Hahaha ja ze is bijzonder hihi Spannend meiden! Juffie, mooie opbrengst, hopelijk ook meer rijp dit keer en bevrucht! Stiertje, jaaa nou toch super! 3 is mooi! Op naar de tp!! Nellie, ik ken het niet, sorry. Mijn duimen draaien voor jullie meiden!
Ik vraag me elke keer af of ik Dracula al gezien heb, maar nee, ben haar duidelijk nog niet tegen gekomen @Stiertje, geen slechte score, maar ik snap dat je er niet helemaal blij van wordt. Ik hoop dat ze allen 3 dag 5 halen! @Juffie26 19 is een prima aantal! Ik snap dat je na de vorige ervaring niet echt hoopvol bent, maar het kan nu zomaar anders uitpakken. @Nellie4 dat er maar 3 follikels zitten, dat snap dat ik dat je dat ook verwacht had. Maar de echodense structuur is hopelijk snel weg. Ja, als het er nog zit, kan ik me voorstellen dat jezelf ook niet voor een verse tp zou gaan. Nog steeds geen uitslag! Grrr... ze gingen er nog even achteraan... Ik denk dat ik morgen of overmorgen een pos ovulatietest ga hebben, dus de tijd dringt wel, zeg maar... Vooral als we nog iets willen doen...
Vorige keer ook 17 rijp en maar 5 bevrucht....we zien het morgen wel vind het super spannend hoop op net zoveel of meer berichten bevruchting niet minder hopelijk
Nou lig ik bed maar my God doet echt goed pijn Pfff. Vorige keer met 24 eicellen echt veel minder pijn gehad. Als mijn blaas vol is of mijn darmen borrelen echt pijnlijk. Zal de wel bijhoren maar ik ken het niet echt zo erg als nu
Pff heftig, heeft Dracula de punctie gedaan dit keer Ik snap dat je in spanning zit voor het telefoontje, verschikkelijk zijn die dagen tussen punctie en tp eigenlijk. hopelijk straks een positief telefoontje
Ben gisteren gebeld door DD, ik moet donderdag voor de 2e echo. Ik heb zo'n vermoeden dat ik zaterdag de punctie heb. De echodense was niet erg werd gezegd, wat ik toch eigenlijk een raar antwoord vind. Ik ga donderdag bij m'n 2e echo toch maar even doorvragen.
Ik ga echt kapot van de zenuwen ben zo bang op geen bevruchting of nog minder dan de vorige keer...... Als we er in elk geval net zoveel hebben als de vorige keer, 5 dus. Dan ben ik echt al wel tevreden al hoop je stiekem om meer natuurlijk maar dat zal er wel niet inzitten We hebben nooit veel bevruchting gehad. Zal wel aan micro tese zaad liggen dat is ingevroren van 2012....ik weet niet het. Maar goed hebben er ook geen 13 nodig 1 is genoeg 1 topper die wilt blijven.....bij mijn dochter 3 bevruchtingen 2 blasto en 1 is onze dochter de ander bleef niet zitten in februari. Dus ja die ene hoeft er maar net tussen te zitten natuurlijk maar stuk of 8 of zo geeft een iets geruster gevoel op de een of andere manier
@Juffie26, ik hoop dat je snel gebeld wordt! EN dat het goed nieuws is dat ze komen brengen. @Nellie4 Ik kan me vaag iets herinneren dat ik bij mijn laatste cryo tp ook iets had van een dense structuur. Heeft daarna nooit meer iemand iets over gezegd. In DD maakten ze er ook niks van. Dus blijkbaar komt het toch vaker voor.
Oef slopend Juffie! En sterkte met de napijn. Stiertje, ik vind het een mooi resultaat voor jouw casus. Meer mag altijd natuurlijk, dat is MM eigen. Succes donderdag!!
Jaaaaaa net gebeld van de 19 eicellen waren er 16 goed voor icsi en daaruit zijn 9 goede bevruchtingen uit ontstaan. Ben zo blij. Andere hadden wellicht meer verwacht maar ik weet hoe slecht de kwaliteit zaadcellen was. Ingevroren tese zaadcellen van 2012. Ik heb deze keer ook ubiquinol geslikt is het dat....geen idee maar zoveel hebben We nog nooit gehad en zijn er heel blij mee echt. Bij mijn dochter 9 eicellen en 3 bevrucht en 1 tp dat werd mijn dochter, daarna icsi 1 voor 2e kindje 17 eicellen 5 bevrucht en 2 tegelijk tp die dag achterliepen verder niks over. En nu 16 eicellen en 9 bevrucht beste tot nu toe kwa bevruchting.
Nee ik krijg geen verse tp ivm kans op overstimulatie. Alles is ingevroren en bij de bloeding start ik met progynova. Heb alleen een enorm gloeiend hoofd maar voel me verder prima. Heb ook geen koorts net gemeten en ook geen pijn meer. Dus geen idee waar dat vanaf komt eigenlijk lichaam zal wel aan het werken zijn
Zijn er heel blij mee.....maakt de pijn wat minder erg nu haha. Hopelijk zit er ergens tussen die 9 een plakbeeb verstopt....