ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @luchtbellen: ampul scheef houden en heeeel rustig de vloeistof zachtjes tegen de zijkant aan laten glijden uit de spuit. Dan zul je vrijwel geen belletjes hebben. Bellen krijg je door te snel de spuit in het glas leeg te spuiten en door het er in te laten 'kletteren'.
    Probeer dit morgen maar uit. :)

Dolfijn, wat dol fijn dat jij twee mooie emmy's hebt teruggekregen!!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @uitgangsecho: ik zou het zelf niet voor ei willen ivm regelmatig cysten. Wel eens gedaan tijdens maar die dag direct ook met de pil gestart ter planning. Maar als het voor jou goed voelt???

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Maartje,
    "Kleteren":D.... Dank je wel voor de tips! Ga ik morgen proberen.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: mijn uitgangsecho was al gepland er van uitgaande dat alles normaal zou zijn. Ivm drukte zou die uitgangsecho een week voor de menstruatie zijn. Er was toen ook al gelijk een cd8 echo gepland (morgen dus). Maar dat is nu dus achteraf cd1 geworden (en dus met recht een uitgangsecho). Maar dr. S. zei de vorige keer dat hij die toch maar wilde laten staan, om nog een keer extra te kijken.
    @Nina: succes met de luchtbellen! Ik knijp hem nu ook al behoorlijk met dat Menopur-mengen en opzuigen. Heb altijd Puregon gehad met zo'n handige pen, dus erg verwend. Ik moet inderdaad 6 ampullen per dag (3 ampullen 's morgens en 3 ampullen 's avonds).
    @Dolfijntje: wist niet dat ze er ook minder dan 5 dgn in konden. Ze hebben in ieder geval even een extra zetje in de goede richting gehad en nu mogen ze het verder 'afmaken' in je baarmoeder. Ik werd ook altijd dwars door de utro ongesteld, alleen al op dag 9. De tweede spannende wachtweek en het leven naar de testdatum toe, werd bij mij altijd bruut verstoord.

Mijn menstruatie vandaag was echt minimaal (en niet echt rood) en is nu zelfs even weer helemaal weg. Hoop dus maar dat ik er goed aan doe dat ik tot morgen wacht met het begin van de suprefact. Ik zal het morgen wel horen.
    Inmiddels in het hotel aangekomen. M'n zoontje heeft alleen koorts. Had hij overdag ook al en het ging weer even beter. Nu dus aangekomen in het hotel en hij voelde weer warm. Net maar een zetpil gegeven en hopelijk kunnen we een beetje bijtijds gaan slapen allemaal (en dus bijtanken).
    Ik hoop dat hij zich morgen weer wat beter voelt. In ieder geval fijn dat we er nu al zijn, dan kan hij morgen ook zo lang mogelijk doorslapen. Als het weer meevalt morgen en ons zoontje zich ook beter voelt, willen we nog wat leuks gaan doen in DD of de omgeving ervan. Je moet er toch wat van maken, hè?

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Die Gonal-f pennen zijn lekker makkelijk he! Menopur is even wennen...maar gaat wel hoor! Zorg wel dat je even rustig de tijd voor kan nemen .....:)
    Lekker geslapen? Wat lekker dat jullie vanochtend niet hoeven te haasten. Hoop dat jouw zoontje zich beter voelt.
    Welke hotel zitten jullie? Wij willen voor de punctie daar een hotel nemen.

Dolfijntje,
    Ik was vergeten jouw vraag te beantwoorden. Ik gebruik 225 Gonal-f, 225 menopur, decapeptyl en DHEA al weken. Nu maar hopen dat dit de succes mengsel wordt! :D

Dames,
    Weten jullie of DD maandag 20 mei pinksteren dicht is of niet?
    Mijn punctie zou nl op 20 mei kunnen vallen.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: het slapen was wat minder. Op 'vakanties' slaapt ons zoontje altijd tussen ons in. Dus ook vannacht. Ons zoontje had besloten horizontaal tussen ons in te liggen en ik was de gelukkig die z'n voetjes had (waar hij zich steeds mee aan het afzetten was...hihi). Ik ga er wel vanuit dat ze 2e pinksterdag open zijn. Volgens mij is NL een van de weinige landen die vaak 2 feestdagen heeft. Mijn cd11 zou ook op die dag vallen, dus wie weet zien we elkaar dan nog.
    Die pennen zijn inderdaad handig, hè? Die kon je inderdaad nogal makkelijk en snel even tussendoor doen. Heb al besloten die Menopur even alleen boven op een slaapkamer te doen. Heb al een mooi plekje hiervoor ingericht.;)

Had overigens wel verwacht dat ik vanmorgen bij het wakker worden echt ongesteld geworden zou zijn, maar heb nog helemaal niets. Gaat mijn planning weer....en moet ik overnieuw rekenen...:)

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goedemorgen!

Even snel vanaf m'n telefoon...we zijn onderweg naar DD voor de punctie. Moeten ons om 10.00 uur melden en om 10.30 uur mag ik lekker even gaan slapen hihi.

Kom straks de uitslag melden!

8. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat irritant is je cyclus Sneeuwmees! Hoop dat de S vandaag duidelijkheid kan geven. Ik zag gisteren dat het circus werd opgezet in her park naast de Rijn aan de cecilieenallee, maar denk dat je zoontje daar nog wat jong voor is? Dat park is sowieso heerlijk om lekker te lopen, voetballen etc.

Nina, bij mij waren die luchtbellen veel meer als ik een 2 ML spuitje gebruike ipv het 1 ML spuitje wat erbij geleverd wordt. Verder bij de eerste ampul al niet al de vloeistof erin spuiten. Je ziet het al oplossen bij nog niet eens de helft. Scheelt weer, dut idem bij de 2e. Bij de 3e spuit ik wel alle vloeistof erin. Sterkte hoor!
    Wij hebben 2 x in het Garden hotel gezeten. Is bijna om de hoek en vrij goedkoop. Super goed ontbijt en verder wel eenvoudig, maar prima. Dacht dat we €69 of €89 betaalden voor 2 personen incl ontbijt.

Missgin, vandaag de punctie toch?! Heel veel succes en ik hoop op mooi resultaat!

9. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, tegelijkerijd aan het typen Misgin, heel veel succes en slaap lekker straks ;)

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @MissGin: heel veel succes !

11. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Zo te horen heeft lieve zoontje wel goed geslapen! :D Gelukkig vanavond weer lekker thuis slapen.
    Wat gek dat jouw ongi het zo spannend maakt. Erg he, telkens weer opnieuw dagen berekennen. Misschien komt het vandaag toch nog, maar kan niet meer lang duren denk ik. Het zou leuk zijn als we op dezelfde dag in DD zijn :)
    Goed idee om voor de menopur even op een rustig plekje te zitten! Het is wel even opletten ;)

Aangezien ik er dit keer alleen maar van het positieve uit wil gaan, heb ik net even naar hotels dichtbij het kliniek zitten kijken. Hotel Radisson lijkt meest dichtbij. De sites van paar andere hotels gaan helaas nu niet open.

Heeft iemand een andere suggestie voor een hotel?

12. NinaD

NinaD Niet meer actief

Grappig....tegelijkertijd aan het typen geweest...:)

Missgin,
    Veel succes vandaag! Wij denken aan je!

Dolfijntje,
    Dank je wel voor de tips! Had er helemaal niet aan gedacht. Poeder lost inderdaad toch al snel op. Vanavond ga ik er in ieder geval beter voorbereid aan beginnen! :)
    Garden hotel was ik nog niet tegen gekomen. Ga ik even zoeken. Thanx!

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wij hebben een hostel via hotels.com gedaan. Wel gewoon twee persoonskamers, niet dus groepskamers haha. 1 keer voor 25 euro voor twee personen (ex ontbijt). Lekker cheap! En afhankelijk van wanneer en de aanbiedingen heeft het verder oplopend tot zo'n 50 euro eens gekost. Weet alleen de naam van dat hostel niet meer...

14. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Missgin, heel veel succes met de punctie!!

Sneeuwmees, jij ook heel veel succes vandaag...

Xx

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Wij zaten ook in garden hotel. Via booking . Com voor een prikkie super dichtbij en heerlijk uitgebreid ontbijt. Zou er zo weer heen gaan.

16. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ben benieuwd hoe je punctie is gegaan missgin. Succes!

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wij hebben buiten de stad gezeten bij park inn radisson Kaarst, prima vertoeven, super ontbijt volop parkeerplek en niet duur, maar dan moet je wel met de trein (althans dat vonden wij handig, dagkaart openbaar vervoer kost iets meer dan een tientje pp) de stad in is 20-30 minuten en de trein stopt bij station Volkringerstrasse, 1 straat verderop dan de kliniek. 1 nadeel geen gratis WIFI, man dat is wel even wennen hoor geen internet, hahaha (wel verkrijgbaar maar achterlijk DUUR!)

Alle hotels in de wijk Unterbilk is dichtbij, de kliniek zit in deze wijk, Het hotel Radisson waar jij het over hebt ligt in deze wijk, dus lekker dichtbij! (Let dus op dat je niet per ongeluk Raddison Kaarst of SUD neemt, als je niet met de trein wil tenminste!

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier mijn uitgangs echo gehad. Veel te vroeg ondanks dat we op dag 24 zitten. Er was een mooi ei zichtbaar van 17 mm. Mijn ei moet dus nog springen.
    Ga over ongeveer 2 weken nog maar een keer.

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

Dames,
    Dank je wel voor de info! :)
    Garden hotel is blijkbaar heel populair, via internet is het uitverkocht voor de komende 2 weken. Ik had even gemaild. Wij moeten kmende week bellen voor het geval er een annulering is.
    Er zijn inderdaad meerdere Radisson hotels :D ..... kwam ik ook net achter. Ik wil liever dichtbij het kliniek, zodat we niet aan reistijd hoeven te denken.

20. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Weer even snel vanuit de auto...punctie ging goed en er zijn 10 eicellen gevonden. Morgen tussen 10 en 11 uur worden we gebeld en als alles goed gaat, hebben we maandag om 11.15 uur de TP.

Deel Deze Pagina