ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppysun

poppysun Bekend lid

9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    @Nellie, oh ik ben zoooo voor je aan het duimen!!!!!!!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @mikka: ik was altijd heel strikt in het spuiten, tot ik de laatste controle in DD was en ik onverwachts nog een dag langer door moest spuiten en ik geen menopur meer had. De apotheek ging pas om 9.00 uur open en kon dan op z'n vroegst 9.15 uur spuiten (terwijl ik altijd om 8.00 uur spoot). Toen zei dr. S. dat een keer later spuiten geen enkel probleem was, terwijl ze bij aanvang echt aangaven dat het op tijd moest. Maar blijkbaar komt het niet zo nauw als het een enkele keer is. Dus zou ook nadenken of het het gedoe waard is, om je hormonen mee te nemen. Ik heb dat wel eens met Puregon gedaan, maar dan moet je altijd andere mensen lastig vallen omdat dat in de koelkast moest. Nadeel van menopur is dat je het moet mengen en je daar ook echt even je concentratie of een rustig plekje voor nodig hebt.
    @poppysun : wat heftig allemaal, meid! Kan me voorstellen dat het heel zwaar is nu. Op zo'n moment doe je het allemaal en vraag je je later ongetwijfeld af hoe je het allemaal geflikt hebt. Hopelijk is het volgende trimester wat liever voor je. Goed naar je lijf luisteren. Hopelijk kun je overdag nog even met je meisje meeslapen met haar middagdutje (als ze dat doet). Knuffel!
    @Nellie4 : nog een dagje! Snap je goed dat je alles afweegt wanneer je het beste kan testen. Want bij een positieve test komt er ook niet veel meer uit je handen en ben je ook behoorlijk van de wap af (weet ik uit ervaring :rolleyes:). Ik zal morgen geduldig afwachten met mijn kopje koffie.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou, dag 1 is hier begonnen hoor. Natuurlijk net op het eind van de zaterdagmiddag. Ik denk dat ik in Heerenveen nu niemand meer kan bereiken voor de uitgangsecho, die eigenlijk op dag 1 of 2 moet worden gedaan. Maar ik heb ook helemaal geen zin om morgen 1 uur heen, 1 uur terug te moeten rijden, terwijl ik maandag gewoon aan het werk ben in Heerenveen.
    Dus ik begin vanavond gewoon met de progynova en dan ga ik maandag wel voor die echo.
    Cryo, here we come!

Babsvdh vindt dit leuk.
  4. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Ik zat even wat terug te lezen over slechte bevruchtingen/ doordelen (ging over Babs naar aanleiding van jouw eerste icsi), omdat wij dat steeds hebben, en lees dat @ZoWelkom84 wat schrijft over chromosoomonderzoek/ genonderzoek en iets over een ssca test? Zowelkom, ik heb geen idee wat dat inhoud maar wanneer wordt zoiets geadviseerd?
    En Babs, welke hormonen heb jij ookalweer gebruikt? En hoe gaat het met je bloedverlies, wordt het al minder?

5. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    @Nellie4 : nog steeds niet ongi??? Als utro normaalgesproken jouw ongi niet tegenhoudt, heb ik wel hoop hoor!!!!
    Duim, duim, duim!

6. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hai meid. De 1e icsi hebben wij een gewone icsi gedaan met 75 ie puregon en 75 ie menopur. 5 eitjes 3 bevruchtingen, niets dag 5 gehaald.
    2e icsi, picsi en ca activator gedaan. 150 ie puregon en 150ie menopur. 11eitjes, 10 bruikbaar. 9 bevrucht.
    Bloed verlies is wel een tijdje over. Verlies wel nog steeds oud bloed en stolseltjes. Maandag weer controle dus hopelijk is t einde in zicht..
    Wanneer gaan jullie weer beginnen?

7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    @Mieksel bij mij houdt de utro wel de ongi tegen, dus helaas zegt dat dus niets. Inmiddels ben ik wel een beetje zenuwachtig om te testen, die onwetendheid heeft ook wel z'n voordelen hoor :)

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Klopt, in onwetendheid kan je nog dromen...
    Al getest??

9. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja vanochtend vroeg getest, negatief snap er niets meer van, voor deze poging had ik nog de meeste hoop. Dus weer een droom aan duigen.

10. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Gatsie, gatsie, gatsie Nellie!!
    Dat hadden we zo niet bedacht; ik was echt hoopvol voor je.
    Keihard is dat dan, zo'n witte test.. Dikke knuffel!

Wat was de kwaliteit ook alweer van het embryo?
    Jullie hadden geen cryo's meer, toch..?

Bah!

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ach Nellie, ik dacht even spieken hier. Shit zeg!! Sterkte meid. Wat verdrietig weer!

12. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Nellie; neeee dat meen je niet! Wat klote. Sterkte Meis en een hele dikke knuffel

13. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Oh Nellie neee...we waren allemaal zo hoopvol voor je . Weet hoe hard deze klap aankomt. Heel veel sterkte meid ❤️

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat is het toch dubbel en wat is de scheidingslijn tussen diep gelukkig en diep ongelukkig toch dun in de MM.

Heel veel sterkte Nellie, zo pijnlijk.

En tegelijk zie ik die mooie banners. Mieksel, het is wel lang wachten op die echo zeg. Maar geen bloed = goed nieuws!

Babs, bij jou gaat het ook langzaam beter, fijn!

Stiertje is weer los, op naar nog zo'n mooie kans met blasto.

Las nog over bevructingsproblemen, heb daar echt geen verstand van. Is er online veel over te vinden?

Poppy, wat een schrik. Natuurlijk ben je ook verdrietig om wat er niet mocht zijn naast je beginnende kindje in de buik.

Over herkenbaarheid, dat is lastig ja. Ik houd mijn eigen behandeling maar even maar even op de vlakte. Vind ik ook niet erg hoor.

Oh Knor, ook nog even een knuffel voor jou. Wat duren de maanden zo lang he als je aan het afwachten bent?

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ach, Nellie! Wat verdrietig! Veel sterkte en een dikke knuf voor jou!
    Champetter: zou leuk zijn als we straks samen ... Nou ja, you know!

@ego: ik vind het best wel spannend allemaal. We hebben nog 1 cryo dus. En ik, die altijd een Plan B achter de hand wil houden, weet op dit moment niet wat 'daarna' komt. Stel dat de cryo niet blijft zitten. Wat dan? Is het dan einde oefening? We krijgen aardig wat centjes van de belasting terug dit jaar, waarmee we een deel van een nieuwe behandeling zouden kunnen financieren. Maar: ik vind mezelf wel echt een beetje oud worden nu. Wil ik op m'n 45e nog wel een kind krijgen? #dubio #filosoferen

16. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Lastig @Stiertje73 . Ik houd ook altijd van een plan B.
    Aan de andere kant, dat je (nog) geen plan hebt, komt missch wel omdat dit cryootje straks gewoon lekker blijft plakken!! Hoezo plan B!? ;)

@Nellie4 : hoe is het met je?

@hier:
    Tiktaktiktak... Aftellen naar de echo!
    Zo benieuwd... #zenuwachtig

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hoe laat morgen?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nellie4 : wat een vreselijke teleurstelling, zeker als je een goed gevoel over deze tp had. Dan komt de klap net iets harder aan. Ik had er stiekem ook wel een goed gevoel over, al koop je daar op dit moment niets voor. Sterkte weer met het opkrabbelen. :(
    @Stiertje: hoe verzin je het dat je net op zo'n moment ongesteld moet worden. Maar... morgen zal ook vast nog kunnen voor een echo en belangrijkste.... Je kunt weer verder. Ik vond het zelf ook altijd fijn nog een plan b te hebben. Daarom destijds ook overgestapt naar PNO vanwege die 4e poging, die weer even 'lucht' gaf (en nog wat uitstel van... ). Hopelijk hoef je inderdaad niet over een plan b meer na te denken.
    @Mieksel : hopelijk lukt het vannacht wat te slapen. Wat spannend allemaal. Laat je het even weten morgen? Ik zal aan je denken!

19. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes, fijn als er mensen zijn die snappen hoe je je voelt.
    Gisteren was echt een rot dag, vandaag eigenlijk ook. Het liefst zou ik een paar dagen onder de dekens willen kruipen maar helaas, moet vandaag gewoon weer keihard aan het werk. Ik hoop echt dat m'n zwangere collega een beetje op de achtergrond blijft.

@Mieksel de kwaliteit van het embryo was goed (blasto) daar kan het niet aan gelegen hebben, maar het wil maar niet innestellen. Zelf denk ik dat t komt door de 2 curettages die ik vlak achter elkaar heb gehad. En er zijn helaas geen cryo's, deze ivf poging is veels te snel voorbij.
    Jij vandaag de echo, echt super spannend, kon je nog slapen of eten? hopelijk straks goed nieuws te lezen hier

Andere dames ik zal later nog even bijlezen, want er gebeurt zoveel hier.
    Voor ons is het de komende maanden even stil, ben sinds dec vorig jaar nonstop bezig geweest met de mmm, nu eerst even bijkomen, hoewel ik het liefst gelijk door zou gaan, maar dat is gezien mijn mentale gesteldheid van de laatste tijd niet zo verstandig. Maar ik blijf jullie zeker volgen.

Babsvdh vindt dit leuk.
  20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Dank lieve meiden!
    Gelukkig redelijk goed geslapen, maar vroeg wakker en nu behoorlijk kriebels in de buik. Hopelijk zit er ook een kriebeltje met een kloppend hartje...
    Rond 11u. zijn we aan de beurt.
    Ik laat het uiteraard weten!

Babsvdh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina