@ NinaD: sterkte meid, wat een onzekerheid weer! Fijn dat je man thuis komt. De mijne stapt ook net binnen. Wij gaan een kop koffie met gebak halen, heb verdorie al maanden geen cafeine en suiker op. Even de schade inhalen en troost-eten
@Nina: fijn dat je een goed gesprek met dr. S. hebt gehad. En lief dat hij even de tijd voor je genomen heeft. Zeker als het even tegenzit is dit zo belangrijk. Dus fijn dat je even alle vragen kon stellen en nog belangrijker dat hij zeker hoop houdt! Mag ik vragen hoe hoog jouw amh-waarde is? Als het daarmee te maken heeft, vrees ik ook het ergste. @Mis76: goh, meis. Jij ook al zulk k-nieuws! Had na die echo toch ook wel goede hoop voor je. En ik mag dan wel een leek zijn, maar er zat toch zeker wel wat. Wat een onduidelijkheid als ze elkaar ook nog eens gaan afvallen en tegenspreken. Ik hoop dat het gebak je lekker zal smaken na al die maanden van afzien. En blijf toch nog even hopen op beter nieuws. Ook voor jou een dikke knuffel!
Nina, weer zo'n irritante dominante follikel dus. Ik kan me voorstellen dat je daar even weer helemaal kapot van was. Des te fijner dat je dr. S. Een zelf gesproken hebt. Maar jemig meid. Een punctie voor maar twee follikels is wel weinig hoor. Maar goed, als hij positief is, moeten wij dat ook zijn! Miss76, helaas was dit niet het nieuws waar we op hoopten. Weer wachten. Maar inderdaad. Dit beloofd niet veel goeds. Heb je wat afleiding de komende dagen? Lief dat je man eerder thuis kwam. Ik weet hoe je je voelt. De wereld zakte onder mijn voeten vandaan toen mijn miskraam een feit was. Zo'n eerste zwangerschap na jaren wachten is zo welkom en bijzonder. Dan zou een miskraam niet meer mogen. Helaas is eerlijkheid geen factor in de mmm. Sterkte meid.
Dank jullie wel lieve Sneeuwmees en Aklina! Gek genoeg voelt het op dit moment meer als een opluchting dat ik verlost ben van die ellendige wachtweken dan dat ik verdrietig ben, maar misschien moet dat verdriet nog komen. Al denk ik dat ik de afgelopen 2 weken al zo heb kunnen wennen aan het idee, dat ik het verdriet misschien geleidelijk aan al een beetje verwerkt heb. Ik ga morgen de echoscopist van de verloskundigenpraktijk nog eens bellen om te vragen wat hij ervan vindt. Niet dat ik nog hoop heb, maar ik ben benieuwd wat hij van de bevindingen van het VU vindt. En of hij misschien nog een echo wil maken, zodat ik iets eerder dan bij het VU nog een keer kan kijken wat er nou toch aan de hand is in mijn buik @ Aklina: het zou inderdaad fijn zijn als wij mmm-meisjes na al ons geduld en al onze opofferingen zouden worden vrijgesteld van miskramen en andere ellende, maar inderdaad: zo werkt de natuur helaas niet! Ik ga morgen even met mijn moeder naar mijn oma en tante en dit weekend gaan we ook maar eens wat leuke dingen plannen. Ik heb het gevoel dat mijn hele wereld stilstond de afgelopen weken, dus ik ben blij dat dat voorbij is en ik weer kan gaan leven! Ook al ben ik er natuurlijk nog niet vanaf.. @ Sneeuwmees: mijn brownie was heerlijk maar de koffie smaakte na al die maanden onthouding gek genoeg niet eens zo lekker meer!Ook niet leuk Liefs, Miss
Miss76, jeetje sterkte zeg... Das K*T nieuws, zeker na zo'n echo, wel raar... volgende keer foto mee naar het ziekenhuis?? T'is wel wat hoor moet je ook nog eigen bewijs aanleveren... Raar dat ze geen echo willen maken met zo'n verhaal... Voorzichtig met evt. buitenbaarm. zwangerschap bij pijn aan de bel trekken!! Maar ik vind het toch een raar verhaal met zo'n echo, leek me toch duidelijk wel in de bm. Had je 1 of 2 follikels? Hoe dan ook sterkte!
Hier even vanuit hotel in DD wat een luxe dat we nu niet zo vroeg op hoeven, al Was het gister wel haasten na een lange werkdag. Maar dit bevalt ons wel beter dan midden in de nacht vertrekken! @jippiejee: de andere pogingen deden we in Drachten en Zwolle (ivf lab). Ik was niet zo tevreden over Drachten, je bent een nummertje en te weinig expertise in ons geval. @monatoetje: mijn amh 2,93 was iets boven gemiddeld zei dr S en toen hij belde was ik nog net 28 . @miss76: wat erg voor je, ook al hield je er rekening mee etc. Het is zo oneerlijk allemaal. Je weet nu idd wel dat je zwanger kunt worden, ook heb je daarna verhoogde kansen schijnt. Vriendinnetje van mij was na zoveelste iui zwanger, maar miskraam, was ze ineens spontaan zwanger daarna! Toen zeiden ze in zkh ook dat ze dat vaker zagen.. ik hoop dat het jou ook zo mag vergaan...knuffel!
@Elize: lekker zo'n hotelletje, hè? Het kan inderdaad even haasten zijn zo 's avonds, maar als je eenmaal aangekomen bent is het ook wel weer lekker snel onthaasten om relaxed te kunnen gaan slapen en op je gemak ontbijten. Had je vandaag een uitgangsecho?
Ego: ik echt last van mijn hormonen. Zo erg dat ik gisteravond manlief zijn toetje door de lucht heb laten vliegen toen ik niet mijn perfecte lepeltje van hem kreeg.... Zucht.... Triest... En daarna janken, niet te stoppen. Gelukkig kon ik er later wel om gniffelen dat ik zo kwaad werd om een lepeltje, maar mijn hemel... Ik lijk wel radio actief explodeerbaar!! Hoop dat ik morgen óf te horen krijg eindelijk te mogen starten met stimuleren óf eindelijk te horen ga krijgen dat ik mag stoppen met de Synarel en Dusphaton.... *bloos*
Ben net gebeld geworden en mijn Amh is 1,51... hij vond het aan de krappe kant. Andere uitslagen waren wel ok. Moet straks even de assistente bellen voor inplannen echo en dan wil hij ook zaad onderzoek bij mijn man doen.. Pfffff spannend allemaal.... Xx
@Monatoetje: mooie amh. Snap niet dat hij hem aan de krappe kant vond (ik zou er voor tekenen ). Maar fijn dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent. Moeten jullie weer daarheen voor het zaadonderzoek, of kan dat in je eigen zkh? @Maartje: ik had dat zondag ook, dat ik lichtelijk ontvlambaar was. Ik zei wat en mijn man verstond me niet en ik moest 3 keer herhalen wat ik zei :x (terwijl ik vond dat ik toch duidelijk genoeg praatte). Toen had ik ook even de neiging in janken uit te barsten. Wat zijn dat voor een medicijnen die jij krijgt. Is dat om de cyclus ook plat te leggen? Ik zit zelf aan de snuif met Suprefact. Ik had gisteren een heel vol en drukkend gevoel in mijn onderbuik. Was al blij omdat ik dan wist dat er iets aan het gebeuren was. Maar nu is dat drukkende gevoel weer weg. Vermoedt dat het mijn darmen zijn, die weer dwars liggen. Dat had ik de vorige pogingen ook, dat ik last kreeg van verstopping. Ik denk dat die middelen niet alleen mijn eierstokken en cyclus plat leggen, maar ook mijn darmen. Morgen mijn 1e fm. Weet niet wat ik ervan moet verwachten. Eerlijk gezegd vrij weinig, zeker nu ook die druk weer weg is. Bij de vorige pogingen reageerde ik ook pas met enige vertraging op de hormonen en was er bij de eerste echo's nooit veel te zien.
@ Sneeuwmees, nee we gaan voor zaadonderzoek naar DD, hij wilde als ik het goed heb begrepen, het zaad met een grotere vergroting nakijken, om te kijken of we nog iets van extra technieken voor zaad nodig hebben. En denk dat ze dit inplannen samen met uitgangsecho? Moet na 14uur f terug bellen naar assistente.. Welk nummer bellen jullie daar voor? Ik heb dit nr: 0049 211 9019718 Ben heel benieuwd of we nu komende cyclus mogen starten hoor... Hoop het zo... @ Maartje, thanks meis!! Ik ben zelf nu zonder hormonen de laatste week al licht ontvlambaar, dus dat wordt straks nog wat!! Merk echt dat ik er weer echt veel mee bezig ben.. en zie echt op tegen die spannende tijd weer.... Hoorde vandaag wel weer 2 pos verhalen van mijn schoonmoeder van DD.. 2 meiden, die 3 pogingen in azm gehad hebben, overgestapt naar DD en allebei nu zwanger... Hoop dat ik dat geluk ook ga hebben! X
@Mona: dat nummer heb ik ook in mijn telefoon staan. Dat is van de patiëntenservice NL en dan krijg je gelijk een NL sprekend iemand aan de lijn. Ik had gisteren gebeld voor een herhaalrecept en kreeg ze gelijk aan de lijn. Vaak is het zo druk dat je continue moet blijven proberen omdat ze vaak in gesprek zijn. Ik hoop ook dat jullie snel mogen starten. Wanneer zou het volgens je eigen cyclus zijn dat je kan starten? Hoe lang duurt de uitslag van het zaad?
Sneeuwmees, ik zit nu op cyclusdag 11... geen idee hoelang uitslag zaad duurt.. hoop niet te lang... X