Stiertje; nee wat vreselijk. Sterkte meid! Animal; oh spannend ik hoop toch zo dat je een mooie test hebt donderdag. Ik ga heel hard duimen! Champetter; nee ik moet eerst mijn menstruatie krijgen en een echo om te kijken of alles rustig is. Mag wel gelijk door als alles rustig is dus fingers cross. Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?
@Nellie4 wat fijn!! Zet hem op meid! @Gein , ik heb altijd 1 dag van te voren spotting, dus ik denk dat ik het woensdag al wel weet.... Of heeeel heeeel heeeel erg zenuwachtig ga worden...
Ik denk dat ik dadelijk ook mijn eerste progynova ga nemen. Vind het zo lastig wanneer ik nu moet starten. Vandaag mijn menstruatie denk ik is nog gemengd bruin/bloed (sorry sorry) dus ik ga gewoon beginnen ben bang dat ik anders al te laat ben als ik morgen start. Het is in elk geval gebied dat ik niet zonder bescherming de deur uit kan zeg maar. Zo spannend
Denk dat ik dadelijk na het eten de 1e neem ondertussen ook echt rood erbij dus ik beschouw dit maar als dag 1. En dan morgenvroeg de volgende weer
@Stiertje73 nu volledige natuurlijk. Volgende TP wel in kunstmatige cyclus, aangevuld met aspirine. Ik hoef dus niet perse te testen (ik ben nu al bang om te moeten testen als ik niet ongesteld wordt... Best erg...) In kunstmatige cyclus wel, want de utro heeft al 2 x mijn menstruatie flink tegen gehouden. Laatste keer zelfs 7 dagen na het stoppen pas gaan menstrueren. @Juffie26 Vlg Dr. WJ Cuypers was het niet zo erg om op dag 2 of 3 te starten. Dag 1 was niet perse noodzakelijk. Tenzij ze het je natuurlijk nadrukkelijk gezegd hebben en bij jou een goede reden hebben. Ze zeggen elke keer: helder rood bloed is dag 1. Maar ik snap dat het je onzeker maakt.
Bij mij is het heel verschillend. Ik heb gehad dat bij een verse tp de utro de menstruatie niet tegenhield. Maar nu en ook de vorige keer was ik op de testdatum nog niet ongesteld (maar ook niet zwanger). In een cyclus met progynova houdt dat de menstruatie sowieso tegen.
Ik heb de eerste net genomen en pak de 2e morgenvroeg. Is echt helderrood nu dus ik dacht rood is rood dus ik neem m. Kan niet zo heel veel mis doen denk ik toch?
Dank je wel. Het is nog niet super veel maar genoeg voor een tampon en echt rood. Dus ik laat het los en de 1e zit erin. Dit moet m worden....
Dank je @Gein ! Ik lees en schrijf ook mee op een ander forum en daar zaten er veel tegelijk in de wachtweken na een tp. Alles negatief, dus de druk op mij wordt opgevoerd... Nou ja, ik kan er toch niets aan veranderen wat de uitslag dan ook maar is
Dames een vraag, ik weet dat het voor iedereen persoonlijk is maar ik hoor graag jullie mening wat zouden jullie doen? Stel je mocht kiezen tussen dag 3 of dag 5 tp? In 2012 hadden we met puregon stimuleren 3 bevruchting in de scope 2 kwamen eruit als sterke blasto 1 werd onze dochter en de andere werd ingevroren. Afgelopen april met gonal 5 bevruchting in de scope en 2 kwamen eruit die dag achterliepen verder geen cryo. Maar nu....nu weer puregon gebruikt zelfde als in 2012 waaruit onze dochter is ontstaan 9 bevruchtingen maar wat doen we gaan we voor dag 5 tp of voor een dag 3? Ze zijn in het calcium badje geweest deze ronde. Wat is het "beste"? Ben benieuwd naar hoe jullie er naar zouden kijken.