ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Sorry dames zoveel gezegd vandaag.. heb alles wel gelezen en denk aan jullie 🤗
    Hier inderdaad weer wat gaande..🤞🍀

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Spannend Babs! En nu binnenhouden hè!? Ik duim!!

3. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Unicorn en Babs goed nieuws! Hopelijk voel je je snel beter Unicorn!

ik zaterdag naar Dusseldorf om FSH te laten prikken, voor 9.00 dus heel vroeg op. Maar nu zag ik dat je een millieu sticker nodig hebt.... die heb ik dus niet :(. Is dat ook voor de kliniek in dusseldorf? Moet ik het nog gaan regelen voor as zaterdag of kan ik risico nemen?

4. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dat is wel de bedoeling😊🤞

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @OZ uhhhh wat is dat dan? Heb ik nl ook niet?

@mikka spannend meid succes!

@klaasje wat is "normaal" aan eicellen? Hij jij er niet weer 10+ dit keer? Dat is wel onwijs netjes toch?

@knor spannend meid hopelijk hebben we beide een goede oogst veijdag.

@stiertje dankjewel meid ik hoop het ook.
    Jij morgen een testje wagen? Knap hoor dat jij je zo goed kunt beheersen!

@juffie hebben jullie ook bewust heel lang gewacht weer de mmm in te gaan na jullie dochter?

@babs spannend weer meid

@mieksel wanneer mag jij testen meid?

@Woman jeeeetje wat een heftig verhaal.
    Zo snel al door 2 (3) pogingen heen. Ik zou het er zeker voorover hebben. Ik woon redelijk bij je in de buurt en doe alle echos ounctie tp gesprekken 2x infuzen alles weer in DD. Veel op en neer gerace had het ook liever niet maar goed als het resultaat uiteindelijk goed is ben je dat zo weer vergeten. Zeker een intake plannen hoor dan kun je daarna altijd nog kijken of het te doen is en je gevoel goed is :)

STMJ spannend... ik zou ook gewoon bellen. Die snappen echt de zenuwen wel hoor! :)

6. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oz, officieel moet je in heel Düsseldorf een milieusticker hebben.
    Ze zijn online wel verkrijgbaar, en dan heb je 'm denk ik wel op tijd binnen. Of je kunt een keer het risico nemen.

7. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Jee woman wta een verhaal, pittig! Wij wonen in Den Haag en hebben nu 5 x ivf in Duitsland gedaan. Alle keren, behalve de laatste twee echo's toevallig vna de 5e ivf, hebben we daar gedaan. 3 a 3,5 uur enkele rit afhankelijk van drukte. Vaak namen we een hotel in Neuss, net over de brug. Pittig maar in mijn ogen de moeite waard.

Een pauze kan gezien je endometriose denk ik wel helpen. Dd schrijft ook lucrin voor, heb je zoiets al gehad? Ik ben in 2015 onder een lucrin depot zwanger geworden en nu weer. Beide keren ook na een pauze.

Ik kan zeker aanraden naar dd te gaan.

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik heb in de ochtend gemaild hoe t gaat. En kreeg in de middag bericht. Dan hebben ze even de tijd om er heen te lopen en te vragen/kijken.

9. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ohhhhh meid wat spannend! En nu dooooooooorrrrgaan emmy, plakken!

10. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dank je!

Mijn man heeft het gebied bekeken en het gaat net om een laatste stukje bij de kliniek. Het risico hebben wij altijd genomen, nooit een boete gehad of aangehouden en we zijn er echt heulllll veel geweest

11. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dat verschilt echt per persoon. Maar ik heb zelf ook regelmatig gebeld of gemaild als ik het echt niet meer trok. Ze vertellen het je graag. Spannend!!

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dat snelle thuis is niet zeker hoor, voorlopig gaat er nog meer vocht in dan dat er uitgaat maar in ieder geval zijn mijn bloedwaarden verbeterd. Ik hoop op mijn verjaardag as maandag thuis te zijn maar dat weet ik niet.
    Haha dat van de hcg weet ik, ik vind het alleen fijn om te weten of ie omhoog is gegaan. Ik ga echt nergens van uit

13. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Bedankt voor je berichtje dan ga ik de gok maar nemen. Redt het niet er 1 te halen voor as zaterdag 😅

14. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Thanks Knorretje ga voor de volgende keer bestellen en zaterdag gokje nemen. Kan je bij de kliniek makkelijk parkeren?

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @OZ2014: zo'n sticker kun je volgens mij ook bij de benzinepomps in Duitsland kopen. Al geloof ik niet dat het voor een keer zo'n vaart zal lopen met bekeuren.
    @Babs: mogen wij al mee spieken met je positieve test? Hopelijk zet de stijgende lijn deze keer goed door! Ik duim voor je!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee parkeren bij de kliniek is een drama.
    Klein parkeerplaats waar je net heel veel mazzel moet hebben wil je kunnen parkeren.
    Wij zijn er zaterdag ook voor 1e follikel meting.

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja t is spannend hier.. zal straks kijken of ik t op de foto krijg hihi..
    Parkeren is drama op t moment met de drukte... wij zetten de auto ook wel op de arts plek en dan een briefje achter de voorruit met je telefoonnummer erop. Ooit eens afgesproken met een secretaresse daar😊
    Weet niet meer wie het vroeg maar in Dusseldorf kun je goed parkeren in het centrum. Bij de kliniek is weinig parkeerplek. Of op straat is soms plek. Lopen is te doen maar wel een kilometer of 2, 3 denk ik richting centrum.

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    De eerste huilbui zit er alweer op pfff verdomme....
    Ging vanmorgen opeens weer twijfelen of ik het wel allemaal kan....of het niet goed genoeg met z'n 3e is.....of ik dit wel wil allemaal. Bang om misselijk te worden van de cetrotide....pfff.
    Maar het gaat alweer...... 💪
    Maar eens ff met de hond gaan lopen en in de moestuin schoffelen.

19. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Heb echt nog nooit overwogen zo'n milieusticker te kopen. Zijn heel vaak in Duitsland en ook vroeger meerdere malen per week (opgegroeid tegen de grens aan) en nog nooit problemen mee gehad. Sowieso zijn de boetes in Duitsland hilarisch. Waren geflitst op terugweg van wintersport en kregen deze week de boete binnen: 10€.
    Denk dat de administratie erom heen ze nog meer kost... 😂

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    20170420_084621.jpg
    🍀🤞

Deel Deze Pagina