@Juffie26 ik heb dat ook een keer gehad, dat ik mailde hoe het ervoor stond en helaas geen reactie meer heb gehad. Ze hebben het waarschijnlijk ontzettend druk (ook ivm vakanties) en dat "werkje" laten ze dan natuurlijk als laatste liggen denk ik. Verwacht nog wel dat je een berichtje krijgt morgen!
Ja dat begrijp ik ook wel, alleen zit je toch soort van op te wachten maar goed wellicht morgen. Ik weet ook dat geen nieuws goed nieuws is maar toch..... Top drukte daar I know
@Juffie26: dat is balen, als je op een reactie zit te wachten en er niets komt. Ik denk ook dat ze druk waren en jouw vraag niet urgent genoeg vonden. Las hier laatst ook dat er door een van die assistentes allergisch gereageerd was omdat iemand van hier meerdere vragen in een mail had gestuurd. Wie weet had diezelfde assistente weer dienst vandaag. Hopelijk hoor je morgen meer. En als er inderdaad schokkende ontwikkelingen waren geweest, dan had je zeker wat gehoord.
Haha dat klopt diegene was ik waarbij die assistente zo moeilijk reageerde. Er zal vandaag vast wel een antwoord komen......en ik snap idd dat zij deze vraag echt niet urgent vinden, begrijpelijk. Nou goed morgen tp dan beginnen 10 andere slopende dagen ...wat een gedoe die mmm
Nou net een berichtje terug. Alle 5 zijn nog in ontwikkeling vooralsnog..... 3 van de 5 zien er normaal uit en 2 zijn iets langzamer dan gemiddeld..... Misschien dan toch 1 goede terug en 1 mindere.....spannend!!!
Wauw!!! Alle 5 nog in de running!!! En de andere 3 gaan dan in de vriezer Ik blijf voor je duimen meid!
Ik blijf nog even gereserveerd..... Veel halen dag 5 niet toch? En ik meen dat ze zei dat ze matige niet kunnen invriezen. Is het "erg" dat ze langzamer dan gemiddeld zijn.....?
@Juffie26: goed nieuws! Het lijkt erop dat er in ieder geval drie goede zijn. Mocht een van die andere twee nog meekomen, dan is het meegenomen en een extra cadeautje. Ik weet niet of achterblijven erg is. Bij mij hebben ze het toen ook niet allemaal gered, maar weet eigenlijk niet of ze gestopt waren met delen of achterlagen. Morgen in ieder geval de tp en inderdaad begin van de ellendige wachtdagen!
Ja ik ga er dan maar vanuit dat er morgen een tp is..... Ik verwacht dat ze adviseren (als het zo blijft) 1 goede en 1 mindere terug te plaatsen
Bij ons was er 1 die achter liep en die is toch een dag later als blastocyt ingevroren. Is het trouwen normaal dat ze dan ook 2 x het invriezen berekenen? Heb namelijk een factuur van 29-6 en 30-6 voor invriezen. Zelfde bedrag x 2
Meiden ze hebben er 2 teruggeplaatst helaas liepen ze beide wat achter aangezien het nog morulas waren op dag 5 vandaag. Ze hebben ze allebei teruggezet. Ben wel beetje teleurgesteld en voelt als zo weinig kans.
@Juffie26, niet teleurgesteld zijn hoor, een morula kan ook zeer zeker tot een blijvende zwangerschap komen. Wij hebben er in februari ook 2 laten terugplaatsen, een blasto en een morula en ze zijn allebei blijven plakken, nu alweer 23 weken zwanger van een tweeling. Wilde je even een oppeppertje geven, positief blijven, ga voor je duimen!
Wat geweldig voor jullie!! Mag ik vragen liep die morula dan ook achter? Die van ons waren beide wat langzamer. Foto en beoordeling waren wel van vanmorgen 8 uur dus kan vandaag misschien nog verder zijn gegaan.....
Spannend @Juffie26! Ik snap dat je op minimaal 2 blasto's had gehoopt, maar zo te lezen kunnen deze 2 je ook gaan verrassen! Ik ga de komende dagen hard voor je duiemn.
Bedankt voor jullie lieve berichtje doet me goed. Ik hoop dat er 1 van de 2 nog verder wil delen en bij ons wilt blijven, maar de moed zakte me echt in de schoenen om te horen dat we alleen naar 2 morulas hadden op dag 5.... Ik dacht meteen "ok poging weg dus".... Ik kan me zo slecht voorstellen dat dat nog goed kan komen ze lopen immers niet voor niks achter....
Oh ja wat ik nog wilde vragen ik heb vandaag al hele tijd van dat menstruatie actige gevoel in mijn baarmoeder....kan me dat niet heugen van de laatste keer. Dat hoort zo??
Bij de IUI's gaven ze bij mij elke keer aan dat dat kan. Er gaat tenslotte iets in. Na de eerste 2 tp heb ik niets gevoeld. Na deze heb ik best lang af en toe steken in baarmoeder gehad. Ik vond het geen menstruatie achtig gevoel, maar meer steken. Volgens mij hebben ze het zelfs gezegd bij mij naar de tp, maar dat weet ik niet meer zeker.
@Juffie26, ik weet niet meer of de morula van ons wat achterliep, maar heb mijn foto er even bijgepakt en deze lijkt op jouw foto. Nogmaals, probeer positief te blijven en lekker broeden de komende 10 dagen