ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nina, spannende dag morgen, ik duim voor je!

En ICSIchick, raar verhaal. Bij Nina is de poging ook niet afgebroken, zeker gezien het resultaat van je eerdere pogingen. Er zijn dus wel een of twee follikels rijp? Dan zou ik ook om IUI vragen. Het is het proberen waard, anders is de poging helemaal weggegooid! Ik zou vragen waarom niet, laat hem dat maar goed beargumenteren! Succes!

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    En gebruik je trouwens nog iets van DHEA? Want ook ik heb altijd maar 1 bevruchting soms 2 en 1 keer helemaal geen bevruchtingen gehad en zie mijn resultaat, ik denk echt dat DHEA en de snelle tp en AH mijn 'succesformule' is geweest!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @ICSIchick: balen als de arts niet mee wil werken. Ik moet zeggen dat ik ook nergens gelezen heb over IUI's in DD. Is er geen mogelijkheid dat jullie zelf deze twee eitjes 'benutten'? Lastig als de arts zo stellig (en star) is. Ik hoop dat hij de volgende keer meer tijd heeft en beter oor heeft voor je argumenten. Ik moet er overigens ook dinsdagmorgen zijn voor mijn fm. Hoe laat mag jij?
    @Nina: heel veel succes met het wachten op het telefoontje (dat kreeg je vanochtend toch). Ik hoop dat er morgen twee mooie embryootjes op je liggen te wachten.;)

Ik begin hem nu langzaam ook meer te knijpen voor morgen, vooral ook omdat het dan natuurlijk allemaal wel heel echt gaat worden als er een punctiedatum afgesproken wordt. Als ik hier dan wel eens de spanning lees van het wachten op een telefoontje, dan kan mijn maag nu al weer omdraaien. Het 'voordeel' van een punctie eind deze week is wel dat het bewuste telefoontje in ieder geval gebeurd als ik thuis ben ipv op mijn werk. Nou ja, we zullen zien.
    Ik heb niet heel veel meer last van mijn buik, dus hoop maar dat de follikels toch wel hard hun best hebben gedaan de afgelopen dagen.
    Vanmiddag onze spulletjes maar weer bij elkaar pakken en op ons gemak alvast op weg naar het hotelletje.

4. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees; spannend hoor meid!
    Ik hoop dat je follikels mooi gegroeid zijn, en dat er een punctie datum afgesproken kan worden. Dan wordt het altijd zo echt hè. Tenminste, dat vond ik altijd...

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Anja: ja, als je eenmaal weer een punctiedatum weet, dan kun je ook al weer voorzichtig vooruit rekenen wanneer de tp zal zijn en wanneer je ongeveer zou mogen testen. Dus ja, dan wordt het allemaal heel erg echt (en ook weer eng). Aan de andere kant heb ik ook zoiets van 'kom maar op' en is er een gezond 'ongeduld' (maar dat zeg en denk ik nu met mijn grote mond).:) Gaat alles goed met jouw mooie kleintjes?
    @Nina: is het nog te houden met de spanning?

6. NinaD

NinaD Niet meer actief

#3086 NinaD, 20 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2013
    Lieve dames,
    Bedankt voor jullie mee leven en goede wensen! Even snel een update......De hele ochtend zat ik gespannen op de bank, kon niets doen..... 2 minuten geleden eindelijk gehoord dat we 1 mooie emmy hebben! :D ontzettend blij! Morgen 11:40 tp.
    Ik kom straks bij lezen en reageren.

Sneeuwmees,
    Die spanning was killing! Lief dat je aan me denkt! Xxx

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees; ja precies! Als je weet wanneer de punctie is, weet je ongeveer ook weer wanneer je mag testen.. Pfff... ik herinner me die spanning ook nog maar al te goed!
    Eerst afwachten hoeveel goede eitjes, daarna of er goede bevruchtingen zijn, en dan of ze goed doorgedeeld zijn. En dan die vreselijke wachtweken en naar de testdatum toe leven.
    Ik weet het nog als de dag van gisteren.

Met onze kleintjes gaat het prima! Groeien als kool!!! :D
    Ik zal binnenkort weer eens een nieuw foto'tje plaatsen.

Nina: wat goed!!! Morgen tp!!! En dan die vreselijke wachtweken weer. Ik ga voor je duimen!!
    !

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nina!! Wat fijn!! :)
    Duim!!!!!!!!

Misschien een fijn positief berichtje voor jou nu: mijn dochter was ook een TP van 1!! :)
    Helaas biedt dat voor jou geen garanties, maar het is een mooi positief verhaal waar jij misschien nu hoop uit kunt putten!! :)

9. Fijn Nina! :D

Jij veel succes morgen Sneeuwmees!

10. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super fijn Nina! Oh wat zal je hart tekeer zijn gegaan toen je het telefoontje kreeg! Heerlijk en dan vanaf morgen gewoon een embryootje bij je.

Ik heb vanmorgen tegen beter weten in een test gedaan (14 dagen na punctie) en die was witter dan wit. Ik weet dat ik officieel donderdag pas mocht testen maar nam eigenlijk aan dat als er vandaag geen licht streepje te zien was het er donderdag ook niet zal zijn. Toch?

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dolfijntje; tja, het lijkt mij ook dat 14 dagen na de punctie wel een streepje zou moeten komen... :(
    Maar misschien een late innesteling? Ik wil de hoop nog niet opgeven voor je... Ik hoop het zo voor je..

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Anja, wat fijn voor je vriendin. Zou wel heel gaaf zijn als jullie beiden een (IVF)tweeling straks hebben.

Dolfijntje, ik vrees dat nu geen witte streep donderdag ook geen tweede streep zal betekenen... :(
    Uiteraard zijn er altijd wonderverhalen op internet te vinden, maar ik ben bang voor je dat die kans wel erg klein is. Maar voor de zekerheid toch maar door gaan met de medicijnen en dan donderdag toch nog maar een testje doen?? Moet je ook nog een keer bloedprikken voor je immuun? Misschien dan, gewoon voor de zekerheid ook HCG laten meeprikken???
    Dikke knuffel... Had je eindelijk een mooi embryo... En dan dit... Ik leef met je mee!!

Sneeuwmees, veel succes morgen bij de FM!!

13. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje, als ik zwanger zou zijn geweest dan had ik morgen weer naar dd gemoeten voor weer uitgebreide bloedtest op immuun en weer infuus.
    Zat zelf ook te denken om morgen toch maar gewoon in NL hcg te laten testen. Enig nadeel is dat ik dan pas woensdag de uitslag heb en dan weer halsoverkop de auto in moet springen naar DD.
    Maar zit mezelf hier gewoon onnodig gek te maken. Het is gewoon klaar, maar m'n hoofd wil er nog niet aan :(

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hmm.. Kun je niet spoed er door je HA op laten zetten?

Ik vind het zo klote voor je hoe het er nu uitziet... :(
    Ik hoop op een wonder voor je!

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maartje; dat zou idd wel heel erg gaaf zijn ja, als zij ook zwanger zou zijn van een tweeling.
    Haar testen zijn hoopgevend in ieder geval! :D

Dolfijntje; ik snap dat je hoofd er nog niet aan wil... Je wil gewoon niet weer die teleurstelling.
    Ik weet alleen niet of het dan veel nut heeft om hcg te laten prikken als je testen witter dan wit zijn.
    :(
    Maar misschien morgen of overmorgen nog een keer testen?
    Ik leef met je mee...

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

Kitty,
    Ja, ik gebruik ook dhea, snelle tp en assisted hatching! Hopelijk ook ons succes formule! :D

Sneeuwmees,
    Ik hoop dat jouw folikkels allemaal mooi aan het groeien zijn! Ja die spanning is heel raar. Gisteren was ik nog te suf van de medicatie, waardoor de dag zo om was. Vanochtend leek paar uur wel dagen lang...:D ik hoop dat jullie meer mooie eitjes zullen hebben, zodat jij je rustiger kunt voelen!

Maartje,
    Wat fijn om te horen van jouw dochtertje! Elke positief verhaal is zeker weer hoop gevend! Daar gaan wij ook vanuit! :)

Anjav,
    Wat leuk voor jouw vreindin! Het zou geweldig zijn wanneer zij ook een tweeling krijgt! :)
    Bij ons is er helaas geen mogelijkheid voor een 2-eiige 2-ling meer. Wie weet een 1-eiige 2 -ling :D Wij zijn in ieder geval ontzettend blij met ons mooie emmy! Nu maar hopen op een mooie ZW!

Dolfijntje,
    Ik weet niet wat ik moet zeggen....:( Ik had het zo gehoopt voor je! Vanochtend was het zeker spannend voor mij. Het is voor nu ook niet makkelijk, die onzekerheid is belabberd!
    Ik zou nog wel blijven testen, aangezien jouw testdag pas donderdag is. Overleg morgen anders met DD. Dikke knuffel

Wij zij erg blij dat er uit 2 eitjes een mooie emmy is ontstaan. Kan niet wachten tot morgen. Ik zit natuurlijk meteen uit te rekennen wanneer ik kan testen. Dit keer 3 x 1500 pregnyl naast utro bollen, waardoor toch zeker 5 dgn na de laatste injectie moet wachten. Ik zit te denken om een bloedtest te doen 14 dgn na punctie. Hebben jullie ervaring hiermee?

**Dames, Dank je wel voor duimen! **

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina; ik heb geen ervaring met die pregnyl na de tp.
    Maar volgens mij zegt DD dat je 2 weken na de tp mag testen.
    Maar dat heb ik ook niet gedaan hoor.
    Ik mocht op dinsdag 19 juni officieel testen, en ik heb die week ervoor woensdag 13 juni al getest. :)

18. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hi meiden,

Gister al uitgebreid bij de poffertjes bijgeschreven, maar door de rollercoaster waar ik in zit nog niet de tijd gehad dit bij jullie ook te doen. Morgen ben ik er ECHT weer, I promise!

Ik geef jullie wel vandaag vast mijn update door. Het is bij ons nu echt duidelijk dat ik een miskraam ga krijgen. Vanochtend zag ik al wat roze afscheiding en vlak voordat we de echo hadden om 13.30u werd het rood. Heel licht nog, maar wel duidelijk.

Op de echo zagen we heel duidelijk een embryo met dooierzakje (die was vorige week nog niet te zien), alleen had het embryo de grootte die het met 6 weken had moeten hebben terwijl ik vandaag 7 weken zwanger ben. Ook was er geen hartslag te zien en die zou er met 7 weken wel moeten zijn. Het is dus einde oefening :(

Ik moet zeggen dat het heel bijzonder was dat we samen naar de echo konden kijken, dat voelde als een mooi afscheid. Als we op het VU hadden moeten wachten, hadden we nooit een echo gehad en dan is het toch allemaal veel onwerkelijker. Ik ben nu wel heel verdrietig, de tranen blijven komen. Terwijl ik er al die weken op voorbereid was maar dat het nu definitief is, doet toch pijn.

De arts (hij is gynaecoloog en echoscopist) was weer superaardig en zei dat ik bij hem de follikelmetingen kan komen doen als ik straks in DD zit. Hij begeleidt meer patienten die bij Dr. Scholtes zitten. Daar was ik erg blij mee, ik dacht dat alleen het ziekenhuis in Purmerend een optie was. Deze praktijk zit op 10 minuten fietsen van mijn huis en ook al hadden wij eerst het gevoel dat we alles bij Dr. Scholtes wilden laten doen, word ik nu toch wel blij van de gedachte dat de follikelmetingen in NL plaats kunnen vinden. Hij lijkt me erg kundig en het scheelt veel tijd en stress!

Lieverds, fijne dag nog en nogmaals bedankt voor de steun de afgelopen weken. Dat heeft me er zeker doorheen geholpen..

Liefs, Miss

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat een mooie foto's, Miss. Ik kan me voorstellen dat dit hele dierbare foto's voor je zullen zijn. Ik denk aan je!!

20. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Nina: wat fijn voor je meis, dat er een mooie bevruchting is ontstaan en dat je morgen je embryo teruggeplaatst gaat krijgen! Ben heel blij voor jullie!!! x

Deel Deze Pagina