ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ok Dank je wel heb ik ongeveer een idee.

Hoe gaat het met je?
    Wanneer mag jij testen?

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik had al even geen meldingen meer gehad, dacht zal even neuzen in dit topic en moest heel wat teruglezen. En weer een zwangere :D wauw Gein gefeliciteerd meid:thumup:
    Dusseldorf gaat lekker!! Nu de andere meiden nog!

Jeetje Babs al weer 14 weken zwanger. Fijn dat alles nu goed gaat! Op naar de 20 weken echo. Willen jullie weten wat jullie krijgen?

Hey Figo, fijn om even weer wat van je te horen! De mmm is vreselijk ik heb die vreselijke dal ook meegemaakt, bah je wenst het niemand toe. Gelukkig ben je er weer uit! En wat fijn dat je sterk genoeg bent om van je zus haar zwangerschap te genieten.

3. Animal2307

Animal2307 Actief lid

7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @Juffie26 Ik mag zondag testen... Het begint al spannend te worden! Ik ben heel moe, heb grote en zere borsten (er zijn bloedvaten zichtbaar van onder mijn kin, 1 naar linker borst, 1 naar rechter borst) en heb af en toe onverklaarbare buikpijn. Allemaal dankzij de utrogestan en misschien speelt de suprefact ook wel mee. Ook mijn geheugen is een zeef... Allemaal voor het goede doel dan maar!

Ik ga duimen voor jullie embryo's. En dat ze het maar goed gaan doen!

Juffie26 vindt dit leuk.
  4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Oh spannend zeg!!

Vanmorgen om 12 uur belde ze op om te zeggen dat ze alle 5 goed ontdooit waren en nu allemaal in de stoof zaten

Tinussie, Mieksel en Animal2307 vinden dit leuk.
  5. Minime12

Minime12 Lid

30 mei 2017
    30
    3
    8
    Vrouw
    Kijk dat is al een goed begin... heb vertrouwen.

6. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Juffie26 ik durf ook niet te zeggen of ze op bepaalde tijdstippen bellen.
    Ik zat echt een paar dagen op hete kolen en heb mensen die ervan af wisten gevraagd niet te bellen als het echt niet nodig was:D. Of dat ze eerste even een app stuurde of het uitkwam. Echt erg, maar ik vergeet nooit meer dat ik op mijn werk zat en er bij een klant een telefoon afging. Die had dus dezelfde ringtone als ik heb dus mijn hart sloeg over.

MAAR..... Wij hebben vandaag een hele mooie echo gehad en een mooi kloppend hartje!! Het zag er dus allemaal heel mooi uit gelukkig!
    Nog wel bijna 3 weken doorgaan met de utro, 3 x 2 per dag en dan afbouwen naar 3 x 1 per dag een week lang en dan stoppen.
    Mag ook de verloskundige inschakelen want verder geen aanleiding om onder controle te zijn van het ziekenhuis. Das wel fijn dus die ga ik woensdag even bellen. (morgen werkdag).

Babsvdh, mariska165, Elocina en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat geweldig een goede echo super fijn voor jullie gefeliciteerd!!!!

Ik zit enorm op hete kolen inderdaad de week duurt zooooo lang nu. De als de dood dat ze bellen Pfff.
    Hoeveel hadden jullie er in de stoof?

8. Animal2307

Animal2307 Actief lid

7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @mikka wat fijn voor jullie!! Gefeliciteerd!! Je hebt met je eigen ogen kunnen zien waar je die utro voor blijft gebruiken. Dus die weken komt je vast wel door!

@Juffie26 Ik hoop voor je dat je de dagen goed door kan komen. De vorige keer is het prima verlopen, je hebt geen reden om aan te nemen dat het dit keer anders zal zijn. Ik denk aan je en aan jullie embryo's. Probeer er een beetje relaxed in te staan, je kan aan de uitslag helaas niets veranderen...

Juffie26 vindt dit leuk.
  9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik doe mijn best haha komt goed.
    Vorige keer bij mijn dochter was ik zo'n naïef muts nog....wat kon er nog misgaan.....
    Ik ben wel blij dat ze alle 5 erin zijn gegaan bij 2 was ik denk ik helemaal tegen het plafond gegaan van de zenuwen haha.
    Wat ik ook doe het veranderd niks aan de uitslag komend week(en)

10. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    @Gein : W a u W !! Wat een knaller al voor de testdatum zeg!!!! Van harte gefeliciteerd!! Veel goed nieuws hier, whoop whoop. Vasthouden meiden!

@Juffie26 : mooi zo meid. Ik duim en sterkte met de zenuwen!!

Juffie26 vindt dit leuk.
  11. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    @Figo wat fijn om te horen dat de pauze je zo'n goed heeft gedaan. Herken veel in je verhaal van 3 mislukte pogingen. Heerlijk 4 weken op vakantie, hoe fijn is dat!
    Wij gaan in september 3 weken en daarna ook 4e poging doen met poollichamenonderzoek, in de hoop dat we succes of anders antwoorden krijgen. Ik ga enorm voor jullie duimen straks!

Babsvdh vindt dit leuk.
  12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @mikka Fijn, zo'n mooie echo. En nu een mooie banner! :)

13. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Mikka; fijn dat je een goede echo heb gehad. Hele opluchting he? Hoever ben je nu?

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dames bij tp in natuurlijk cyclus hoef je dan geen utrogestan te gebruiken?

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Voor mijn dochter haar behandeling in 2010. Heb ik paar keer eigen cyclus gehad. Daarbij heb ik wel utrogestan gebruikt. Maar dat is dus al even geleden.

16. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Bij mij ook, maar mijn luteale fase is te kort van nature, vandaar utro.

Als je van jezelf keurige cyclus hebt, hoeft het niet, maar weet niet wat standaard in DD is...

17. Animal2307

Animal2307 Actief lid

7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    Ik dacht ook dat het in natuurlijk cyclus niet hoeft, als jouw LF maar lang genoeg is. Die van mij wordt door pregnyl met 2 dagen verkort (van 14 naar 12 dagen) en ik heb altijd spotting (1-3 dg). Ik denk dat DD dan zou zeggen om wel utro te gaan gebruiken. Maar in NL heb ik niet gehad. Toen was de cryo tp wel in een hele natuurlijke cyclus. Positieve ovulatietest was al voor de echo en hoefde dus geen pregnyl te zetten.

Ik leef met je mee Juffie! Ik kijk meerdere keren per dag of er een update van jou is. Ik hoop elke keer dat als er een update is, dat het goed nieuws is!

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb inderdaad een keurige cyclus verder alleen wat me nu aan het twijfelen maakt is dat ik iemand ken die donderdag tp heeft en dat in samenwerking doet met nij barrehus verder precies hetzelfde als ik lf van 14 dagen en ook ovitrelle gehad voor de ovulatie. Zij heeft donderdag tp in DD en ik dus vrijdag. Zij moet wel 3x daags utro en ik zou het dus niet hoeven terwijl we beide precies hetzelfde doen met beide een keurig cyclus van ons zelf. Dus ben ik toch aan het twijfelen geslagen....Waarom zij wel en ik niet met hetzelfde kwa cyclus....

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb nu ovitrelle gehad voor de ovulatie wat dat verder met mijn lf doet geen idee? Nog nooit gebruikt verder in natuurlijk cyclus....ohh ik twijfel nu zo wat ik moet doen.....heb ze natuurlijk meteen ff een mail gestuurd en gevraagd. Vorige week ook al gevraagd en zij vertelde dat het niet hoefde maar ik twijfel nu toch....heb nog genoeg utro in huis...

20. Animal2307

Animal2307 Actief lid

7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    Lastig zeg.. Vooral als iemand anders dat wel krijgt en zelfde cyclus heeft als jij. Hoe was jouw baarmoederslijmvlies bij de laatste echo? Was dat mooi dik? Misschien dat ze het daarom niet nodig vinden?
    Wanneer heb je ovitrelle gehad?

Deel Deze Pagina