ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Babii, Jan 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss76

Miss76 Bekend lid

Jan 24, 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Monatoetje: dank je wel meid! Ik denk dat ze pas een echo inplannen als mijn hcg waarde boven de 1200 is. Ik heb net gelezen dat je dan pas een vruchtzakje kunt waarnemen. De hartslag zou zelfs pas te horen zijn als je hcg waarde 6000 is.

Mijn hcg waarde zal volgende week als het goed is 2600 zijn (3 keer een verdubbeling van 334), dus ergens in de week erna zou er een kloppend hartje te zien moeten zijn. Ik hoop dat ik dat mag gaan meemaken!!!

x Miss

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss: Hoop het ook echt meis!!

Krijg ik met telefonisch consult voor uitslag bloed te horen welke medicatie ik moet gaan snuiven of spuiten ;)

X

3. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss76: hè, nog steeds geen echte duidelijkheid! :(
    Ik ga voor je duimen hoor!!!
    Hou je ons wel op de hoogte van je testjes?

4. anjav

anjav Fanatiek lid

Dec 11, 2011
    1,690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sunfly; ik ben idd 3 maanden geleden bevallen van een prachtige tweeling. Vandaar dat ik ook weet hoe druk het is, hahaha.
    Maar ik zal je even een uitnodiging sturen, dan kun je de foto's van onze wondertjes ook zien. :)

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Miss76: dit was niet het nieuws waar je op gehoopt had. Ik hoop en duim voor je dat de waarde volgende week alsnog een enorme sprong heeft gemaakt. Een dikke knuffel!

6. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Weet ff niet meer wie het vroeg maar iemand vroeg naar de bloeduitslagen in het ziekenhuis in purmerend.
    Ik denk dat je bedoeld de bloedwaardes die voor de punctie bij beide gedaan moeten worden en niet ouder mogen zijn dan 7 dagen.
    Ik zat toen met dezelfde angst omdat een bepaalde waarde (ik geloof hepatitis) naar Zaandam opgestuurd wordt. Ik heb toen het laboratorium in Zaandam opgebeld en zij garandeerde mij dat de waardes binnen drie dagen bekend zijn in het laboratorium van Purmerend. Ik werk zelf in het ziekenhuis in Purmerend en heb elke dag in het systeem gekeken en inderdaad op de derde dag na afname waren de cijfers bekend. Die heb ik toen uitgeprint en meegenomen op de punctiedag naar Dusseldorf.

Ik had inderdaad bij de intake ook lege formulieren mee waarop dr. S. een aantal dingen had aangevinkt, die heb ik dus in het purmerendse zh laten prikken. Alleen AMH en DHEA heb ik in DD laten bepalen.

Miss, ik hoop zo voor jou dat jouw vruchtje gewoon lekker doorgroeit. Weer een spannende week voor de boeg!

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    :( ik had echt gedacht dat je vandaag geruststelling zou krijgen :(
    Ik blijf duimen! Dikke knuffel

8. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ik had vandaag echo en gelukkig geen cystes. Bloeduitslagen waren ook mooi conform cd 1. Ik mag dus morgen beginnen met stimuleren! Ik moet 225 Gonal-F + 225 menopur spuiten, menopur dus 3 flacons.

Weet iemand of ik 1 ampul oplosmiddel kan gebruiken voor het oplossen van de 3 flacons?
    Alvast bedankt!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Fijn!!

Drie kan! Vanaf vier deed ik met twee ampullen.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Nina: fijn dat alles er goed uitzag en dat je kunt beginnen. Wat ik begrepen heb tijdens de uitleg vorige keer is dat je inderdaad 1 ampul vloeistof op 3 ampullen poeder moet gebruiken. Ik moet alleen Menopur gaan gebruiken, dus ik heb 6 ampullen per dag.

11. Miss76

Miss76 Bekend lid

Jan 24, 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Wil nog even iets met jullie delen!

Ik vond vanmiddag dit schema op internet, waar ik wel weer iets hoopvoller van werd. Van al deze vrouwen waren er toch best veel die een lagere, net zo lage of iets hogere hcg waarde hadden als ik (zie linker kolom, mijn waarde is 334). En dit zijn allemaal voldragen zwangerschappen. Dus wie weet heb ik nog steeds een kans!

Ik kom morgen weer op jullie reageren hoor :)

Liefs, Miss

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Miss76: we blijven gewoon positief denken, tot het tegendeel is bewezen!

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Dank voor jullie lieve reacties.

Anja, we gaan onze eskimo's niet meer ophalen. Ik trek het niet meer om die polonaise nog eens aan mijn lijf te hebben. Het klinkt heel gek, want ja... we hebben er zo hard voor gewerkt. Toch is ons besluit definitief.

Alle meiden een dikke knuffel!!

14. NinaD

NinaD Niet meer actief

Maartje en sneeuwmees,
    Dank je wel voor jullie antwoorden!

Maartje,
    Heb op jouw eigen topic gereageerd. Dikke knuffel

Sneeuwmees,
    Morgen is dan eindelijk vrijdag! Gelukkig heb je alle medicatie al in huis. Het zou leuk zijn om je een keer in DD tegen te komen! :)

Miss76,
    Mooie grafiek! Het is zeker mogelijk! Een dame bij een andere topic had zelfs haar eerste positieve zwangerschapstest rond 5,5 of 6,5 weken. Zolang hcg zich blijft verdubblen, is het toch prima! Het vervelende is dat jij nu als maar niet jouw geruststelling krijgt. Dames buiten mmm krijgen geen bloedtest en een echo pas rond 7-8 wkn. De reden daarvan is b.v jouw huidige situatie. Je wordt onzeker gemaakt met die waardes en verwachtingen van Vu, terwijl niemand weet hoe het echt gaat lopen.
    Hele dikke knuffel

Dolfijntje,
    Tp al gehad?

Ik ben heel erg blij dat wij nu weer kunnen beginnen. Helaas is het wel weer erg wennen aan de bijwerkingen. Ik heb veel hoofdpijn sinds gisteren en vanochtend om 05:00 heerlijk wakker! ;):) ik vind het allemaal prima hoor, als het maar goed gaat!
    Gek he dat je op een gegeven moment zover bent in de mmm dat een goede echo al reden voor gejuich is! Ennnn bijwerkingen....heerlijk!

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss76, De waarde is in ieder geval gestegen en ook al is dit niet volgens norm, als het een bbz was geweest, dan was je waarde vast niet zo hoog. Op naar de volgende test!

Nina, fijn zeg dat je weer kunt beginnen. Ik gebruikte ook een ampul water voor 3 ampullen menopur. Jammer alleen van die bijwerkingen, maar die neem je gelukkig voor lief :). Veel succes deze ronde!

16. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

Jan 28, 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss ik heb er echt vertrouwen in hoof, precies om wat Nina zegt!

Spannned Nina, dat jij nu ook weer bent begonnen! Ik hoop zo dat deze poging door zal gaan! Wanneer heb je de eerste FM? En wat spuit en snuif je?

Wij gaan over 1 uurtje weg, ben zooooo benieuwd hoeveel er nog over zijn van de 3, ik durf niet zo hoog in te zetten als jij hoor, Nina, maar ik hoop het uiteraard wel :) We gaan na de TP direct door naar mijn acupuncturist (door de hemelvaaart doet de acupuncturist in DD het vandaag niet) dus ik kan aan het eind van de middag pas laten wEten hoe het is gegaan.

Fijne dag allemaal!

17. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

Jan 28, 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik miste een pagina en zie nu wat je gaat spuiten Nina. Irritant he, dat mengen van de menopur. Ik deed het ook met 1 water. Sterkte!

18. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

Jan 28, 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty, wanneer ga jij weer van start?

Edit, lezen Dolfijn!!!! Oh wat erg, sorry kitty, je bent harstikke zwanger! Hoe voel je je nu?

19. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Veel succes dolfijntje!!!

Veel succes met stimuleren Nina! Hopelijk gaat nu alles volgens het boekje.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Dolfijntje: Spannend ! Heel veel succes !

@NinaD: jij ook veel succes. Vervelend al die bijwerkingen.

Share This Page