Donderdag de punctie ! ! ! De punctie is pas om 12.00 niet echt fijn zo laat Alle eitjes waren vandaag 19 - 20 mm dus helemaal goed. Mijn baarmoederslijm is ook weer gegroeid (8-9 mm) voor mijn doen goed maar Dokter K. heeft nog pilletjes voorgeschreven om het nog beter te krijgen. (Estradiol)
Ddees, jij ook al snel de punctie! Fijn dat je ook de progynova (oestradiol) tabletjes krijgt, voor mijn gevoel heeft dat bij mijn laatste poging enorm geholpen dat ze zijn blijven zitten! Veel succes met de punctie!
@Ddees: fijn dat je punctiedatum nu bekend is. Jammer inderdaad dat het zo laat is, maar goed, je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent. Veel succes! @Aklina: ik had laatst ergens gelezen dat het Geertgen geen ivf's meer zou mogen doen. Wel de voorbereidende onderzoeken (echo's), maar niet de punctie en tp meer en dat ze daarvoor naar DD uitwijken. Als dat echt zo is, dan komt er natuurlijk een hele stroom patiënten bij en dan is het logisch dat het bij die artsen over de schoenen heen loopt.
@karin: onze bevruchtingen liggen nu samen gezellig in de embryoscoop! Wij hadden zaterdag de punctie. 12 eitjes waarvan 7 geschikt. We hebben 5 bevruchtingen. Vorige keer hadden we er 4 waarvan er uiteindelijk 1 overbleef. Wij hebben donderdag ook de terugplaatsing, toevallig! Ik zal voor jullie duimen!
Mooie score ikmuziek!!! Veel succes donderdag bij de tp. Wat een drukke week voor veel meiden hier!!!
Ddees, Karin en ikmuziek, veel succes! Duimen...duimen... Ik was gisterenavond nog zo geirriteerd dat ik pas laat in slaap viel. Ik denk dat de bijwerkingen van dhea hier ook een rol spelen... Ik denk ook inderdaad dat ze de drukte nu niet aankunnen, alleen waarom nodigen ze zoveel mensen tegelijk uit? Het lijkt me toch gewoon kwestie van planning.... Gelukkig was het voor ons tot nu toe prima verlopen! Jammer dat mijn slechte ervaring blijkbaar geen uitzondering is..... Maar goed, gelukkig kan ik de echo's in NL doen. Ik moet cd 1 weer echo +bloedonderz laten doen, omdat die 2 cystes van gisteren wel actief bleken. De grap is dat de ass A die vandaag belde, vond dat het toch beter is om naar DD te gaan wegens de cystes......ga ik natuurlijk niet doen! Ik krijf 275 Gonal-f, 25 puregon en suprafact neusspray. Dames, klopt het dat er ongeveer 12 uur tussen Gonal-F en Puregon spuit moet zitten?
Veel spannende dingen, die hier weer op stapel staan. Meiden, heel veel succes met puncties, terugplaatsingen en wachtweken. Ik duim voor jullie!
Dankje meiden! Wanneer ze beide overleven laten we er 2 terugplaatsen. Maar zou al blij zijn als er 1 overleeft, vorige pogingen bleef er altijd 1-tje over... @ Ikmuziek, mooi hoor, 5 bevruchtingen!! Ook voor jou spannende dag donderdag! Hoop dat ze mooi doordelen..duim ook voor jou uiteraard! @ NinaD, klopt hoor dat er ongeveer 12 uur tussen moet zitten met het spuiten. Ik spoot ' s ochtends 8 u en s' avonds 8 u. @ Ddees70, alvast succes ook donderdag!
Ik hoop dat ik snel alles vergeet.... Ben zeker blij met de echo's in NL! Ik zou nu echt niet steeds naar DD willen voor de 2-3 sec. Ik duim voor mooie emmy's voor jullie! Hoop dat jij ook snel dit alles kunt vergeten..... Bedankt voor het antw!
Ikmuziek jij ook succes donderdag! Hoe leuk zou het zijn als er weer een clubje zwangeren bij zouden komen! Stiertje jij gefeliciteerd dat je alweer twaalf weken bent. Soort van magische grens
@Stiertje: inderdaad de 12 wkn grens officieel gepasseerd. Gefeliciteerd. Mijlpaal 1 is een feit in deze zwangerschap! @Nina: ik vind het toch wel zorgelijk dat het zo druk in DD geworden is (alleen maar een goed teken), maar hoor vaker dat dr. S. te druk, te verstrooid is of op gemaakte afspraken er zelf helemaal niet blijkt te zijn en vervangen wordt. Ik denk dat het toch tijd wordt voor een paar vacatures daar. @Karin: veel succes bij de embryoscoop. Spannend of het er 1 of 2 worden. We duimen hard dat ze allebei de embryoscoop gaan halen en veilig samen bij je teruggeplaatst kunnen worden. Inderdaad goed nieuws dat er weer puncties en tp gepland staan. Hopelijk is over een week of 2 het zwangere lijstje weer uitgebreid.
Tnx ladies, ja het is toch echt wel een mijlpaal. En er zullen er vast nog een aantal volgen ... Veel succes allemaal de komende week!
DD-meisjes Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus Cozzen Ddees70 - ICSI 4 - 1e kindje Desire vd Beek Djuuzie - ICSI 3 Dreamer82 - ICSI 2 Druufke - ICSI 3 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Elles11 Jolanda1971 - ICSI 8 Karin75 - ICSI 7 Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje Linbabylin - ICSI 3 Maartje84 Marija ICSI 7 1e kindje Majo - ICSI 6 - 2e kindje Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje MissGin - ICSI 3 - 2e kindje Monatoetje84 NinaD - ICSI 2 Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) Tevka -ICSI 1 - 2e kindje Yj81 Wishfulthinking - ICSI 2 Juffie26 Agenda: Maart: 23: Ddees70 - 8e dag echo 25: NinaD - uitgangsecho + behandelplan 26: Ddees70 - 11e dag echo 27: Kitty17 - 3e echo 28: Ddees70 - Punctie April: 02: Elize84 - Hysteroscopie en immunologisch bloedonderzoek 03: Miss76 - Intakegesprek dr. S 04: Stiertje - Nekplooimeting + uitslag combinatietest 08: Djuuzie - Echo + intake zkh 11: MissGin - Uitgangsecho + nieuw behandelplan 16: Stiertje - Verloskundige 25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S. 25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S. Mei: 24: Stiertje - 20-wekenecho ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 19-10: Dreamer 20-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 (tweeling) 20-11: Djuuzie Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje&Jongen Mila & Luka - AnjaV 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh
tjeee weer veel bij geschreven ik kan het echt niet bij houden maar ik zie dat ik weer een aantal mensen bij zijn gekomen helaas.maar welkom al geslaagd voor positie kleding mensen ?ik hier wel mijn broeken pas ik niet meer en mijn rokjes zitten ook niet meer zoals ze wezen moeten. heb ook veel kleding van mijn schoonzus gekregen . stiertje jij zit al mooi aan je twaalf weken gaaf man ik zelf heb hier slopende weken gehad heel veel bloedingen dus ik was behoorlijk nerveus. met de echo zagen we dat de kleine zich er gelukkig niet zo veel van aan trok. weer een poging gedaan om een weekje nachtdienst te draaien wat ook geen succes was, in en in ziek ben ik ervan geworden overgeven dood moe zijn zo moe dat ik lag te shaken in bed. het hele weekeind moeten bij komen en het hele weekend liggen slapen daar door. gister ook echt aangegeven dat ik stop met de nacht draaien en het voelt nu al als een hele opluchting.
ik wacht al dagen op de menstruatie zodat ik met IVF 4 kan beginnen. ik wordt er gek van, dat wachten... vanmorgen een test gedaan, wat ik na 10 jaar proberen niet meer geloof: zou ik dan tóch spontaan zwanger zijn? en: ik zie een vage plusssssss WHAAAAHHHH! Ik strompel spierwit naar de bank en ben de hele morgen beduusd gebleven... Nu doe ik even niks...bijkomen en vanavond met mn lieve mannnetje nog maar eens testen...hij weet nog van niks...ik zit in een grote zeepbel...ik ben erg in de war...
Sassebas dat zou toch ook wat zijn. Spontaan zwanger!!! Ik had vanmorgen een echo. Dikte van baarmoederslijmvlies. Was niet goed. Zaterdag moet ik weer. Zit vandaag op cyclusdag 12.
Whow het zal toch. . . .De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik duim voor je dat je over een paar dagen een knal test hebt
@Sassebas: dat zou toch wat zijn. Kan me voorstellen dat je zit te shaken. Ik hoop dat je ons vanavond nog even de uitslag van de test laat weten. Spannend....!!! @Tevka: balen van je baarmoederslijmvlies. Krijg je er nu wat voor? Of moet het gewoon vanzelf dikker worden?