@Juffie26: ach, wat lief. Zelfs ik kreeg er op afstand nog een brok van in mijn keel. Ik hoop ook van harte dat het de babydokter gaat lukken een baby in de buik te krijgen. @Stiertje: fijne vakantie nog even. Geniet nog maar even van al het saais. Binnenkort komt er weer genoeg spanning op je pad! @babs: succes bij de echo!
@babs, veel succes (en plezier) bij je echo!!! @juffie, ahhhh ik moest er zelf even bij slikken, wat een schatje. Hopelijk zorgt de babydokter ervoor dat er snel een baby komt! Ik snap je gevoel dat je het in je natuurlijk cyclus wilt doen! @Stiertje, lekker! Fijne vakantie!!! @Nellie, hoe gaat het met je? Duimen draaien voor je!!! @Bbibi, wat ben ik blij te lezen dat het weer beter gaat met je! Vreselijk he, die overstimulatie. Ik wens 't m'n ergste vijand nog niet toe. Wat een drukte verder!! Misschien beter inderdaad om even te wachten tot er meer rust is. Succes met alle huis-perikelen! Wij zitten te wachten op een nieuwbouwproject dat hopelijk eind van het jaar gaat starten. Maar stel dat het lukt een huis te verkrijgen daar, dan maak ik me nu al druk over het verhuizen haha. @klaasje, zwaai even naar je. Hoop dat het goed gaat met je. Ik mis je hier.
Hey meiden. Echo was goed. Hebben even snel gekeken om de baarmoeder zo min mogelijk te prikkelen met de echo. Hartje klopt mooi en en hematoom is weer kleiner geworden!! Doorgaan met niets doen dus...
@Babsvdh wat een geweldig nieuws! Kun je inmiddels al een beetje zorgeloos van je zwangerschap genieten? @poppysun zit geduldig en eenzaam op het wachtbankje. Deze week is op m'n werk de drukste week van het jaar, dus de tijd vliegt voorbij. Schok vanochtend wel, voelde wat puistjes opkomen en dat is bij mij geen goed teken. Dus ik ben er nu wel wat minder gerust op. Zondag ga ik testen
T begint een beetje werkelijker te worden en we krijgen steeds meer vertrouwen. T is nog wel spannend maar probeer toch wel een beetje te gaan genieten! Bij jou ook spannend aan t worden Nellie! Duim voor je!
Ha meiden, was even een lange radiostilte van mijn kant en ook nog eens een nieuwe nickname. Had even wat behoefte aan privacy toen iemand in mijn nabije omgeving 'zomaar' wist dat ik op een bepaalde dag even naar DD moest?! Gek toch eigenlijk hè, dat je je daar mee bezig kan houden als je zelf niks met de MM te maken hebt. Afijn, genoeg daarover. Wat is hier veel gebeurd! Babs, jij gaat eindelijk de goede kant op. Wat een opluchting. Goede kans dus dat het hematoom aan het einde van het trimester weg is? Mieksel, jij dichtbij een eerste echo. Wat heeft DD voor jou ook een missend puzzelstukje ingevuld. Heel blij voor je, voel je je goed? Poppysun, proficiat! 8 weken las ik. Alles een beetje rustig? Heb je nu meer last van je endo en je ademno? Gein, in juni voor de blasto! Heel erg veel succes. Wat zou het tof zijn als het mag lukken. Sneeuwmees, zwaai en hoi! Juffie, het is geen schande om veel last te ervaren van de mentale kant van de MM. Denk dat je een goede keuze maakt met een pas op de plaats. Zelfde voor Bbibi, even rust en je focussen om de dingen die 'moeten' lijkt me beter dan stressen als een kip. Zowelkom, alles rustig bij jou? Nellie, ik duim heel hard voor je. Houd vertrouwen hoor want dit embryo is wel een super one of a kind. Als enige over en dan van zo'n pracht kwaliteit. Nog eventjes afzien. Mikka, verdorie, jouw poging ging niet lekker! Ik las ook je zorgen om platleggers maar ik denk echt dat je als low respondeer vooral een goede maand moet hebben. Kijk bv naar Mieksel. Ik heb trouwens met mijn lage amh waarde 300ie gonal of menopur gebruikt en cetrotide. Niet perse gangbaar, de meeste stimuleren met 450 ie. Ik vertrouw dus echt op het maatwerk in DD. Elocina, hoe gaat het met jou? Ben je weer aan het werk? Al een gevoel bij een behandelplan? Lolaa, en jij? Stiertje, wij zitten in dezelfde fase. Rustig wachten en dan op naar een nieuwe kans!!! Ik heb er zelf heel veel zin in, statistisch moet ik dichtbij zijn dus ik ga ervoor. Jij ook super veel succes!! Ik ga je volgen ( niet stalken ). En dan ga ik nu m'n warme melk opdrinken en hopelijk weer slapen!
Fijn dat je weet terug bent! Ja wij hopen ook dat ie goed ontdooid en hopelijk zwanger van worden al is dat wel heel veel geluk hebben!
Tnx meiden. Inderdaad gaan we ervan uit dat t hematoom binnenkort vertrokken is. Van 6cm naar nu nog 1 cm in 2 weken tijd ziet er gunstig uit. En t vruchtje zit boven in de baarmoeder en t hematoom onderin dus dat is ook heel gunstig. Vandaag ineens wat meer oud bloed , stolsels en wat meer gewoner bloed zegt me dat door t prikkelen van de echo gister t hematoom toch wat los komt. Hopelijk ga ik niet harder bloeden en verdwijnt alles gewoon in de komende weken.. Vertrouwen houden en op naar de volgende controle volgende week!
Welkom terug champetter. Wat fijn dat alles goed lijkt babs! Wens je verder een voorspoedige zwangerschap toe! Hopelijk kun je beetje genieten. Ik zelf vond dat best lastig de zwangerschap gestart met bloedingen. Ben eigenlijk hele zwangerschap altijd wel beetje onrustig geweest. Tot ze op mijn buik lag. Ik heb de rekening gekregen uit dd van de twee cryos die nog in de vriezer zitten. 151 euro voor een half jaar. Dit krijg ik denk ik niet vergoed hé.
@Babsvdh wat fijn dat alles met de echo goed was. Snap dat het nog even spannend is, goed dat je er al een beetje van kunt genieten! @Champetter welkom terug meis, hebben je gemist! Wat een verhaal zeg, zou ik ook even klaar mee zijn... Hier inmiddels aan de DHEA gegaan op eigen verzoek (30mg) en man aan de proxeed. Even wachten tot dat allemaal een kans heeft gehad en dan weer een traject. Augustus? We hebben vrijdagochtend afspraak om behandelplan door te spreken, toch weer even spannend naar DD. Moeten er al om 9 uur zijn omdat we een derde en laatste keer de spermfit test gaan proberen bij manlief en het lab dat dat onderzoekt s middags dicht is. Wordt lekker vroeg in de auto zitten Heb de avond tevoren een etentje van werk op 2.5 uur rijden van huis. Naar DD is ook ongeveer 2.5 uur zonder files. Benieuwd of ik mijn ogen open kan houden bij Cuypers Ik zit te denken aan minder Gonal en meer menopur of meriofert. Ondanks dat mijn amh goed is voor mijn leeftijd (2,94 bij 35) gaf Cuypers vorige evaluatie aan dat de kwaliteit van de eicellen wel eens de oorzaak zou kunnen zijn die we nu negeren (focus steeds op mijn man). Ervaringen en hormooncombi's die voor jullie werkten in soortgelijke situatie?
@Champetter: gezellig dat je er weer bent. Jij mag ook weer snel uit de startblokken toch? Heb je nog scratching laten doen? Ik verwacht binnen een week wel weer aan de progynova te zitten.
Ik heb idd ook weer gekrast, gewoon in mijn lokale zkh dus zonder biopt. Iets in mij denkt dat het biopt alleen meerwaarde heeft als je nog geen zwangerschap gehad heeft. Al is het bij sommige fm'ers toch wel eens key geweest voor een tweede kindje. Wat super goed dat je de rust kunt vinden Elocina. Geen idee wat een spermfit is? Is dat om icsi beter in te schatten? Wat ik je zou aanraden nog voor eicelkwaliteit is ubiquinol. Lekker veel, 200mg ofzo. De Tuinen heeft zo'n hoge dosering. Wbt hormonen, ik spoot altijd maar 1 soort. Dat werkt bij mij blijkbaar. Op m'n 30 en 32e was dat 300 gonal en nu op m'n 34e 300 menopur gespoten. Ik had nu op de poging van m'n 34e op het oog mooiere embryo's als op m'n 32e. Terwijl dat heel gek is met een lage amh waarde. Het waren er ook evenveel, ook gek. Al denk ik nog steeds dat ik bij poging 32e nog te moe was van de tweeling bevalling en borstvoeding. Ze waren toen 6 maanden oud en de week dat ik stopte met bv ging ik aan de spuit. Beetje mishandeling van mezelf denk ik.
@Elocina goed bezig samen aan de supplementen. Ik zou inderdaad ook ubiquinol erbij gaan slikken. En evt vragen om alleen menopur te doen? Of wat jij zegt meer menopur dan gonal f. Ze zeggen toch dat menopur meer op de kwaliteit gaat van de eitjes. En neem aan wel weer calcium activator? En evt poollichaam onderzoek? Of was t nou ook dat je al weinig bevruchtingen hebt?