dokter S was ziek.. frau H moest alle patienten van hem overnemen.. het was daar super druk vanmorgen ik moest van haar met de suprefact doorgaan.. al heb ik het gevoel dat dat nog meer plat legt dan de deca.. ik had er bij een week voor de ongi (uitgangsecho) 4 klaar liggen.. achteraf heeft dokter S dus toch wel gelijk gehad ondanks dat het er een week voor was.. frau H zei dat die andere 1 of 2 nog wel heel erg klein waren.. ze heeft ze ook niet gemeten.. het schema is dus niet aangepast.. dinsdag de 2e FM ik vraag me af wat te doen als het maar bij 2 follikels blijft.. stoppen of toch doorgaan??
Kippetjuh, dat zou leuk zijn hè, als we morgen allebei bevallen! 2-2 is idd een prachtige datum daarvoor.
Daar gaan we voor Anja!!!! Wishful: ik had m'n eerste fm ook maar 4 eitjes.. Uiteindelijk waren er 11 geplukt en 7 bevrucht..... Vertrouw er nog even in !!
@Wishful: nog even de moed erin houden. Tot dinsdag kan er nog een hoop gebeuren. Follikels groeien zo'n 2 mm per dag, dus dinsdag moeten ze toch zeker allemaal te zien zijn (en wie weet komt er nog wel een verstopt follikeltje ergens tevoorschijn).
Verbaast me niets dat Dr. S ziek is. Gisteren bij hem geweest en hij zag er beroerd uit. Hij had ook bijna geen stem meer. Arme man. Ik heb iig groen licht gekregen en ga 2x pd 150E Menopur gebruiken en Decapeptyl (geen zin in neusspray). Volgens Dr. S is Decapeptyl een sterker middel dan de neusspray, dus ik moet een halve spuit zetten. En je komt er wel Wishfull, houdt moed!
@Kitty: heb zelf ook de indruk dat bij mij de Decap alles te veel stil legt en dat mijn lichaam er daarna te hard aan moet trekken. Ben dus wel nieuwsgierig dat ze ook in DD nu halve dosis Decap voorschrijven omdat het een sterk middel is. Fijn dat je weer van start kunt gaan. Is je amh nu weer opnieuw geprikt?
Kitty, waarom geen zin in de neusspray? Heb ik ook gehad. Vond ik veeeeel fijner dan de deca. Ik vond dat maar gemene spuiten!
@wishful wat ongelofelijk shit! Na al die rotspuiten heb je toch wel meer verdiend. Snap dat je baalt. @stiertje staat je goed. Wat een bijzondere bezigheid; een banner plaatsen. Maakt het weer een beetje meer officieel @desire ben superbenieuwd wat de test morgen zegt duim duim @missgin als je nuchter moet zijn mag je zeker ook geen snoepje! Er worden dan maagsappen aangemaakt. Tijdens de narcose zouden deze maagsappen in je longen kunnen komen. Daarnaast verhoogd het ook vele malen de kans op misselijkheid. Gewoon maar niet doen en toch maar even die droge mond voor lief nemen... @aklina. Welkom op het bankje! Plek genoeg @anja hoop het ook voor je. Lijkt me zwaar zo tegen het einde, vooral met een tweeling! Het verbaast mij niet dat dokter S. ziek is. Ik zei gisteren al tegen mijn vriend dat hij erbij liep alsof hij zo ziek als een hond was. Vandaag te horen gekregen dat onze laatste Emmy het niet overleefd heeft. Geen cryo's dus. Nu hoop ik NOG meer dat deze blijven plakken!
dames vanmorgen na een heel onrustig hebben geslapen toch maar om vijf uur een testje er tegen aan gegooid , er kwam niet per direct een streepje maar na drie minuutjes stond er toch een klein streepje die je wel gewoon kan zien je hoeft hem niet tegen het licht aan te houden of scheel te kijken of van zulke dingen . maar wel te klein om er een foto van te maken. dus een beetje blij maar ergens voelt het ook nog niet echt bevestigend.
Desire wat spannend meid. Kijk eens in mijn album, daar staan ook foto's van testen. Pas op de dag dat ik mocht testen was hij duidelijk. Ik zeg alvast voorzichtig GEFELICITEERD !
Desire Je bent ook nog wel vroeg hoor...dinsdag is het het 2 weken na punctie toch? Dan zou je nu pas 3w4d zwanger zijn...dat is echt heel vroeg voor een positest! Maar blijkbaar was mijn gevoel toch goed Zou gewoon morgen of maandag nog een keer testen...spannend!!!!
@Desire: geaccepteerd Ze staan in het album "ons Wondertje (cryo's VU) .... In iedere geval iets in die trant.
@loontje ik heb gekeken en neem aan dat in de erste ook wel een streepje stond . Maar ook niet om op de foto te zetten. Trouwens mooi poppetje hoor.
Op de eerste staat inderdaad ook een streepje, maar heel licht. Toevallig ook een test waarbij de streepjes een stuk naar rechts staan. Ik weet waar hij staat dus ik zie hem wel (wel moeilijk). Dank je wel !
@desiree.. whaa spannend meis.. een streepje is een streepje.. ook al ben je nog wat vroeg met testen... gefeliciteerd! Duim voor je dat hij snel donkerder wordt... @Anja en kippetje.. Succes vandaag.... hoop dat jullie vandaag gaan bevallen! Toi toi toi
@wish... wat erg dat er maar 2 follikkels groeien... ik hoop zo voor je dat er nog bij komen... Wat zegt de arts ervan? Snap heel goed dat je baalt, na al die rotspuiten. @kitty: waarom heb je niet voor neusspray gekozen... ik vind die deca ook echt een rot spuit.. hebben bijna allemaal een botte naald... Aklina.. succes op het wachtbankje.. mijn duimen draaien... @All.. Is de punctie verplicht onder narcose? X
Weet niet meer wie het vroeg of iemand dramaqueeentje kende... ik kende haar niet maar wat een afschuwelijk verhaal zeg... zo jong.. zo oneerlijk...