Bedankt voor jullie lieve reacties, meiden. We laten het maar even bezinken. Misschien wil ik nog wel even evalueren met DD. Maar ik vind mezelf zo langzamerhand te oud. En het resultaat (2 embryo's na stimuleren met 300 eenheden per dag) te mager. En een behandeling zo duur.
Voor de vorm morgen en overmorgen nog even testen. Maar de uitslag gaat natuurlijk niet meer veranderen.
Behandelingen zijn zeker ontzettend kostbaar als ze uit eigen zak moeten komen. Laat het vooral even bezinken en stek dat je toch. Mijn (koel)kast heeft nog snuff voor je.
Wat ontzettend balen stiertje, had het zo gehoopt voor jullie!! Bah..... Inderdaad even laten bezinken en dan maar weer beslissen wat te doen. Ik heb eventueel nog pregnyl over en nog een klein beetje menopur mochten jullie toch nog een poging gaan doen. Dikke knuffel!!!
@Stiertje73 : ah nee..., ik had zo anders gehoopt na de goede ontdooiing. Knuf! Lastig dat er dan meteen zo'n vraagstuk aan vastzit he!? Ik heb ook nog een koelkast redelijk vol, dus als woensdag de echo goed zit, mag je er gebruik van maken. Eerst maar eens het slechte nieuws verwerken... xx
Hebben jullie allemaal gebruikt gemaakt van de embryoscope in dusseldorf? Bij mijn dochtertje wel gedaan en toen meteen zwanger dus super uiteraard, maar toch twijfel ik nu.... Ik ben zo bang dat er niets meer over is op dag 5 nu. We hebben 5 bevruchte eicellen in de vriezer waarvan ze er 2 in de scope doen per keer. Ik zal het morgen tijdens het gesprek ook nog eens vragen, maar was ook benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben?