Ik ben net gebeld.....en het is geen probleem gezien de cystes van vorige week en suprefact die ik sinds gisteren gebruik.....zucht zucht zucht..... Echt niet te geloven..... dit is precies wat ik zelf vanochtend zei, maar zij was zo zeker dat het gewoon slecht was ...... Gelukkig was ze wel zo sportief om sorry te zeggen! Ik vind haar te lief om boos op haar te blijven, ben nu gewoon opgelucht! Ik had het echt even heel zwaar en kon er met niemand over praten, zoooo fijn dat jullie er zijn!
@Nina: gelukkig dat er niets aan de hand is! En een arts die 'sorry' zegt. Die mag wel een lintje krijgen. Gelukkig kun je dus toch door! En natuurlijk zijn we er voor je. Dus als je je 'ei' nergens kwijt kunt, dan weet je ons te vinden. Ik moet morgen om 10.30 uur in DD zijn. Ik vroeg me af of de meiden die deze week geweest zijn nog veel verkeershinder hebben ondervonden. Zijn er nog knelpunten of wegwerkzaamheden waar we rekening mee moeten houden? De reistijd is voor ons tussen de 1.20 en 1.30 min. We willen er ruim 2 uur voor uittrekken, dus hopelijk is dat voldoende.
Jaaaa heel fijn! Sneeuwmees, Assistente H is een ervaren ivf-verpleegkundige, dr. S is de arts. Ik legde het niet goed uit in mijn paniek! Wat fijn dat het eindelijk zover is voor jullie! Hou rekening met file in Duitsland tussen 08:00 en 10:00. Het is telkens verschillend.....ik zou voor de zekerheid 45 min extra tijd nemen. Succes morgen!
He meiden hier ben ik dan ook! En met GOED nieuws er zijn namelijk 3 eitjes bevrucht en zitten nu in de embyoscoop! Maandag rond 12.00u een terugplaatsing!!!!!! Hopelijk zijn ze dan nog steeds goed. NinaD : Jeeeetje meid wat stressen en schrikken voor jou zeg. Dikke knuffel en fijn dat het toch 'goed' is. Ik weet overigens niet wie je bedoeld met Assistente H. Ik ken alleen I en C. Sneeuwmees succes morgen meis! Wat ga je doen morgen?
@Tevka: fijn zeg, dat heb je ook wel even nodig he! En nu maar lekker verder delen in die embryoscope! @Nina: adem in, adem uit, en verder maar! Gelukkig valt het mee. @ego: morgenmiddag 16.15 uur nekplooimeting, spannend!
ninad gelukkig is alles goed en mag je gewoon verder!! maar wat kun je in de stress schieten he... iedereen die al snel naar dd moeten succes!!! ff een vraagje op welke dagen doen ze ongeveer weer de fm's?? en wat houd precies de embryoscoop in?? ik heb 3 jaar terug assistedhatching laten doen.. en wat zijn de kosten van die embryoscoop??
@sneeuwmees: wij waren er gister. Moesten er 8 uur zijn, waren er half 8 al.. was echt rustig, ze zeiden ook dat dit kwam door de paasvakantie die ze in Duitsland hebben. Succes morgen!
Hi meiden en Sneeuwmees in het bijzonder! Ik ben net thuis van mijn intakegesprek in DD. Was een prettig maar zakelijk gesprek (wat ik prima vond hoor) over onze voorgeschiedenis, over mijn lage AMH waarde en over onze kansen. Over onze kansen kon hij weinig zeggen tot ook mijn FSH (en E2 en nog iets, wat ik ben vergeten) is gemeten. Daarvoor heb ik meteen bloedgeprikt (zat toevallig op goede moment in mijn cyclus) en ik krijg morgenmiddag de uitslag. Als de uitslag slecht is (= te hoge waarden), moet ik de DHEA nog 2 cycli slikken en starten we eind mei met de eerste IVF. Als de uitslag goed is, moet ik nog 1 cyclus DHEA slikken en starten we eind april. Met een slechte uitslag verwacht hij niet teveel van de IVF, zei hij heel eerlijk. Maar als de uitslag goed is denkt hij dat we met DHEA, gezien mijn jonge (dat zei hij echt ) leeftijd, een goede kans gaan maken op een positieve afloop. Spannend telefoontje dus morgenmiddag! Toch ben ik er wel kalm onder. Ik kan niets aan de uitslag veranderen dus ik laat het maar op me afkomen en hoop er het beste van Ik kom morgen weer even op jullie reageren! Liefs, Miss
Tevka, supernieuws!!!!!!! Stiertje, succes en veel plezier morgen! Lijkt me erg spannend..... Ik heb vorige week donderdag de terugplaatsing gehad... Ik heb de neiging er morgenochtend een test tegenaan te gooien.... Zou ik dan al wat kunnen zien? Dat is dan 7 dagen na tp....... Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn!
@Tevka: wat een goed nieuws! Nu hopen dat ze goed hun best doen in de embryoscope. @Ikmuziek: ik denk dat het het meest afhangt wanneer je de pregnyl gespoten hebt. Hoe schat je zelf je kansen in? Voel je al wat? @Elize: dank je! Fijn om te weten. We gaan hoe dan ook op tijd weg. Liever daar wat rondhangen, dan met het hart in de keel binnen komen vallen. @Miss: fijn dat het een goed gesprek was. Bij mij is vorig jaar mijn FSH geprikt en staat ook in mijn medisch dossier. Wil hij dat daar nog een keer laten prikken? Ik zit nu vlak voor mijn ongi, dus niet goed in de cyclus en mijn eigen zkh in NL wil geen bloed laten prikken en ook mijn ha heeft aangegeven hier buiten te willen blijven. Zou betekenen dat ik binnenkort voor bloedprikken misschien nog een keer helemaal naar DD kan. Nou, ik hoop dat ik morgen ook zo positief terug kan komen als jij. @Stiertje: heel veel succes morgen! Heerlijk weer even naar de kleine uk kijken!
@ Sneeuwmees: mijn FSH is vorig jaar januari geprikt en was toen 7, wat iets verhoogd is volgens Dr. S. Hij wil graag weten hoe hoog 'ie nu is voordat we beleid gaan bepalen, vandaar opnieuw prikken. Ik zit op dag 29 van mijn cyclus (2 dagen overtijd maar ben er zeker van dat dit door de DHEA komt, want voel het wel aankomen) en dat was prima om FSH te prikken zei hij. Als het maar einde/begin cyclus is geloof ik. Denk dus dat jij dit ook meteen morgen kunt laten prikken! Heel veel succes, ik ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren en wat jou verteld wordt
Nina wat een toestand. Gelukkig is alles goed! Jaaaa tevka wat fijn! Mijn duimen draaien voor maandag. Sneeuwmees eindelijk is het zover! Hopelijk wordt ook dit een succesverhaal. Stiertje succes bij de nekplooimeting. Hoop dat je net zo'n goede uitslag als wij krijgen. Wij hadden 1:100.000. Beter kan niet... Girl86 emmys zitten tm dag vijf in de scoop. Dus niet de TP van een Emmy op dag drie. Maar TP van een blasto op dag vijf. Kost 425 euro. Miss76 ooooooohhhhhh ben zo benieuwd naar de uitslag vandaag! Spannend hoor!
Hej meiden! Hier ook f in de meeleesmodus! Ben net terug van vakantie dus heb een hoop bij te lezen! Sneeuwmees! Heel veel succes vandaag! Ben benieuwd hoe de intake gaat! @ Tevka: Yeeeh wat een goed nieuws! Ik duim voor je! De rest moet ik nog f bijlezen!! Liefs Mona
Omg!!! Heb net test gedaan, mag eigenlijk maandag pas testen. Er is een streepje te zien!!!!!!!! Wat spannend!!!!! Pregnyl is al 2 weken geleden dus kan het niet meer zijn.... wowwwww nog nooit een streepje geplast.... wowwwww....
Tevka, Geweldig!!! Erg blij voor jullie....duimen...duimen... Sneeuwmees, "Succes vandaag! Miss76, Hoop dat de tijd snel gaat voor je! duimen voor mooie uitslagen... Ikmuziek, Wauw....wat mooi! Hoop dat het steeds een donkerdere streep wordt! Erg blij voor je!!! Stiertje, Succes vandaag! Hoop dat alles prima is! Girl86, FM op CD 8 en wanneer nodig CD11/12. Op de site van DD kun je alles lezen over de embryoscoop en de kosten. Even heel kort, embryoscoop is een hele moderne oven voor emmies met een eigen microscoop, zodat de emmies niet eruit hoeven voor onderzoek. Ik ben vandaag begonnen met Gonal en Menopur.....volgende week dinsdag eerste FM....spannend!
Wat gaaf!!! Gefeliciteerd meid! Foto van de test? Aklina: hoe gaat het met je tweeling? Heb je veel klachten? Verder niet meer terug gelezen, maar ik denk echt wel aan jullie! Goed om te lezen dat we weer zoveel zwangeren zijn!