Mikka, wachtweek 2 is ook vreselijk. Zo stom, gekmakend en tergend. Bah! Houd nog even vol. Het zegt allemaal niks, alles kan nog. Minime, jij ook veel sterkte met wachten. Wij staat idd even stil, alles met een reden. Kijk enorm uit naar onze vakantie die bijna begint. Over slagingskansen in Duitsland. Die worden niet zo geadministreerd door de VOG ( of hoe heten ze ook alweer) als in NL. Duitsland behandeld ook genoeg paren van 43 tot 46 wat in NL niet voor komt. En verder vooral alles wat uitbehandeld is in NL. En die zijn kansarmer ja, ben er zelf ook zo eentje.
Ik had op de dag en een dag na de officiële testdag wat bloedverlies, van de innesteling waarschijnlijk. Jaa t is zo lastig de dagen voor de testdag.... je kunt jezelf idd helemaal gek maken! Succes meid, ik duim voor je!
Mikka; nou ik heb altijd wat bloedverlies gehad van de utro niet veel maar toch gekmakend! Succes nog ff met wachten Meis. Ik duim. Minime12; ja tegen mij hebben ze gezegd ongeveer 8 cryo's nodig te hebben gemiddeld voor een zwangerschap. Dat zei dr S volgens mij een paar jaar geleden. Ik doe een cryo tp in gestimuleerde cyclus.
8 embryo's, da's wel veel. Niet te veel bij nadenken. Iedere tp is een volwaardige kans, zeker met een blasto! In DD behandelen ze iedereen bij wie ze dat zinnig vinden. Ook vrouwen van 49. Kijk, dan voel ik me ook weer een beetje jonger
@Minime12 Kansen per ziekenhuis zeggen mij echt niets. Je hebt ziekenhuizen die alleen maar de mensen met de grootste kansen er uit halen en voorrang geven en ziekenhuizen die toch de stellen met een erg lage kans op een zwangerschap wel willen helpen. Het is dan dus erg appels met peren vergelijken. Ik zou dus eerder vragen of ze je wat kunnen vertellen of jullie specifieke kansen. @mikka gekmakend is het he?... En hoe je lijf je voor de gek kan houden... Hier ook al zo teleurgesteld in mijn lijf...
@mikka: ik zou gewoon zaterdag gaan testen. Die uitslag zal niet verschillen van zondag. Maar wat ik wel snap is dat je het moment van onwetendheid nog even wilt vasthouden. Dubbel is dat he? Veel sterkte met de laatste loodjes. Ik heb het gelukkig volgende week heel druk op m'n werk, dus veel afleiding. Ben trouwens intens moe, komt volgens mij van de utro. En dat m'n jongste haar halve gebit in 1 keer krijgt, helpt ook niet echt mee natuurlijk. Heb haar net uit voorzorg maar een paracetamol gegeven, hopelijk slaapt ze weer eens door ...
@Animal2307 ja daar heb je ook gelijk in met de kansen. Ik schrokt eigenlijk meer van de 8 pogingen die je nodig hebt om zwanger te geraken. Ach het zijn natuurlijk ook alleen maar cijfers. Als ik nu terugkijk heb ik al 12 pogingen gehad en een keertje zwanger geweest, helaas mk met 12 weken. Weet iemand of je in dd meteen door mag na een verse terugplaatsing voor een cryo terugplaatsing? Of moet er een rustmaand tussen zitten? Ik hoop het niet omdat we dan in de vakantie uitkomen. Hier vanmorgen namelijk negatief getest... pfff wanneer gaat het een keertje lukken.
@Minime12 Ik ben eind 2014, begin 2015 wel meteen doorgegaan met een cryo na een verse poging. Ze zullen je denk ik adviseren om toch een maand rust te nemen. Ik heb deze keer wel gekozen voor een maand rust. Het was een zelfbetaalde poging met maar 1 cryo. Ik vond het in dat geval beter om mijn lichaam eerst een maand rust te gunnen. BALEN trouwens van de negatieve test!
Minime; het zijn ook geen 8 pogingen gemiddeld 8 embryo's gemiddeld werd er toen gezegd maar das een gemiddelde sommigen zijn gelijk zwanger en een ander doet er iets langer over. Maar ze nemen gemiddelde cijfers uiteraard. Jammer van de negatieve test.
Jeetje wat raar. Ik heb nu al 3 keer 370+390 betaald. 370 werd dan wel vergoed, dat was de tp en 390 betaal ik iedere keer zelf, dat is de embryoscoop. En terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ze voor mij telkens 2 ontdooien en 2*185 is 370
Verdrietig bericht Minime. Iedere hoop je zó dat dit the one is. Je mag best de moed verliezen maar nooit de hoop. Sterkte!
@Minime12 wat rot zeg... Zo frustrerend.... De vorige keer dat ik het vroeg over de rustmaand zei NC ja, maar niet 100% overtuigend, dus misschien met een vakantie op het oog willen ze wel een uitzondering maken. Ik lees al een op een ander forum mee en daar was een vrouw waarbij de eisprong bij de punctie al geweest was, dus wel een punctie gehad, maar geen enkele eicel gevonden (bij de vorige punctie wel eicellen gevonden) Zij mocht meteen weer starten na de eerste menstruatie met een volgende IVF-stimulatie. De vraag is dus waarom ze een maand rust willen hebben. Mijn lijkt dat 2 x grote hoeveelheid hormonen en 2 puncties achter elkaar een groter probleem is dan een terugplaatsing... Dit was overigens wel in NL. Je hebt bewezen zwanger te kunnen worden. Dat het een miskraam geworden is is vreselijk, maar het bewijs is in ieder geval geleverd. Net als dat een biochemische zwangerschap als positief gezien wordt. Weten ze waar bij jullie het "probleem" ligt? Misschien kun je daar tzt nog meer op inspelen? Ik ben gisteren ongesteld geworden en gestart met de neusspray. Morgen starten met stimuleren. Volgende week donderdag de eerste echo.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zal dusseldorf zo berichten dat het niet gelukt is. Dan zal ik het wel horen. Bij mij ligt het probleem bij het zaad maar omdat ik nu zovaak rugpijn heb snel na de terugplaatsing wil ik graag weten wat dit kan betekenen. Succes voor de meiden die nog wachten en ook voor degene die bezig zijn. Hier eerst maar eens de hormonen uit mijn lijf gooien.
Ik ben gewoon ook al ongesteld geworden net.. dat is wel snel he? woensdagavond de laatste bollen ingenomen. Iemand een idee hoe dit kan. Normaal pas na een dag of drie.
@Minime12 wat ontzettend teleurstellend! Sterkte om dit weer een plekje te geven. Ik heb geen ervaring met het stoppen van de Utro en ongesteld worden dus geen idee hoe snel dit komt..... Ik zou het toch een maand rust geven denk ik.... t is niet niks al die hormonen en denk ook veel stress. Tenminste bij mij wel ...... En anders over de vakantie heen tillen, dan ben je misschien weer helemaal fris en fruitig en tot rust gekomen. Ik heb vandaag de rekeningen van DD binnen gekregen, mooie timing. Morgen of zondag testen, ben er nog niet uit. Zondag officieel maar denk niet dat het veel verschil maakt of we morgenvroeg testen of zondag denken jullie wel??? Ze geven natuurlijk niet voor niks een datum mee.. Stiertje, heel veel succes morgen!! Hopelijk weer een mooie Emmy mee naar huis.
Morgenvroeg kan wel hoor!! Ik testte al een week na TP van een blasto positief. Duimen draaien!!! Ik werd altijd dwars door Utro ongesteld, dus verschilt echt per persoon. Niet iets om je zorgen over te maken. Hoeveel DPO was je?
Dank je wel, @mikka! Ik hoop het ook. Ja, uitermate lullige timing van die facturen he? Ik zou gewoon morgen testen hoor. Die ene dag maakt toch niks meer uit? Ik houd het sowieso nooit uit tot de testdatum. Op een gegeven moment is het gewoon klaar met mijn geduld.
Morgen precies 2 weken na punctie en op 1 juni hebben we de tp gehad. Officiele datum voor het testen is zondag maar denk dat we het toch morgenvroeg gaan doen, ik word gek!! En wat een rekeningen zeg van DD, niet normaal joh hoe duur dat eigenlijk is. Verwacht dat ik ook iets van toch wel € 1000,- niet vergoed ga krijgen.... Embryoscoop en vriesklaar maken + opslag samen is al iets van € 1000,- en dan nog het bedrag van de icsi boven maximale tarief nederland en de narcose. Daar gaan onze belastingcentjes...... Als het morgen dan een mooie positieve test is kan ik er nog vrede mee hebben maar anders is de timing echt helemaal k*t