ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Oh unicorn; wat een ellende maar je doet het voor een goed doel dus!! Wauw je bent zwanger!!!! Had je er 1 of 2 terug geplaatst? Sterkte meid!!

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Jeetje wat heftig meid. Ik ben ook voorzichtig blij voor jullie! 🤞
    Stiertje ik zie dat je telkens je cyclus vergelijkt met je natuurlijle cyclus. Bij mij zit daar best verschil in. Je hebt alleen utro? Houdt dat t niet sowieso tegen? Geen suprefact? Spannend he..... pff hier echt een zwanger gevoel... grotere tepels alweer. Wd 5 en vorige keer had ik dit pas rond wd 7-8.... 🤞🤞🤞

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Unicorn: wauw, zwanger. Gefeliciteerd meid. Ik hoop dat dit het lijden iets draaglijker maakt. Maar naar blijft het. Sterkte. En hoe gaat het met de kleine meid?
    Babs: bij mij houdt utro alleen geen menstruatie tegen, dus ik vergelijk het idd toch maar een beetje met m'n eigen cyclus. Ik gebruik geen suprefact, alleen utro. Bij cryo's met progynova en utro blijft de menstruatie wel uit. Heb jij wel suprefact? Mijn boobs doen nog niks :D

4. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    2 emmys

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Bedankt meiden, ben erg voorzichtig nog hoor, morgen wordt er op hcg geprikt dus ben benieuwd.

Stiertje en babs jullie mogen ook al bijna testen... Zo spannend! Ik duim!

6. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Met m'n dochter gaat het moeizaam. Ze is van het padje en mist de normale routine duidelijk. Mn man zegt dat ze me thuis aan het zoeken is maar hier in het ziekenhuis negeert ze me weer. Best frusterend... Ik hoop maar dat er al genoeg hechting hebben gehad om deze dagen door te komen, maar ik vind het moeilijk.

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke stiertje nu snap ik je situatie😊

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113

Wat is het verschil met utro en suprefact? Ik heb beide in huis voor als de tp is. Bij mijn dochtertje alleen utro gehad.

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wauw Unicorn ik ga je gewoon feliciteren hoor, wat goed. Hopelijk ben je vlug thuis!!!
    Had je nog gevraagd van de fluimucil?

10. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Oh misschien een tweeling!!! Spannend unicorn!! Die hechting is denk ik al wel gebeurd hoor. Dat gaat heel snel. Daarbij ben je zo te horen altijd bij haar geweest. Werk je nog of ben je fulltime thuis bij haar!

11. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ja, wordt nog overlegd want het was niet wetenschappelijk onderzocht.... Haha, altijd hetzelfde antwoord.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Inderdaad altijd zelfde antwoord.
    Cuypers zei "wetenschappelijk of niet daar kijk ik niet naar er doen hier wel meer dingen die niet wetenschappelijk onderzocht zijn als het maar werkt" ;)

Heb je nog met DD contact gehad?

13. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Unicorn wat een dubbel gevoel moet dat geven! Ik hoop dat je snel opknapt maar je weet dat een zwangerschap nu een feit is, hopelijk verzacht dat de pijn een beetje.

14. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Gefeliciteerd Unicorn!!! Dan heb je al deze ellende in ieder geval niet voor niets, hopelijk geeft dat wat moed. Meid, wat heb jij het zwaar en wat gaat dat aankomen snel. Eng lijkt me dat...
    Wat was de kwaliteit van jouw emmy's?

Stiertje, Babs, spanning neemt toe!!!

15. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Nog even een vraagje- heb DD gebeld om een afspraak te maken voor behandelplan bespreken/scratching/uitgangsecho. Enige optie was as maandag om 8 uur maar dan mocht ik geen minuut te laat komen en het zou druk zijn na de paasvakantie, dus dan zouden we hotel moeten nemen. Aangezien ik toch pas de cyclus erna op z'n vroegst wil starten heb k gevraagd voor 4 weken later en nu afspraak op 19 mei.
    Maar ik had in m'n hoofd dat uitgangsecho altijd in de tweede week moest, heb ik dat verkeerd opgeslagen? Hij staat nu na mijn ovulatie maar voor menstruatie.

16. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elocina, ik heb ook de uitgangsecho gehad tussen mijn eisprong en menstruatie in. Kan dus wel hoor.

Unicorn, gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel sterke en beterschap met je ohss.

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Voor de uitgangsecho is dag 21 prima aangezien je dan ook de scratching moet hebben. Heb ik ook gehad🖒uitgangsecho is goed binnen een week voor de menstruatie en voor de 4e cyclusdag.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Elocina: ik had de uitgangsecho in de laatste cyclusweek. Komt helemaal goed dus.

19. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Elocina, bedoel je een afspraak voor komende maandag?? Ben benieuwd dan, ik heb a.s. vrijdag mijn eerste echo (dag 8) en moet daarna een afspraak maken voor de 2e echo, verwacht dat dit dan maandag moet worden.... Zal ze toch vast eens ff mailen.

Knor, ik zou als ik jou was een escape iui doen. Zijn het de volgende ronde ook maar weer 2 follikels dan weet je dat het zo is, maar zodra de punctie is uitgevoerd is het poging 1 en krijg je er dus nog maar 2 vergoed.
    Ik heb dit zelf zo ooit meegemaakt toen wij nog in behandeling waren in Nijmegen. Ik had toen ook 2 follikels en werd eigenlijk een beetje gepushed om toch een punctie te doen. Gedaan en toen bleek 1 eicel niet rijp te zijn en de andere follikel was leeg:x. Was toen zo teleurgesteld en boos! Zou dat nooit meer zo doen want ik weet dat het beter/anders kan. Dat wist ik toen nog niet maar zou dit niet zomaar even beslissen en punctie laten uitvoeren.

Unicorn, alvast een voorzichtige proficiat!!! Wat zou het mooi zijn als je zwanger bent! Hopelijk knap je snel op en kun je met goed nieuws naar huis.

Hier verder alles zijn gangetje, inmiddels 3 dagen spuiten erop zitten en mag nu gaan verlagen naar 2 x 150 ie per dag. Mijn buik is al wel wat rood / blauw van het prikken, blijft toch wel vervelend hoor. Ben ook heel benieuwd wat er vrijdag te zien is, heb echt geen idee want op dit moment merk ik er nog niet veel van.

20. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Elocina, scratching is dacht ik een dag of zeven na je eisprong. Dus tussen eisprong en menstruatie klinkt goed. Maar wanneer je ook nk cellen onderzoek wilt doen, zou ik toch deze cyclus overwegen, omdat de uitslag schijnbaar een aantal weken op zich last wachten en je die uitslag dan mee kan nemen wanneer je de terugplaatsing hebt.

Deel Deze Pagina