ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Geen idee of de punctie verplicht onder narcose is. Dat heb ik niet gevraagd. Maar na mijn eerste punctie was ik er erg blij mee dat ze dat in DD standaard doen. Vond het een hel om 15 eicellen er zonder narcose uit te moeten laten halen! Hoewel ik er nu maar 10 had, heb ik toch erg van de narcose genoten :)
    Waarom zou je zonder narcose willen?

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb in NL 8x een punctie zonder narcose gehad (alleen 2 paracetamol zetpillen en 2 diazepam om rustig te blijven) en vond het goed te doen, op 1x punctie na. Die werd gedaan door een man (hoofd gyn notabene :$) en hij leek Raymond van Barneveld wel!!! Ik lag bijna te hyperventileren van de pijn! Terwijl alle andere punctie's gedaan werden door mijn eigen vrouwelijke arts en zij gaat heel voorzichtig te werk en had ook altijd weinig napijn.
    Maar ik ben nu ook wel benieuwd hoe het gaat als ik onder narcose ben, heb het idee dat ze toch wel wat "ruwer" te werk gaan, omdat je toch niks voelt. Dus kans op meer napijn? Ik weet het niet...zie het maandag wel hihi :)

Ik moet vanmiddag om 16.00 uur nog een ½ Decapeptyl spuiten en vannacht om 2.00 uur de Pregnyl. Morgen gaan we toch alvast naar m'n schoonouders toe en blijven daar slapen. Dan hoeven we maandagochtend niet zo heel vroeg te vertrekken. Moet er om 12.30 uur zijn, dus rond 11.00 uur vertrekken vanaf m'n SO en dan zijn we mooi optijd.

Vanavond nog even lekker uit eten bij de Japanner...mjammie nu al trek in haha :D

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Desire: ooo, wat spannend! Over een paar dagen gewoon nog een keer testen. Ik duim voor je!
    @narcose: mijn punctie in NL (met 1 tabletje dormicum en infuus met fentanyl) was een ramp. Ik lag te huilen van de pijn. Voor mij een grote reden om voor DD te kiezen. Ik had na DD wel meer napijn, maar ze hadden er dan ook 3x zoveel eitjes uitgehaald dan in NL, dus zo vreemd is dat niet. Ik wil nooit meer punctie zonder narcose.

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hier is nog even mijn laatste testfoto. Volgens mij bouwt het HCG mooi op. Gister dus niet getest, maar vanochtend wel. Nu houd ik er ook mee op hoor.

Bijgevoegde bestanden:

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Stiertje Wauw dat ziet er goed uit zeg!!!!
    Streepjes worden idd steeds donkerder!
    Al wat meer last van kwaaltjes?
    Heb je de 1e echo trouwens in DD of gewoon in het ZH bij jou in de buurt?

Punctie Ik persoonlijk denk dat er veel meiden onnodig pijn hebben bij de punctie. Natuurlijk heeft het met meerdere dingen te maken, maar de kundigheid en voorzichtigheid van je arts werkt zeker mee!
    Mijn arts zei altijd "Ik kan het helaas niet pijnloos doen, maar ik probeer het zo voorzichtig en zachtjes mogelijk te doen"
    Ik ben in elk geval blij dat ik met een goed gevoel kan terug kijken op mijn punctie's, maar het lijkt me idd ook wel fijn om het onder narcose te laten doen haha!:)

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Desire: een streep is een streep hè! Ben heel benieuwd naar de foto!

Stiertje: wauw, die laatste is echt een knaller! :D
    Wat een mooi rijtje!

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, 't is een mooi rijtje. Ik wil wachten tot de eerste echo en als die goed is, wil ik met MvM mee gaan doen.
    De echo is in NL, in het zkh in de plaats waar ik werk, waar we ook de FM's hebben laten doen. Als de echo goed is, wil ik verder gaan kijken naar ofwel een vk (als het er 1 is) ofwel een gyn in het zkh in Groningen (als het er 2 zijn).

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wauw Stiertje die is super duidelijk !

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @kwaaltjes: eigenlijk alleen m'n darmen. Wat later op de dag gaan ze constant rommelen en krampen. En ik heb eerder een hongergevoel. Verder nog niets. Is het misschien ook nog wat vroeg voor.

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Stiertje Ja kwaaltjes zijn natuurlijk bij iedereen anders.
    Ik merkte het elke keer aan m'n borsten...de keren dat ik zwanger was, deden m'n borsten anders zeer als normaal. Als ik zwanger was, kreeg ik steken vanuit m'n oksels naar m'n tepels en ze voelden erg gespannen aan.

Ik heb sowieso elke maand vanaf m'n eisprong zere borsten, en tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden, doen ze niet meer zeer.

11. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    ik vroeg het samen met stiertje volgens mij maar ik weet het verhaal niet. wat is er met haar gebeurt?

12. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kwaaltjes: ik had vooral last van veel opboeren.
    En met vlagen wat misselijk. Maar dat werd later pas erger.

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @MissGin: ja, ik heb ook altijd vanaf de eisprong tot vlak voor de menstruatie zere boobs. En nu werden ze ook iets minder strak en pijnlijk, dus ik dacht: ik ga ongesteld worden. Ze zijn nu minder strak dan toen ik net de pregnyl had gespoten (toen stonden ze echt op springen), maar ze zijn wel voller en gevoeliger dan normaal.

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
  15. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Whaah desire die is hartstikke duidelijk!! Gefeliciteerd !!!!!!

Stiertje wauw wat een knaltest!

Missgin: narcose DD is heel kort dus last v narcose had ik sowieso niet.. Verder nul komma nul balijen gehad dus volgens mij is dat bij iedereen anders..

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Jaa, Desire, dit is een streep! Hoe lang is dit na de pregnyl?

17. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Desire Nou die is zeker wel duidelijk hoor!

Echt heel fijn, al die positieve testen in ons DD topic!
    Geeft iedereen weer hoop en moed om door te gaan! :)

18. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    #299 anjav, 2 feb 2013
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
    Desire, die is echt super duidelijk!!
    Ik ga je alvast voorzichtig feliciteren hoor!! :D
    Heb jij nou 1 of 2 emmy's terug geplaatst gekregen?

19. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Desiree.. die is echt wel positief.... whaaaa wat super!! Geeft me echt een goed gevoel die positieve testen hier en ik ben blij dat ik naar DD ga....

Deel Deze Pagina