga, duimen dat ik geen bloed zie. Mijn laatste 3 cycli waren 27-24-25 dagen. Nu dag 24. Dus spannend ...
O, Stiertje, die laatste dagen zijn altijd zo shit. Helemaal als je weet dat utro je menstruatie niet tegenhoudt. Sterkte. Unicorn, ben benieuwd hoe het met je is.
Stiertje: wat spannend, die laatste dagen zijn echt het moeilijkste.... Bibi: Hoe gaat het net jou? Hoe voel je je nu ook de cetrotide erbij zit? Wanneer moet jij weer naar DD? Ik heb zaterdag om 9:00 uur de eerste follikel meting . Unicorn: ik denk aan je...Beterschap.
Hi dames, helaas nog weinig verbetering.. Soms gisteren weer 3cm erbij en 3,5 kg (in 1 dag!!!). Ik plas net geen 20 cc per uur... Vreselijk opgeblazen en misselijk. Maar vanochtend met ml toch een test gedaan, al zeiden ze hier dat het niet nodig was. Positief. We zijn voorzichtig blij. Ik heb vanochtend wel voor het eerst in 6 dagen weer kunnen douchen, wat fijn is dat zeg. Hopelijk ben ik met mijn verjaardag thuis (24e)maar grote kans van niet.
Jeetje Unicorn wat een hel! Ben wel heel blij voor je dat je zwanger bent. Hopelijk houdt die gedachte deze pijn wat draaglijker. Alle andere meiden, veel succes!!!
Wauw, een positieve test!! Dat is in ieder geval fantastisch nieuws. Hoop dat je snel opknapt. Sterkte nog.