ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Uitslag nk cellen duurt op het moment idd 6 weken.. dus best lang!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Unicorn gefeliciteerd meid! Dat moet de pijn idd dragelijker maken :) nu spannend of er een of 2 zijn.

Babs en stiertje morgen testen dames?

Juffie wanneer moete? Zaterdag eerste echo? Dan lopen we elkaar net mis. Jammer meid! Maar spannend weer voor jullie. Voor jou dus ook alweer 5 jaar geleden?

Knorretje oh ook al geen cetro?
    Ben ik een van de weinige dus...

Nou hier minder nieuws...
    vd 17 eicellen (die zaten er nog) maar 3 dominante 20mm.
    Rest een van 16 ofzo en rest 10-12-14
    Maar ze moeten de punctie wel planning ivm die
    Grote :( enorme domper ben er echt verdrietig van.
    Ik moest dece spuiten maar gaf me
    Absoluuuuut geen goed gevoel. Later
    Nog mail contact gehad vandaag. Besloten toch voor pregnyl te gaan maar dan geen verse terugplaatsing te doen. Dus alleen cryo volgende maand pas.
    Beet teleurgesteld vandaag. Maar was te verwachten met mijn slechte AMH... :(
    Hopelijk valt het allemaal mee vrijdag dan vind de punctie plaats.

Sneeuwmees hoeissie met jou en de kids? Miste je al een beetje hier. Gaat alles ok :)

3. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    A, Bbibi, das balen inderdaad, zon verschil in grote. En dan altijd lastig plannen, want ga je dan voor de grote, of wacht je tot die daarna. Ga heel gard duimen voor he dat die kleintjes toch nog mee gaan doen. Wie weet met een shot pregnyl. Prik je 5000 of 10000? En waarom kies je eigenlijkboor pregnyl en geen verse tp?

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Idd balen lola :(
    Ben er ook behoorlijk ziek van...
    maar goed ik weet gewoon niet goed wat ik kan verwachten met slechter amh en alweer 4 jaar geleden ivf...
    dus ik ga er toch maar voor...
    Omdat ik meer vertrouwen heb in de pregnyl (5000, is dat normaal?) als in de deca. Maar omdat ze bang zijn voor overstimulatie wilde ze dat liever niet. Nu wel akkoord maar dan geen verse tp.
    Mijn verwachtingen van cryos zin toch beter ;) dus geen probleem een maandje later... kan ik alles goed voorbereiden, strenger dieet voor ik de tp krijg :) als er mooie bevruchtingen bij zitten tenminste ...
    Heel spannend weer ...

5. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ach Bibi..., hoe frustrerend na zo'n goede start..!
    Gatsie zeg, snap dat je er ziek van bent. Bah!
    Maar tot vrijdag kunnen ze nog behoorlijk groeispurt maken soms. Het zullen er geen 17 worden, maar meer dan 3. Prikken ze alles boven de 10, ja toch!?

Hier straks de TP. Tenminste dat hoop ik.... Zul je zien dat we nog een telefoontje krijgen als we in de auto zitten.
    Spannend hoe onze emmy's zich hebben doorontwikkeld!

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nou Mieksel ik zet wel in op een mooie tp bij je hoor! Good luck!

Bbibi, ik hoop dat alles bijtrekt. Hoe hoog is je amh momenteel? Ik heb juist goede ervaring met deca ipv pregnyl. Veel rustigere buik en eierstokken. Ik wil juist geen pregnyl meer!

Elocina, jullie gaan er toch weer voor? Super knap!

Lolaa, jullie al een besluit gemaakt?

Vraagje; hoe was jullie cyclus na een gestimuleerde cyclus? Ook flink langer? Dat was bij mij in 2013 het geval. Zit nu een beetje in de agenda te spieken met verdergaan met cryobehandeling...

Babs, Stiertje, ik duim ondertussen nog steeds he?

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zo de eerste lading gonal zit er weer in 💪

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    mieksel inderdaad een behoorlijke domper ja...
    ik snap dat het afwachten is...
    toch behoorlijk spannend...
    ik hoop inderdaad dat er een aantal kleinere nog mee gaan doen... misschien die van 16 sowieso? want die heeft gister en vandaag nog een extra dosis gonal-f gekregen voor ik vanavond de pregnyl moet zetten... dus laten we het hopen!
    jij succes met je tp meid!

klaasje ja zelf goede ervaring ja? maar goed jij hebt ook steeds veel eitjes natuurlijk dus dan snap ik dat. Ook dat ze dat dan bij mij willen doen, maar nu er zo weinig groeit is dat absoluut overbodig natuurlijk... dus nu toch maar pregnyl. voel ik mezelf beter bij...
    jij nu en rustmaandje of ga je er komende maand toch weer voor? hoeveel cryos heb jij nog in de vriezer?

babs en stiertje jullie laten ons in spanning meiden!!

unicorn hoe is het nu met jou meid?

yes go go go Juffie!

9. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Shit Bbibi, met die 17 die er klaar lagen kan ik me voorstellen dat je op een stuk meer hoopte ongeacht je AMH. Sterkte meis, even goed balen mag!

Loolaa heb eind vorig jaar al NK cellen onderzoek gehad dus dat hoeft niet meer. T gaat me puur om even krasjes maken tbv innestelling.

Yes klaasje het ziet er toch naar uit dat we nog een vierde traject gaan doen in de hoop dat een kindje van onszelf ons gegund is. Cuypers heeft er nog geloof in maar raad wel het poollichamen onderzoek aan om te kijken of misschien niet een groot deel van onze emmies chromosomale afwijkingen hebben. Dure grap, kost afhankelijk van t aantal emmies zo rond de 1500-2000€ extra... maar goed alles voor de grote droom.

Ik twijfel wel over de timing omdat mijn man de laatste twee maanden veel stress heeft gehad. Daardoor ben ik bang dat het zaad weer zo slecht is dat pisci en IMSI geen optie zijn en dat we alles optuigen voor niks... denk dat ik hem ga vragen 19 mei ook zaad in te leveren om te kijken hoe het ervoor staat (ook al is het natuurlijk een momentopname). Als dat allemaal goed is zouden we eind mei kunnen starten.

10. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hi meiden, mijn labwaarden zijn gekeerd! Eiwit is gestegen, ijzer idem, kalium gedaald en bloedstolling ook. Mijn bloed is weer dunner en minder stroperig... Ik mag van morfine naar pcm! Ik moet wel meer gaan plassen nog maar met een beetje geluk mag ik thuis mijn verjaardag vieren!! Mooiste nieuws... Hcg was verdubbeld, 390! Nu de verlengde wachtweken in...

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw dat is super en die hcg ook!! En dat op 2 dagen na nod? Gefeliciteerd 🍀🎉

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Stiertje al getest?? 🤞🤗

13. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Wauw Unicorn, dat is tweeling 😄

14. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Wauw unicorn gefeliciteerd en inderdaad toch een tweeling??

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    unicorn wat een geweldig nieuws meid... wie weet gauw naar huis dus.. en met een mooie kindje in je buik nog wel je verjaardag vieren. wauw!

elicona inderdaad even een flinke tegenvaller weet gewoon niet goed wat ik nog kan verwachten vrijdag.
    jullie dus een volgende poging. Spannend weer. goed dat je je man zijn zaad nog laat testen. kun je adhd een goede timming bepalen. wat onwijs spannend.

16. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wauw Unicorn, een mooier cadeautje kan je niet krijgen morgen :)

Hier succesvolle TP gehad van een blasto toppertje.
    Ze hadden bijna twee toppertjes teruggeplaatst, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee 😅

Eentje was gestopt en nu dus twee blasto toppers in de vriezer erbij.
    29 april mag ik testen.
    Eerst maar eens lekker uitrusten op het bankje :)

17. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Unicorn wat een fantastisch nieuws en Mieksel, lekker broeden!

Ik heb vandaag derde fm gehad, ze zijn allemaal boven de 20 mm dus vannacht om half twee pregnyl zetten en dan vrijdag om half twaalf de punctie.

Ze wilde me wel van tevoren even zien om te kijken of ze er echt allebei nog zitten,voordat ik onder narcose ben en ze er dan achter komen dat ze toch al gesprongen zijn ofzo.

Dus nu maar hopen op een goeie echo vrijdagmorgen en dan op een goeie punctie. Hopen dat het twee super eitjes zijn die mooi bevrucht raken en na vijf dagen teruggeplaatst gaan worden

18. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Unicorn, wat een mooi nieuws, wat fijn!! En nogmaals gefeliciteerd!!

Knor, spannend!! Ik hoop echt dat het toch 2 mooie eitjes zijn en dat ze zich goed gaan ontwikkelen.

Ik ben ook zo benieuwd vrijdag..... Het is voor ons ook alweer ruim 3 jaar geleden dat we bezig waren met een poging dus vind het allemaal wel weer spannend hoor. Bij de uitgangsecho paar maanden terug leek er nog genoeg klaar te liggen, ben ook niet bekend met een laag amh (volgens mij iets lager als gemiddeld voor mijn leeftijd) maar niks "aparts".

Babs / Stiertje, houden jullie het nog een beetje vol???

19. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Vraagje nog, waarom gebruikt de een pregnyl voor de punctie en de ander deca? Ik heb deca gebruikt als remmer maar maakt het dan zoveel verschil denken jullie??
    Door de deca zouden de eitjes niet eerder moeten springen toch? Pregnyl heeft dan dus ook weer soort van dezelfde werking??

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: ik ben er nog en volg iedereen met belangstelling en spanning vanaf de zijlijn. Dat was inderdaad niet het nieuws waar je op gehoopt had. Domme vraag misschien, maar is het niet mogelijk die drie dominante te laten springen en dan in te zetten op de kleinere? Met mij gaat alles goed. Kinderen doen het lekker, maar alles zit even in een drukke fase met kinderen, school, kinderfeestjes, vakantie en vader die in het ziekenhuis lag.
    @Unicorn: gefeliciteerd met je zwangerschap, al zal het lastig genieten zijn met je meisje thuis van slag en je niet lekker voelen door de ohhs. Een voordeel van kleine kinderen is vaak dat ze ook weer erg flexibel zijn en ze zal alles weer snel vergeten zijn als je weer thuis bent. Duim van harte dat je je verjaardag thuis mag vieren.
    @Mieksel: jij ook weer op de wachtbank! Het wordt nog volle bak op de wachtbank! Veel succes weer met hopelijk een mooi resultaat volgende week!

Deel Deze Pagina