ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hij loopt mooi op 🍀
    En behoorlijk duidelijk voor wd 7 netjes hoor :)

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Milieustickers kun je online kopen voor 12,50. Vandaag besteld, morgen bezorgd. Dus dat kan nog wel voor zaterdag hoor, als je dat wilt. En je kunt ze idd in Duitsland ook kopen bij garagebedrijven (voor een dikke 5 euro heb je er dan wel een).
    Lucrin hebben ze mij in DD nog nooit voorgeschreven, hoewel ik wel endometriose heb. Scholtes is er geen voorstander van, omdat het je cyclus zo erg remt dat je eerst extra moet stimuleren om iets te laten groeien, en aan het eind juist risico op overstimulatie hebt, als de lucrin helemaal is uitgewerkt. Precies dit is mij in het UMCG overkomen. Dus ik hoef ook niet zo nodig lucrin meer.
    Juffie: dikke knuf voor jou. Natuurlijk kun je het!
    Parkeren is idd een DRAMA momenteel bij de kliniek. Laatste keer hebben we 'm op straat geparkeerd. Daar staan parkeermeters. Gooi je daar een paar euro in, is het ook klaar.
    Unicorn: hoop echt dat je voor je verjaardag thuis bent (ik ben trouwens zondag jarig, grappig).
    Babs: hopelijk nu een blijvertje voor jou!

En ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Het voelt wel alsof ik er enorm tegenaan hang. Heel misschien vanavond een testje. Anders denk ik morgen. Vanavond is het 2 weken na pregnyl, dan zou het moeten kunnen.

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Klinkt wel gunstig dat je niet ongesteld bent stiertje. Hoop zo op ook een positieve test voor jou! 🍀🤞 en hoop voor mezelf dat t nu goed gaat hihi🤗

4. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Loopt mooi op Babs!! Ik heb er een goed gevoel over deze keer bij jou.
    Stiertje, testen, testen, testen! ;) ik ben zó benieuwd!
    Juffie, dikke knuffel voor jou. Soms komt het ineens even allemaal op je af hè!? Herkenbaar...

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mieksel: ik verkies nog even de zalige onwetendheid :D
    Babs: loopt mooi op idd!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja klopt inderdaad het vloog me opeens erg aan....:(
    Maar gaat alweer. Mijn dochtertje heeft niks gemerkt dat wil ik ook graag zoveel mogelijk vermijden.
    Ze weet alleen dat papa en mama nu wat vaker naar de baby-dokter moeten meer niet.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Stiertje spannend joh ☺
    Dat gevoel is lastig te plaatsen hè "wordt ik ongesteld of....." ik hoop op een onvergetelijk verjaardagscadeau 🍀🍀🍀🍀🍀

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dank je wel. Lieffff. Ik hoop het ook. Op m'n 40e verjaardag was ik zwanger, op m'n 42e verjaardag. Dus de 44e past wel in het rijtje :D

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zeker weten heel mooi rijtje :) 💪

Ik was zwanger op mijn 27 en nu hopelijk op mijn 32e zit totaal geen logica in maar toch vind ik dit ook mooi rijtje :D

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    spannend stiertje!

babs wauw hij loopt echt al goed op meid! duimen dat dit toppertje blijft zitten

juffie oh meid vreselijk. ben je alweer begonnen met de hormonen? die kunnen je ook van slag maken ... knuffel meid.

@dames, ik voel me zo onzeker.
    Ik heb absoluut geen goed gevoel deze ronde. in het begin voelde ik lichte druk onderbuik maar dat is helemaal verdwenen. Ik verlies geen slijm wat ik normaal wel had bij het groeien van mijn eitjes. Daarnaast was ook bijna alles nog klein dinsdag... ik heb het gevoel dat het niet goed komt. Dat we te vroeg zijn met de punctie dat ik beter heftiger gestimuleerd had moeten worden en de punctie pas later geplant moest worden.
    heb zojuist naar streekziekenhuis gebeld of ik nog gauw een echo kon krijgen en als de follikels klein waren dat ik de punctie nog voortijdig kon afbreken. Maar daar willen ze niet aan mee werken.
    Doen ze standaard bij iedereen nog een echo voor ze een punctie verrichten? bij de een hoor/lees ik van wel en bij de andere niet.
    Zijn er meer dames die niets voelen van de stimulatie/follikel groei met toch een positief resultaat? :(
    wat een slopende onzekerheid weer ...

11. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Babs, hij loopt echt mooi op. En hij is donkerder dan de vorige keer op wachtdag zeven of niet? Hopen dat het goed blijft gaan. We duimen.

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik voelde deze keer ook niet echt iets aan het eind vh stimuleren. In het begin wel, gek genoeg. Toen voelde ik een soort druk. Alsof mijn eierstokken er weer even aan moesten wennen of zo.
    Ik zou gewoon even DD bellen als ik jou was!

13. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik zou ook DD bellen. Soms doen ze een echo voor punctie inderdaad. Zo niet leuk die onzekerheid. Hoop dat je een beetje vertrouwen krijgt.

14. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Eens, ik zou even bellen/mailen met DD.
    Wanneer moet je Pregnyl spuiten? Eigenlijk moet je daarvoor echo nl.

15. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Bbibi, gewoon even bellen of mailen inderdaad. Je krijgt niet standaard nog een echo, misschien wel wanneer je erom vraagt.

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    dank voor je ervaring stiertje. beurt me weer een beetje op.

dankjewel lieve dames.

had al gebeld met streekziekenhuis maar die wilde het dus niet doen. kreeg alleen maar gezeik over me heen. belachelijk ben al zo emo en dan nog zon rotgesprek... en die zitten dan aangesloten bij Freya, niet erg tactisch...Denk dat ik morgen maar daar vraag om een echo...Dat ik het gewoon eerlijk aangeef dat mijn vertrouwen ver zoek is..
    tis ook zo onzeker en nieuw en als ik dan niks voel denk ik ook niet dat er echt iets gebeurd...hoop dat het tegendeel waar ik maar goed dat is afwachten.
    daarnaast had ik er toen 19 en nu maar 3 die dominant zijn dus daar zit natuurlijk sowieso wel een verschil. Maar mijn eisprong voelde ik ook altijd bij iui enz nu dus echt helemaal niets... pff wachten wachten wachten :(

hoe is het met jou in de wachtweken mieksel? hou je het wat vol meid?

17. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Babs wat spannend, wat een duidelijke lijn voor wd 7 al! Blijven plakken kleine!
    Stiertje ik hoop zo dat jij ook een knaller hebt! Kom nog wel spieken of je een testje hebt gewaagd.

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    kunnen jullie me ook nog even voorbereiden meiden?

de narcose? ik mag geen make-up op ofwel? wel mascara? en hoe zit het met nageklak op handen en voeten?

is het nog steeds zo dat je de narcose contant moet betalen zoals in 2013 het geval was of wordt dit gefactureerd?

en wordt je de avond voor de punctie nog steeds gebeld door de anesthesist met bepaalde vragen?

zenuwen zenuwen zenuwen...

19. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    @Bbibi hoe is het gegaan bij dd punctie?

Bij mij op de echo zagen ze nog steeds de 2 follikels, uiteindelijk is er 1 eitje gevonden. Hoop dat die ook echt de goeie blijkt te zijn dan.

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Goh, wat balen dat net met deze spannende dagen het forum eruit lag...

Knor: vandaag dus wachten op een heeeeel spannend telefoontje! Hopelijk het gouden ei meid..!

Bibi: zo benieuwd hoe het bij jou is gegaan..? Klopte je voorgevoel?

Stiertje en Babs: En??????

Unicorn, ben je al thuis? Hoe is het met je?

Deel Deze Pagina