ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Sassebas wat een nieuws!!! Wat lijkt me dat onwerkelijk zeg. Hoop heel erg dat het echt zo is en die vierde poging helemaal niet nodig hebt. Wonderen bestaan :D

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Desire: goed dat je hebt aangegeven dat de nachtdiensten voorlopig niet meer haalbaar voor je zijn. Als je er zo ziek van wordt, is dat niet prettig. Fijn ook dat de echo goed was, kan me voorstellen dat het spannend is als je steeds bloedverlies hebt gehad. Misschien dat nu je wat meer rust op je werk krijgt, dat bloedverlies ook wel minder wordt.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, Sassebas. Fantastisch nieuws, gefeliciteerd!

4. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    @Sassebas:Wauw,dat zou wel heel mooi zijn zeg

*verder nog steeds in de meeleesmodus ;)*

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sassebas, hoe bijzonder zou dat zijn? Misschien door de DHEA?

Nina, wat een rotervaring zeg! Heb ik gelukkig niet meegemaakt, maar ik zou het zeker bespreekbaar maken de volgende keer als je er weer bent.

Ddees, succes morgen! Hoop op een mooie opbrengst.

Tevka, spannend weer deze ronde.

ikmuziek en Karin, duim voor mooie emmy's! Veel succes donderdag.

Desire, wat een ellende. En goed dat je hebt aangegeven geen nachtdiensten meer te draaien. Aan jezelf denken hoor!

En hier nog even een update. Niet zo'n hele leuke. Helaas heeft het niet zo mogen zijn en is een vruchtje afgestorven. De ander doet het prima, helemaal blij dus, maar wel een raar gevoel om een 'kindje' te verliezen. We hebben vandaag allemaal papieren meegekregen en moeten binnenkort beslissen of we prenatale screening gaan doen en of we onder behandeling van de gyn blijven of naar de verloskundige gaan. Over 4 weken weer terug in ieder geval.

6. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ach Kitty, dus toch... wat ontzettend verdrietig meid.
    Ik weet nog zo goed dat ik tegen mijn man zei; nu is ze beide gezien heb wil ik ze ook allebei hebben... terwijl een kindje al de hoofdprijs is natuurlijk!
    Ik hoop dat je dit een plekje kunt geven en verder kunt gaan genieten van je zwangerschap. Dikke knuffel!

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    DD-meisjes
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    Cozzen
    Ddees70 - ICSI 4 - 1e kindje
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Elles11
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    Marija ICSI 7 1e kindje
    Majo - ICSI 6 - 2e kindje
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    MissGin - ICSI 3 - 2e kindje
    Monatoetje84
    NinaD - ICSI 2
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad)
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Maart:
    23: Ddees70 - 8e dag echo
    25: NinaD - uitgangsecho + behandelplan
    26: Ddees70 - 11e dag echo
    27: Kitty17 - 3e echo
    28: Ddees70 - Punctie

April:
    02: Elize84 - Hysteroscopie en immunologisch bloedonderzoek
    03: Miss76 - Intakegesprek dr. S
    04: Stiertje - Nekplooimeting + uitslag combinatietest
    08: Djuuzie - Echo + intake zkh
    11: MissGin - Uitgangsecho + nieuw behandelplan
    16: Stiertje - Verloskundige
    22: Kitty17 - Termijnecho en afspraak met gyn
    25: Monatoetje84 - Intakegesprek dr S.
    25: Sneeuwmees - Intakegesprek dr S.

Mei:
    24: Stiertje - 20-wekenecho

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    19-10: Dreamer
    20-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje&Jongen Mila & Luka - AnjaV
    13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh

8. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @desiree:succes bij de punctie!
    @sassebas: woww wat een nieuws!! Ook na DHEA! Al vaker gebeurd hier toch..? Weet even niet wie.. juulzon? Hoop dat de test nog donkerder wordt!

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Kitty, ooo, wat jammer. En wat dubbel, want je bent blij en verdrietig tegelijk. Sterkte, en neem even de tijd om dit nieuws op een rijtje te zetten.

10. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ach Kitty,wat erg!Je bent al zo aan het idee van 2 gewend lijkt me.Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en wel van je zwangerschap kunt genieten.Je andere kindje heeft voor altijd een beschermengeltje!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ach Kitty wat verdrietig nieuws, kan me voorstellen dat als je zwanger bent van twee ook graag twee wil hebben... Toch wel domper.

Sassebas, WOW, dat zal toch wel heel gaaf zijn, hoop het voor je dat het zo is en bovenal blijven mag!

@ all. Ik ben ongesteld geworden na mijn laatste tp UMCG en ben nu dus echt een Dusseldorfer.. Helaas. Heb over 3 week intake en we gaan waarschijnlijk een weekendje vooraf al heen (hebben maandag een afspraak en DD moet wel een leuke stad zijn heb ik me laten vertellen. Ik las laatst tips over hoteltjes, dus bij deze mijn oproep:

:Dwie-o-wie weet een leuk hotelletje met lekker ontbijt en niet al te duur??:D

12. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Kitty wat een tegenvaller. Hoop dat je even de tijd neemt om dit een plaats te geven zodat je dadelijk volop kunt gaan genieten van je zwangerschap en de die hard embryo die het wel super doet!

13. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees ik zit (pas?) op cyclusdag 12.
    Moet de progynova door blijven slikken.

Kitty wat een gek idee dat het 2e kindje het niet heeft gered....
    Hopelijk kan je het een plekje geven en kan je straks toch genieten van je zwangerschap.

Sassebas had je al nog een test gedaan?

Jippiejee : helaas welkom...maar hopelijk snel positief resultaat!
    Hotels kan ik je niet mee helpen.
    Moeten jullie ver rijden?

14. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Kitty, ik herken zoveel in jouw situatie. Ook ik verloor een wurmke met 9 weken en ik was zo verdrietig. Gelukkig zag ik ons andere wurmke flink spartelen, dat was zo wonderlijk! Sterkte hiermee.
    Ik ben nog niet overtuigd, morgenvroeg testen met manlief. Ben sinds 3 weken aan de Pomgranaatappel-sap en DHEA dan ongeveer 3,5 maand. Zou dit hét wondermiddel zijn? Allemaal aan de DHEA! Manlief en ik geloven het gewoon nog niet, wat hebben we anders gedaan dan afgelopen 10 jaar??? Dus zusje en ik samen wonderlijk zwanger, dat lees je toch alleen bij anderen, die wonderlijke verhalen. Nu zijn wij de hoofdrolspelers :(

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!

Sassebas, je weet t nooit, ik bedoel 4 mislukte pogingen in Nederland, 1e poging in DD gelijk raak! Ik denk wel dat t aan dhea ligt iig in mijn geval. Slaap lekker straks, spannend hoor morgen weer testen!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Kitty, wat erg... Maar zoals al werd gezegd, een beschermengeltje voor zijn of haar broertje of zusje..

Sassebas! Wow wat een fijn bericht! Foto van de test :). Als je al vier dagen over tijd bent, misschien durf je al een clearblue digital te doen? Weet zeker dat iedereen duimt voor je!

Stiertje, yes, voorbij de 12 weken!! Hoe bijzonder! (tel zelf de dagen ook af....). Wanneer nu de vervolgecho's? Dat zal wel weer lastig worden, lange periodes zonder echo en vertrouwen op je lichaam.. Lijkt mij straks wel moeilijk....

Andere zwangeren, hoe voelen jullie je?

En andere wachtenden, binnenkort punctiehebbenden en meisjes die morgen de terugplaatsing hebben.... Ik lees en leef mee en duim voor een ieder!

Welterusten voor strax,

Liefs!

18. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Jippiejee, Garden hotel in DD is een prima hotel en in hotel Astra zijn we ook een keer geweest, beiden erg voordelig via booking.com

@ Kitty, wat ontzettend sneu voor jullie dat het 2e kindje het niet gered heeft, sterkte en hoop dat je snel toch kunt genieten van je zwangerschap.

@ Sassebas, wauw, voorzichtig gefeliciteerd, wat een wonder zou dat zijn!

@ Tevka, jammer dat het baarmoederslijmvlies nog niet dik genoeg was..hoeveel follikels waren er te zien? Spannend zaterdag...

@ Ddees70, succes met de punctie morgen!

@ Ikmuziek, jij ook succes voor morgen, duim..duim..ben best wel nerveus, jij niet?

19. ikmuziek

ikmuziek Lid

8 feb 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sassebas, wat spannend!!!!! Dat zou toch echt bizar zijn, ik duim!!!!
    @ karin, ik ben ook vreselijk zenuwachtig... Het zou zo vreselijk zijnals je aankomt en er is niets bevrucht. Of zullen ze bellen van tevoren??

20. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    @Jipiejee:Wij zaten de afgelopen keer in het Bastion hotel,vlakbij Dusseldorf(Neuss).Geen ontbijt gehad want ik had toen de punctie en moest nuchter blijven ;)Was 10 minuutjes rijden naar de kliniek.Goede prijs kwaliteit!

Deel Deze Pagina