Vandaag eerste IUI gehad

Discussie in 'MMM clubs' gestart door moniekjuh, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Heyyy dames,

vandaag hebben we onze eerste IUI gehad.
    ik had vanaf 11u vanmorgen tot aan 14u erge buikpijn vooral aan de linkerkant het komt nu nog een klein beetje met vlagen.
    dat is vast mijn ei geweest die is gaan springen.

de gyn vertelde dat er 6 Miljoen zaadjes waren WOW!dat zijn er nogal wat dus we waren behoorlijk blij totdat ze aan het prutsen was met het opzuigen zei ze...hmm het is wel erg weinig waarschijnlijk is het potje lek oid grrrr nee dat meen je niet dacht ik...
    maar ach aan de andere kant we hebben maar goed 1 zaadje nodig...hopelijk zit die allerbeste erbij!
    En we kregen de opdracht mee om vanavond ons best nog maar eens te doen...

Ik zit nu thuis lekker rustig aan te doen...wat doen jullie meestal na zown ingreep??weer gewoon je weg vervolgen of nemen jullie rust?
    vind het wel raar om nu weer mijn ding te moeten doen ben vandaag lekker vrij dusz das opzich wel fijn

en nu zowiezo 14 dagen wachten pffff......wil het nu al wel weten haha!!

wie wacht met me mee??

liefss Moniekjuh

2. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey,

spannend hoor! Onze iui was zaterdag 27 november, wij zijn lekker heel de dag saampjes geweest wat boodschapjes gedaan lekker verliefd gedaan haha. 'S avonds heerlijk op de bank gelegen onder een dekentje. En daarna wachten wachten wachten wachten 1e week ging nog wel.. Nu vreet ik mezelf op :)!

Ik hoop dat het ene zwemmertje hard z'n best aan het doen is bij jou ;)! Succes ermee en ik lees het vanzelf wel :D!

Groetjes LLL

FinallyChange vindt dit leuk.
  3. kissi

kissi Actief lid

13 jul 2011
    271
    0
    0
    Rust nemen, dat is het beste advies! zodat , mag het zo zijn, straks lekker kan innestelen, en jezelf lekker warm houden. dikke sokken en een kruikje mee naar bed. warme thee! succes!

4. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Hoi Moniekjuh,

Spannend hoor! Ik heb mijn IUI 31 oktober gehad en heb vandaag mijn eerste wachtweek erop zitten... Tegen mij is gezegd dat ik alles kan doen... Ik heb wel krampen en vage klachten gehad de afgelopen dagen...

We kunnen niet meer doen dan wachten ;) Succes!

5. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe altijd rustig aan de dag van inseminatie, maar dat is ook omdat ik meestal zoveel buikpijn heb dat ik niet anders kan.
    Als de eisprong eenmaal voorbij is, dan gaat het meestal een stuk beter en pak ik de normale draad weer op.

Zou iig lekker relaxen vandaag en jezelf een beetje vertroetelen!
    Succes met je wachtweken. Bij mij zit de eerste erop, dus het echte aftellen is weer begonnen.

6. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Hoi Allen,

wat een lieve reactie's

ik doe vandaag ook lekker kalmpies aan en idd beetje de warmte op mijn buik doet denk ik ook wel goed want de buikpijn is nog niet echt weg zeg maar...voel nog wat steekjes aan de linker kant...
    in de tijd dat ik Clomid gebrukte heb ik niet zulke klachten gehad rondom de eisprong.

hoe vonden jullie de inseminatie?
    ik vond het niet helemaal pijnloos zoals ik wel vaak heb gelezen.
    echt pijn doet het ook niet maar beetje een vervelend gevoel.
    naar mijn gevoel zitten ze wat te vroeten...whaha...gedoe mja als dat de oplossing is...voor het kleine wonder zeg ik DOEN!

spannend zeg jullie zitten dus al in de 2de week!
    zou leuk zijn als we alle 4 zwanger zijn...hoop het zo!
    succes met wachten meiden en positief blijven he ookal is dat soms heeeeeel moeilijk!!!!

Ik duim keihard voor jullie erbij mee!!

liefsss

7. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    succes dames ... hier is nog spannend moet 12 november weer naar de gyn wat ze gaan doen geen ideej ze willen wel deze maand beginnen met i.u.i. ben nu ook met clomid bezig ... heb dat er bijna op zitten ... vandaag en donderdag nog 2x zon tabletjes in nemen .... hadden jullie ook dat jullie daar lichtjes van in het hoofd werd en je lichaam heel onrustig werd ? ..

maar ik zal voor jullie duimen die wacht weken zijn zenuwslopend lijkt mij ..

groetjes ...

8. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Ik doe doe het in mijn eigen cyclus zonder hulpmiddelen, omdat ik alleenstaande wensmoeder ben en ik in principe zwanger moet kunnen worden...

Ze zat bij mij erg te wroeten en bood zelfs excuses aan en vroeg of het nog wel ging met mij.. Mn baarmoedermond was spoorloos haha. Ik voelde er werkelijk niets van... De dagen erna veel kramp gehad...

Ja zou leuk zijn als het bij ons allemaal raak is :)

9. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    @sankyra ik heb ook Clomid gebruikt en ik had hier totaal geen bijwerkingen bij,ik voelde vandaag dan ook mijn eisprong weer eens duidelijk na een lage tijd deze niet gevoeld te hebben ik denk dat de Clomid niet zijn werk deed.
    ik heb alleen een paar bloed onderzoeken gehad of ik een eisprong had en dit was toen goed maar later heb ik geen bloedonderzoeken meer gehad of echos als je nu ziet hoe vaak ik nu moet komen doordat je hormonen spuit vind ik wel prettig om te doen het geeft me een rustig gevoel dat ze mij en het eitje goed in de gaten houden....

maar licht in het hoofd kan maar zo een bijwerking zijn van de Clomid.
    succes 12 November!hou je me op de hoogte?

@Deb78 dat vind ik een moedige beslissing om alleenstaande moeder te gaan worden...spannend!
    ja dat gewroet vond ik niet zown pretje ze zet natuurlijk die eendenbek in je baarmoedermond en dat voelt een beetje branderig aan....mja als het kleine wonder er over 9 maanden uit moet zal het ook wel niet zo pretjes zijn...

succes meiden!

liefsss

10. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    oh ja heb vanmiddag even heerlijk online zitten snuffelen op een babyspeciaalzaak kan haast niet wachten!!!hihi
    komt denk ik ook doordat we er nu wel heeeeeel dichtbij zijn zegt mn gevoel op deze manier met IUI

11. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    ja hoor ik hou je op de hoogte .. is alleen soms zoeken bij welke topic ik ook alweer iets neer gezet had :) .. ik vind het echt spannend ...

leuk is dat he die dingen al beetje snuffelen ... ik hoop op goed nieuws voor je ;) .... ik ga kei veel duimen draaien voor jullie .....

xxx

12. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    @sankyra ja dat is het nadeel van het forum dat je niet echt heel erg snel het onderwerp van een aantal dagen terug kunt halen.
    maar goed prive berichtje mag uiteraard ook altijd!
    ik duim ook hard voor jullie!

liefss

13. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Haha nee bij de bevalling denk ik inderdaad niet nee :p

Ik zie ook allemaal leuk spul overal. Ik durf niet online te kijken want dsn wil ik alles kopen ben ik bang! Heb je in al inmiddels de babykamer ingericht vanmiddag?

En hoe voel je je vandaag?

14. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de dag van de iui van alles gedaan! Heb geen rust gehouden, ook de 2 weken erna niet en zie het resultaat! Duim voor je!!

15. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    @Deb78 ik heb alles in mn verlanglijstje gezet kon ik gelijk zien wat het ongv gaat kosten zit nu op ruim 2000euro alles erop en eraan haha en verder dan dat kan ik nog niet komen whaha eerst maar eens afwachten of het raak is....maar zou zooooo graag op de knop BESTELLEN drukken hihi..
    al zou ik als het raak zou zijn het niet online kopen hoor ga ik lekker snuffelen met manlief in de winkel.

manlief heeft een mooie kinderwagen erbij gezet met 4 brede wielen vind ie mooi!ach ja je moet toch wat he...

maar vandaag ben ik erg moe...had vanmiddag curses van het werk en kon wel slapen terwijl ik vannacht super heb geslapen.
    misschien de spanningen van de afgelopen weken of een klein voor teken ik weet het niet...al zou ik dat maar al te graag willen weten....
    ook wat last van een raar gevoel in de buik en beetje maagzuur nadat ik thee heb gedronken....maar ja ik denk al 2,5jr oeh zal dit het zijn of dat??kwa symptomen...
    je weet ook niet wat je precies moet voelen aangezien het de eerste is...LASTIG soms...

Hoe is het met jou vandaag?
    en hoelang moet je nog wachten tot je kunt testen?

liefss

16. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    zie net aan je banner dat je nog 7 dagen geduld moet hebben....spannend!!!!

17. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0

@Peetje2012:
    laten we het keihard hopen!!!thanx voor je berichtje jullie eerste iui was gelijk geslaagd??

18. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag

Ja.... Ik denk dat ik zondag een tussendoor test doe... Vind het nu als tweede week moeilijker worden...

19. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    @Deb78 je gebruikt geen hormonen van bijv Ovitrelle ofzo toch aangezien de test kunnen bienvloeden....zou jammer zijn...
    en zondag zou wel aan de vroege kant zijn denk ik...maar je moet doen wat goed voelt.....ik heb immers al zoveel testen versleten,ik ga echt proberen te wachten tot de 32ste dag....

weet iemand ook toevallig of je cyclus ook nog onregelmatig kan zijn ondanks je de hormoon injectie's gebruikt?
    aangezien ik dat vergeten te vragen ben aan de gyn,want straks word ik niet ongesteld op de 32ste dag ga ik testen is de test negatief en word ik alsnog ongesteld op de 35ste dag....maar weet niet of dit nog kan aangezien de eisprong ook word aan gestuurd door de Ovitrelle...:(:(

20. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Nee ik gebruik niets... In mn eigen cyclus zonder toevoegingen... Enige wat ik dagelijks 2 maanden trouw neem is foliumzuur...

Deel Deze Pagina