ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Monatoetje: het schijnt te moeten zo'n vignet. Ik wist het ook niet, maar mijn man begon er gelijk over toen we daarheen gingen. Is inderdaad een sticker die je bij de ANWB kan halen en op je ruit kan plakken. Overigens is de parkeerplaats van de kliniek achter een slagboompje, dus denk dat daardoor de kans kleiner is dat je bekeurd wordt. Maar onthoudt het maar voor een evt. volgende keer om je eens in te verdiepen. Je zal inderdaad de enige NL-er niet zijn die het niet wist. Al die regeltjes ook, hè?
    @Maartje: ik begreep van hem dat die neusspray pulserend werkt ipv alles plat legt zoals de Decapeptyl. Ik denk dus dat het daardoor minder kwaad kan om langer door te gebruiken dan de Decapeptyl.

2. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!
    Ik lees vaak mee met jullie omdat ik zelf ook in DD onder behandeling ben, maar schrijf veel bij de "poffertjes en pannenkoeken". Zou ik ook af en toe hier mee mogen schrijven?
    Over het mileuvignet: ik heb het toevallig vorige maand aangeschaft via de ANWB en het rijdt een stuk relaxter moet ik zeggen ;) Ik ben nogal een stresskip en vond de spanning voor de behandeling al erg genoeg en dan ook nog de stress van mogelijk bekeuring erbij. Vorige week reden we voor het eerst met vignet en ik kwam echt een stuk relaxter aan bij de kliniek. Het is eenmalig 34 euro, niet eens per jaar, maar echt per auto. Dus als je 20 jaar in die auto rijdt, dan kan je 20 jaar met dat vignet doen en het is geldig in alle duitse steden met mileuzone.
    Ik begin als het goed is morgen met de 7e ICSI. Dit keer met synerella ipv suprefact. Iemand ervaringen daar mee? Last van bijwerkingen gehad?
    Het doet me goed om te lezen dat er toch al een behoorlijk aantal van jullie zwanger zijn geworden.
    Nog even een hele brutale vraag: is er iemand die wellicht nog 5000eh pregnyl over heeft? :)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dolfijntje: natuurlijk mag je meekletsen! Goh, jullie al bezig met de 7e ICSI. Heftig, hoor! De medicijnen die je noemt ken ik zelf nog niet. Ik ben nog geen ervaringsdeskundige omdat ik nog niet in DD begonnen ben (start pas over 3 wkn met de eerste poging daar). Maar gelukkig wel voldoende ervaringsdeskundigen hier en ook veel succesverhalen. Ik hoop dat nr. 7 voor jou ook het geluksgetal mag zijn.
    Ik heb geen Pregnyl over voor je helaas. Misschien nog wel wat Puregon. Welke medicatie en dosering krijg je? Heb overigens ook nog een potje van Puritan's Pride in mijn keukenkastje staan waar maar een paar pilletjes uit zijn. Stuur het graag op als er een liefhebber mocht zijn.

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Volgens mij heb ik nog 1 pregnyl liggen in de koelkast. Maar ik woon in het HOGE Noorden, dus dat is een eind rijden ...

5. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat zijn jullie snel Sneeuwmees en Stiertje!
    Sneeuwmees, mag ik vragen wat de reden van de uitblijvende zwangerschap is bij jullie? Spannend dat je over 3 weken start in Dd, ik hoop dat Dd de plek zal zijn voor jullie!

Stiertje, mijn schoonfamilie woont in het hoge noorden, dus het zou wel een mogelijkheid zijn. Ik PB je wel even. Bedankt in ieder geval!

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik vind het heel fijn om mijn overgebleven meds aan iemand te kunnen geven, zodat het nog nuttig is. Bij de apotheek wordt alles wat je terugbrengt vernietigd, dat vind ik zo'n zonde. En helemaal met pregnyl, want daar zitten al die zwangere vrouwen voor te plassen :) (heb net vandaag m'n laatste krat met piesflessen ingeleverd, want ben nu 16 weken). Heb vorige week m'n overgebleven menopur en utro ook aan iemand opgestuurd. Nu alleen nog 1 spuit cetrotide liggen. Dussss ...:D

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dolfijntje: ik gebruik Synarel(la). Bijwerkingen zijn persoonlijk: de één heeft nergens last van en een ander heel veel en een ander weer bijna geen bijwerkingen. Ik zelf word nogal neerslachtig van de Synarel(la) en mijn neus raakt er geïrriteerd van. Geirriteerde neus en neerslachtige gevoel komt bij mij al na een dag gebruiken. Overigs gebruik ik ook altijd Suprefact: als tweede fase ondersteuning samen met de Utrogestan en Pregnyl 3 x 1500. Ook daar een geïrriteerde neus van. Ik weet nog toen ik zwanger was dat ik het tot dat ik 8 weken zwanger was moest gebruiken. Continue kapotte vellen in neus en bloedneuzen. Maar daar klaagde ik niet over hoor ;)
    Heb jij dat ook met de Suprefact gehad? Als jij het niet had, heb je misschien ook niet zo'n last van de Synarel?

Stiertje, dank je wel!!

@Pregnyl5000: volgens mij kost hij nog geen tientje bij de apotheek, het is een vrij goedkoop middel dus misschien dat eerst ff uitzoeken voordat je een wereldreis gaat maken, hoe lief ook aangeboden door een forumlid? Het zou jammer zijn als je meer geld aan reiskosten kwijt bent dat dat je zou zijn als je het bij de apotheek zou moeten ophalen ;)

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @maartje: tuurlijk, we moeten de praktische kant van de zaak niet uit het oog verliezen. Maar het komt goed!

@ego: beetje een mijmerdagje vandaag, dus iets te veel op ZP ipv aandacht bij het werk.
    Vandaag vier ik mijn 40e verjaardag. Dat getal is best wel een dingetje als je al zo lang met je kinderwens bezig bent. Al vanaf mijn 39e verjaardag vorig jaar vreesde ik deze dag een beetje.
    Maar kijk nu eens. Vandaag 16 weken zwanger, wie had dat gedacht. De hele dag door krijg ik lieve berichtjes en felicitaties en mijn collega's hadden mijn werkplek helemaal versierd. Heel bijzonder.
    Ik realiseer me elke dag, maar vandaag in het bijzonder, hoe gelukkig ik mag zijn.
    En dat is mijn wens voor jullie allemaal hier: dat je allerliefste wens mag uitkomen!

9. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig Maartje, dat zijn geen fijne bijwerkingen! Gelukkig had ik bij de suprefact nergens last van, dus ik hoop van de synerella dan ook niet. Heel veel sterkte en ik hoop dat het je snel wat op zal leveren!

Stiertje, gefeliciteerd met je verjaardag! Wow, wat een bijzondere dag en dan gewoon 16 weken zwanger... Heerlijk zeg. Hoe voel je je verder? Begint je buikje al wat te groeien?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: gefeliciteerd! En wat een mooie afsluiting om je 30-er jaren zwanger af te mogen sluiten. Een hele fijne dag!

11. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Maartje, ik woon in de regio Amsterdam. En heb nog 3x 1500 eh in de koelkast liggen. Of voor iemand anders die in de regio woont??

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tnx ladies.
    @dolfijntje: voel me goed, alleen iets sneller moe. En jazeker, dat buikje begint te groeien. Echt nog steeds bizar en ongelofelijk ...

13. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dolfijntje, tuurlijk kun je meeschrijven! Pff 7de ICSI al, heftig zeg! Dus dit wordt al je 4de eigen betaalde poging?
    Ik heb helaas ook geen medicijnen over, ik ga namelijk zelf een betaalde poging doen en hoop dat ik de medicijnen die ik nog in de koelkast heb liggen daar mooi voor kan gebruiken,

@ mileuvignet, heb idd gelezen dat je dat nodig hebt, maar schijnbaar duurt het 5 werkdagen voor dat binnen is, dus toch al te laat voor komende donderdag!

@ Stiertje, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat ik mijn 20-er kan afsluiten zwanger of met kindje... nog 1,5 jaar te gaan ;)

Ik ben zooo benieuwd wat Dr S voor plannen met ons heeft... Ben blij als het donderdag is ;)! Moet zeggen dat ik wel weer zin heb om te gaan starten!

XX

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Stiertje Gefeliciteerd. Ik ga ook al die kant op ik word in augustus 39. Hopelijk heb ik dezelfde mazzel als jij . . . .
    Fijne dag

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Stiertje gefeliciteerd !

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Bij het opruimen van de koelkast kwam ik ook nog een ampul Puregon 300 tegen. Liefhebbers weten mij te vinden.;)

17. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Stiertje, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!

18. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Bij mij in de kast ligt nog progynova,dhea en utrogestan.Niet dat ik daar wat mee wil zeggen,maar het is wel zo :)

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Stiertje, van harte meis. En begrijp je mijmerende gevoel heel, heel goed. Word dit jaar 37 en heb het al, kun je nagaan...
    Ben je flink vewend? Wat heb je van je mannetje gehad?

Liefs voor allemaal!

x

20. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Wat vervelend dat jij ook zo'n ervaring hebt. Ik snap niet waar het voor nodig is. Dit soort situaties zijn heel naar. Ik vind het ook moeilijk hoor! Ik hoop dat je nu betere collega's hebt!

Hoi dames,
    Naast de mmm heb ik nu veel op mijn bord .... daadoor helaas weinig energie en tijd om hier actief te zijn. Ik lees zeker mee en hoop snel weer actiever te zijn hier.
    Even update van moi:
    Het is nu wachten op ongi om met nieuwe schema te kunnen beginnen. Meestal worden dames ongi een week na afbreken van de behandeling, maar ik ben weer eens de uitzondering ;)

Nieuwe dames,
    Welkom hier!

Deel Deze Pagina