@Champetter wat een geweldig nieuws dat het spontaan is gelukt, wat een wonder zeg en zo bemoedigend (voor mij iig). Wonderen bestaan echt dat wordt weer bewezen. Zo mooi. Stiekem had ik het al kunnen weten. Je naam waar je mee kwam deed me meteen denken aan champagne, knallen, succes, feest. Geen idee of dat ook je bedoeling was haha. Tja jammer van de cryo's maar wat je zegt, de mmm verloopt nooit zoals je denkt...
@Juffie26 ik zou het gewoon door laten gaan (als je beter genoeg bent on te rijden). Je hebt geen punctie en volgens mij geldt het vooral voor zaadcellen
Haha Poppy, het klinkt leuk maar tijdens de naamsverandering wist ik nog van niks. Dr Cuypers mailde zo mooi en zoals het is; kansen zijn soms heel erg klein maar in jullie geval nooit 0.
@Champetter ik vind je verhaal geweldig en super bemoedigend. Je zou je verhaal moeten doen in het blad Freya
Er komt in het julinummer van Freya een artikel over behandelingen in het buitenland, waarin ook een paar quotes van mij verwerkt zijn.
Wat goed Stiertje, behandelen in het buitenland wordt naar mijn mening vaak weggezet al een freakshow.
Het is naar mijn mening een informatief artikel, waarin persoonlijke ervaringen aan bod komen en allerlei bijzonderheden worden uitgelegd, bv eiceldonatie, embryoscoop, assisted hatching. En er wordt ook kritisch naar gekeken, dat ook.
@Champetter , ik wordt ook altijd erg blij en hoopvol van de mensen die al lang in de MMM zitten en ineens spontaan zwanger zijn. Heerlijk gewoon!! Zo ontzettend fijn voor jullie! Wat interessant dat er een aantal van jullie in eht Freya blad komt. Ik ga hem zeker nabestellen! Als het goed is zitten onze 4 embryo's nog in de embryoscoop (en 1 veilig in de vriezer), of in ieder geval zit er nog minimaal 1 in. Stel dat ze allemaal op dag 3 al gesneuveld zijn, hadden ze dan al gebeld? Of bellen ze pas morgenochtend? Morgen is dag 5 en krijg ik een verse terugplaatsing en begin hem nu een beetje te knijpen.. Kan iemand mij geruststellen?
@Animal2307 ik had er maar 1 in de embryoscoop en die heeft t netjes gehaald tot de tp, ben je zo een beetje gerustgesteld? Heb je reden om bang te zijn dat 4 embryo's het niet zouden redden dan? Ik zou vandaag lekker bellen/mailen om te vragen hoe het er nu voor staat, zij doen dat namelijk niet, pas als er 4 gesneuveld zijn. Zou toch al een geruststelling zijn als je weet dat nog meerdere in de running zijn.
@Nellie4 dat durf ik niet... Stel dat ze zeggen dan er nog maar 1 in de race is, dan ben ik echt zwaar teleurgesteld. Ik hoor dat liever morgen. Dan betekend 24 uur minder om zorgen te maken. Nee ik heb er geen reden voor, eigenlijk.. 1e TP was biochemische zwangerschap, dus moet het veel langer dan 5 dg vol gehouden hebben. 2e was cryo van dag 3 en heeft netjes tot een morula doorgedeeld. Dus ik weet zeker dat we een score van 50% gehaald hebben bij IVF 1. Misschien moet ik ook niet zeuren... Maar ik ben wel wat gerustgestelder als ik weet dat ze bellen als ze op dag 3 of eerder al allemaal gesneuveld zijn, dat ik ook kan stoppen met de utrogestan. Ik mag toch aannemen dat ze dat doen?
Animal; je gaat ook niet mee gebeld worden je krijgt gewoon een hele mooie tp! Ego; meiden herkent iemand dat je heel veel moet plassen van de utro of progynova?
Mijn follikel was nu 17 mm en bms ruim 8.4mm groeit nog verder. Volgende week vrijdag tp, ze gaan vanaf maandag alle alle 5 in de stoof.....en dan hopen dat er nog iets over is op dag 5..... Morgenavond ovitrelle spuiten en dan de week zien Door te komen....
Idd Gein, plassen van medicatie geen last van. Bij zwangerschap wel. Ik ga even flink door duimen. Animal, bij jou allemaal goed gegaan? Fijn dat je weer een beetje op de been bent Juffie. Nu weer verder. Ik heb de termijn echo gehad, alles was in orde zover je kunt meten op dit termijn. Volgende week uitslagen van de nipt test.