Stiertje; spannend! Hoop op een mooie test! Animal; hoe gaat het met jou? Had jij niet een tp vandaag?
Ik ben vandaag gebeld, er is weer maar 1 eicel bevrucht Wordt een moeilijk verhaal zo. Ik had me voorgenomen om relax deze ronde in te gaan en me niet gek te laten maken. Maar kan er niets aan doen ben gewoon teleurgesteld. Zoooooveel moeite voor 1 bevruchting.
Oooo, he meisje, wat een teleurstelling! Natuurlijk hoop ik dat dit dan dé plakker zal zijn. Dikke knuf!
Och meid wat naar en natuurlijk ben je nu verdrietig en teleurgesteld, je had ander nieuws gehoopt. Ik duim voor je dat dit dan net die ene plakker is.
Hoi lieve dames, het is mij (na lang meegelezen te hebben) eindelijk gelukt om een account aan te maken Bij mij werd precies een jaar geleden POF geconstateerd (32 jr.) waarna ik in het VU te horen kreeg dat zij niks voor me konden doen. Daarna een mislukte ICSI poging in Friesland gehad want er groeiden geen follikels ondanks de hormonen. Door jullie verhalen hield ik echter nog hoop en hadden wij eind juli een afspraak bij dr. Cuypers in Dusseldorf. Daar aangekomen maakte hij eerst een echo om te kijken waar ik ergens in mijn cyclus zat (niet meer ongi geweest na de mislukte ICSI), dag 47 en twee rijpe follikels en een bms van bijna 10mm te zien....We kregen het advies om 'eerst maar aan de bak te gaan de komende dagen' en hij hoopte ons niet meer terug te zien En jawel, ondanks mijn amh van 0,1 is er toch een eicel bevrucht en blijven plakken op de natuurlijke manier en ben ik inmiddels 12 weken zwanger! Omdat ik wel alle medicatie voor een eventuele volgende ICSI poging in huis heb (had dusseldorf gelijk besteld aangezien de kans toch erg klein was dat het zou lukken), wil ik graag van mijn volle koelkast af Mocht er iemand zijn die op zoek is (vanwege zelf te bekostigen ICSI poging) naar: Meriofert, Decapeptyl, Pregnyl 5.000IE, Utrogestan, Ovaleap + nieuwe pen, DHEA of B-daddy pillen, stuur me gerust een berichtje want alles is voor ruim twee weken prikken aanwezig en ik maak er iemand graag heel blij mee. Ik heb zelf alleen een eigen bijdrage hoeven betalen aan mijn zorgverzekeraar dus voor een minimaal prijsje mag alles weg. Voor alle overige dames: veel succes en blijf hoop houden hoe moeilijk dat soms ook is! dikke knuffel
Zo ik weet gelijk over wie je het hebt! Ik had vorige week donderdag punctie en kreeg haar bij de nazorg. Ze had me blijkbaar gezegd dat ik de plek van de narcoseprik een paar minuten moest aandrukken en hooghouden. Ik had haar niet begrepen en ik was allang opgelucht dat dat ding eruit was dus ik had mijn mouw al naar beneden gedaan. Op een gegeven moment zag ik dat het was gaan bloeden en mijn mouw helemaal onder het bloed. Nou toen begon ze te TIEREN tegen me. Mijn man en ik zaten met mond vol tanden terwijl we normaal echt geen stille mensen zijn, maar wij waren gewoon verbaasd. Toen zei mijn man nog sorry, toen zei ze nog NIKS SORRY! Maar toen ze bedaard was kwam ze weer heel poeslief en verzorgend naar me toe. Dus ik vond het een beetje apart allemaal. Vandaag waren we er voor de terugplaatsing kwam ze heel lief nog even vragen of we al geholpen werden etc. Beetje apart met een goed hart denk ik dan maar.
@Mumpie2017 Wauw, ik zat er vandaag best wel een beetje doorheen. maar jouw verhaal heeft mij oprecht weer vrolijk en hoopvol gemaakt. Ikzelf heb een amh waarde van 0,2 Ik vind het super bijzonder dat een spontaan wondertje gewoon nog mogelijk is en leuk dat je dat met ons wil delen. Ik stuur je ook nog even een pb'tje .
Nope. Denk morgen. Het voelt als naderende menstruatie. Maar uit ervaring weet ik dat dat ook een zwangerschap kan betekenen. De enige manier om dat te weten is testen Morgen dus denk ik.
Rotforum... ik heb weer eens geen meldingen gehad... Hebben jullie dat ook wel eens? Dit is al (volgens mij) de derde keer... Grrr.... Stiertje wat spannend!!! Succes morgen! Ik hoop op super goed nieuws! Mumpie wat een super verhaal! POF en 2 follikels die groeien in natuurlijke cyclus en met een beetje aanmoediging van Dr. C gewoon zwanger! Van harte ! Gein, ja ik heb dinsdag een tp gehad van embryo: 4BA, dus een topper! Mijn NOD is aanstaande donderdag, en meestal 1 dag van te voren al spotting. Dus woensdag wordt het echt spannend.
@Stiertje73 Ik wou net heel blij melden hier dat ik net m'n tp heb gehad en het eerste wat ik lees is jou berichtje, bah wat jammer zeg. Sterkte
Ontzettend jammer Stiertje. Sterkte! Nellie, zet hem op! Gein, ben jij al bijna aan de beurt voor tp?