ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat blijft de fertiliteit toch een mysterie hè? Hoop dat deze 2 het voor je zullen doen, Druufke!
    Balen dat je pas 29 mei terecht kan. Sterkte!

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druufke, dat is balen zeg! Worden je emmy's nu gelijk ingevroren? Ik had er ook twee en zie het resultaat. Dus het gaat goed komen!

3. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Druufke: ga ontzettend voor je duimen dat dit twee toppers zijn!

@Stiertje: beter laat dan nooit, nog van harte met je 40e verjaardag en wat fijn dat je deze mocht vieren met een zwanger buikje :)

Succes met de echo @Liz21. Zou de snelheid waarmee het gaat misschien ook nog wel te maken hebben met de problemen waarmee je aanklopt bij Dr. S? Omdat het bij FSK minder snel gaat...

Heb inmiddels een reactie van mijn verzekering. Ik moet straks eerst met advies van de arts komen inclusief kostenindicatie voor de aanvraag... Hadden jullie dit ook?

Succes aan de rest van de dames!

Xx

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @A1981: welke verzekering had je ook al weer? Ik ben nog steeds in afwachting van toestemming van PNO. Ik heb alleen maar het formulier voor aanvraag behandeling buitenland door Dr. S. in laten vullen en heb dat verder aangevuld en opgestuurd. Ik heb (nog) niets gehoord dat ze ook een kostenindicatie willen. Mijn man heeft vandaag nog maar eens gebeld. Er was nog geen besluit genomen. Mijn man heeft wel gezegd dat we deze week weer naar DD moeten en het onderhand wel in de papieren gaat lopen. Daar hadden ze begrip voor, dus ze zouden haast maken.
    @Druufke: kan me voorstellen dat je teleurgesteld was, zeker met een opbrengst van 10 eitjes in eerste instantie. Maar er liggen twee mooie embryootjes op je te wachten als je straks terug komt van vakantie. Laat je ze ook allebei terugplaatsen?
    @Mona: heeeel veel succes morgen! Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

5. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Sneeuwmees: mochten ze beide goed ontdooien waar ik natuurlijk ook nog eens als de dood voor ben dan gaan ze beide terug ja :)

6. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sneeuwmees Ik zit bij National Academic. Mijn vriend zit bij Zorgzaam. Maar ik neem aan dat de ICSI behandeling bij de verzekering vd vrouw ingediend moet worden? In ons geval waarsch ook tese, gaat dat dan apart via verzekering vd man? Heel nieuw wereldje is dit weer... :(.

7. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Druufke: wat vreselijk balen voor je zeg! :(
    Ik hoop zo voor je dat je 2 emmies mooi ontdooien en dat deze poging raak zal zijn. Ik duim voor je!!! Sterkte met wachten..

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    De ivf/icsi gaat idd via de verzekering van de vrouw. Als je ook Assisted Hatching gaat doen: dat in GEEN geval bij je verzekering declareren, anders loop je de kans dat je de hele behandeling niet vergoed krijgt. Tese lijkt mij iets voor de verzekering van de man (maar: geen ervaring mee). Mijn vriend had uit DD 1 rekening: voor bloedonderzoek op Hiv/Aids etc. op de dag van de punctie. Nou, daar snapten ze niks van bij zijn verzekering (Menzis), dus daar weer achteraan gebeld. En zo blijf je bezig ...

9. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hè meiden, hoe is het hier!

Stiertje Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En alweer ruim 16 weken...gaat hard!

Druufke Balen dat je maar 2 Emmy's hebt. Hopelijk ontdooien ze goed en blijven ze straks lekker plakken.

Verzekeringsvraagje Weet iemand dit? Ik ga, zodra ik ongesteld wordt, weer starten met een nieuwe poging. Moet ik nu weer zo'n formulier door DD laten invullen en naar PNO opsturen? Ik heb wel al gebeld en de dame aan de telefoon zei dat ik het beter wel kan doen, zodat de afhandeling sneller gaat. Aan de ene kant vind ik het onzin, want ik heb bij de vorige poging al zo'n formulier opgestuurd. Of toch maar even het formulier naar DD mailen met de vraag om het in te vullen en direct naar PNO te sturen?

Nou hier wacht ik al 4 dagen op m'n menstruatie pfffff
    Altijd als je erop zit te wachten, komt het niet....heel irritant!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb toen alleen toestemming voor die poging waar ik toen mee ging starten (toen Menzis). Daarna kon ik gewoon door met de pogingen.

11. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag dan eindelijk het intake gesprek.. Ben best zenuwachtig zeg... als je moer bloedprikken hebben jullie dat daar of in NL laten doen?

Ik ben bij Izz verzekerd en manlief ook.. ik hoop echt dat ze de medicijnen vergoedde.. heeft bij iemand v jullie de apotheek moeilijk gedaan over dat je een duits recept hebt?

Xx

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @moeilijk doen bij Duitse recepten: bij mij in het geheel niet! Zelfs niet in de dorpsapotheek vlakbij waar wij wonen.

13. A1981

A1981 Lid

16 apr 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag!!!!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: heel veel succes vandaag! Ik had wel eens gehoord dat dr. S. weer overnieuw bloed laat prikken en ik ben toen 2 wkn eerder al een keer naar DD gereden om bloed te laten prikken zodat de uitslagen bekend waren bij de intake. Dus ik denk dat je gelijk na je intake misschien ook nog even bloed moeten laten prikken. Overige gegevens heeft hij uit het medische dossier gehaald van mijn vorige pogingen.

15. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    Hey meiden, afgelopen periode nauwelijks op het forum geweest,nadat onze 7e poging, met niet eens een terugplaatsing op niets uitgelopen is...wat is er hier weer veel gebeurd afgelopen tijd...zowel positief als negatief nieuws. Heb een aantal pagina's teruggelezen, maar kan het niet allemaal meer bijhouden. Wij weten nog niet wat we doen, eerst een aantal maanden nix..

@ Dolfijntje01, welkom hier. Jullie hebben ook al een hele geschiedenis en zelfs een kindje verloren, wat verdrietig...Zie dat je met poging 7 gaat starten, succes maar weer! Ik heb de pogingen in DD alleen maar Synarella gebruikt, en had geen bijwerkingen.

@ Stiertje73, mooi dat je je goed voelt! En logisch dat je verjaardag een mijmerdagje was... alsnog van harte met je verjaardag en hoe bijzonder nu je zwanger bent..!

@ NinaD, wat ontzettend jammer dat jullie de poging hebben moeten afbreken. Plus dat er communicatiestoornissen zijn geweest. Je moet er zo bovenop zitten, en heb het idee dat het doordat het steeds drukker wordt, het steeds erger wordt...
    En wat naar van je collega's, die achter de rug om lullen.. Dat kan er ook nog wel bij wanneer je niet lekker in je vel zit door alles wat de MM met je doet... Sterkte meid en hopelijk wordt de volgende poging succesvol.

@ Ddees70, jeetje wat vreselijke jammer dat jullie poging wederom is mislukt...en je voelde je zelfs ook anders... ik zie dat jullie morgen een gesprek hebben, succes en benieuwd wat hij evt. aan het behandelplan gaat veranderen...

@ Tevka, kl*te dat jullie poging voor een broertje of zusje mislukt is...hebben jullie al een gesprek gepland hoe verder?

@ Monatoetje84, succes met jullie intake vandaag!! Geen probleem hoor dat je met duits recept bij je apotheek komt. Ben bij verschillende apotheken geweest en nooit een probleem... ze zullen na intake wel gelijk bloedprikken daar...

@ Druufke, wat ontzettend balen dat er uiteindelijk 2 bevrucht zijn, duim toch voor een goede afloop!

@ Sneeuwmees, succes morgen met uitgangsecho en hopelijk kun je dan starten!

@ Missgin, lees dat jullie ook weer gaan beginnen, alvast succes!!

@ Majo, begrijp dat jullie ook even rust nemen... en evt voor een Tese gaan wanneer jullie een volgende poging gaan doen?

Alle zwangeren geniet van het moois in jullie buik..en voor wie ik vergeten ben, succes en sterkte in de MM

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karin, fijn weer van je te horen. Een aantal maanden niets is misschien alleen maar goed, dan kunnen jullie rustig nadenken wat te doen.

Mona, veel succes vandaag! En apotheek in NL deed totaal niet moeilijk.

MissGin, ook fijn weer iets van je te horen! Ik denk persoonlijk dat je bij PNO nog een formulier moet in laten vullen. Ze willen ook weten wanneer je gaat starten en misschien verandert er iets aan het behandelplan, dus misschien daarom?

A1981, bij Tese weet ik het niet. Er zijn wel meiden hier die het hebben ondergaan. Als het echt een onderzoek/handeling is bij de man, dan komt dit waarschijnlijk op zijn naam. Weet de verzekering dit niet?

Ik moet nog ruim 3 uur wachten en dan mag ik weer spieken. Ik ben benieuwd!

17. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    missgin, volgens mij kun j e gewoon door met de behandelingen omdat je al toestemming hebt voor de behandeling.

monatoetje, ik ben benieuwd naar je intake!

Kitty, veel plezier met de echo!

Wij moeten nog 1,5 week wachten op de 16 weken echo... vind het wel lang hoor... 4 weken geen echo... hoezo verwend???

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Monatoetje: hoe was je intake gesprek ?

@Aklina: haha ja 4 weken is lang ! Wij hebben kapitalen aan pretecho's uitgegeven :)

@Kitty: was alles goed ?

@Karin: fijn om weer van je te horen. Rust is misschien wel ff heel erg fijn, tenminste dat vond ik wel.

Ik kom later weer uitgebreider antwoorden, heb er totaal geen energie voor als ik thuis kom van het werk.

Dikke knuffel voor iedereen !

19. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej meiden

ik ben terug uit Dusseldorf! Was een goed en fijn gesprek! Hebben 45min binnen gezeten en hij nam echt alle tijd om alles goed uit te leggen!
    Eerste waar hij over begon is dat mijn FSH waarde te hoog is (was 7,2 en moet onder de 6 zijn) maar ik denk dat dit niet klopt, want deze waarde moet op dag 2,3 of 4 geprikt worden en weer bijna 100% zeker dat dat niet op een van deze dagen was, omdat ik dan ongesteld zou moeten zijn geweest en die dag van bloedprikken hebben ze ook een uitstrijkje gemaakt.. Dus dat kan nooit! Maar ik heb nu moeten prikken op AMH en DHEA, krijg ik 16 mei de uitslag van!
    Ik denk dat het wel mee zal vallen.. Maar we zullen zien..
    Ook vond hij dat ik te weinig eicellen verkregen heb bij de 3 icsi's en dat de kwaliteit van de embryo''s matig was.. Wat zou kunnen liggen aan het fsh gehalte of door de decapeptyl dat alles te veel geremt geworden is..
    Het zaad zal ook nog een keer bekeken worden om te kijken of daar bij de icsi een bepaalde techniek moet worden gebruikt, maar hij dacht niet dat dat nodig zou zijn!
    Zijn voorstel bij ons was de embryoscoop.. Als onze embryo's dag 5 zullen halen maken we wel kans..
    Heb ook een lijstje vitamines gekregen die we allebei moeten gaan slikken

Nu is het f afwachten wat de bloeduitslagen zullen zeggen en afhankelijk daarvan krijgen we een behandelplan, of starten met DHEA of beginnen met de poging...

X

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Missgin: Ik ben verzekerd bij Zilveren Kruis, en moet voor elke nieuwe poging een aanvraag indienen......

@ Monatoetje: Mijn apotheek heeft nooit moeilijk gedaan en mij altijd de meds meegegeven.

@ Karin: Jeetje meid wat balen! En zoals de rest zegt is het misschien niet verkeerd om even rust te nemen!!

Deel Deze Pagina