@ Maartje: dank je wel, de foto's zijn me zeker heel dierbaar. Het is pijnlijk en verdrietig dat dit minimensje het niet gered heeft, maar het geeft ons wel hoop voor de toekomst..
@ Dolfijntje: ook hier een hele dikke knuffel voor jou! Wat een onzekere dagen zijn dit. Ik weet niet wanneer je met IVF een positieve test zou mogen verwachten. Is dat 14 dagen na punctie, net zoals je normaal gesproken 14 dagen na IUI/eisprong mag testen? Een thuistest zou positief moeten zijn met een hcg van meer dan 25 dacht ik. Je zou voor de zekerheid je bloed kunnen laten testen, iedere dag minder in onzekerheid zitten, is er 1 toch? Ik denk aan je meis!!! xx
Miss76: wat ontzettend verdrietig!! Maar wat een mooie foto's heb je nog als aandenken aan jullie frummel... Heel veel sterkte lieverd!
Miss76, Wat ontzettend verdrietig! Erg fijn dat de echo gemaakt kon worden. Mooie foto's! Zo weet je tenminste dat er echt een begin was. Een zwangerschap is gewoon goed mogelijk bij jullie. Dit keer helaas niet, maar de mogelijkheid geeft hoop. Neem de tijd voor jouw verdriet, wees lief voor jezelf! Wat ontzettend lief dat je met mij mee leeft, terwijl je zelf nu zoveel verdriet hebt. Dikke knuffel
Nina Jeeee morgen een mooie embryo in je buikje! Ik duim voor een positieve test over 2 weken! Miss76 Ik weet helaas precies hoe je je voelt. Ook ik heb een MA gehad, alleen had ik al 2x het hartje zien kloppen en bij de 12 weken-echo klopte het hartje niet meer en 2 dagen later werd ik gecurreteerd. De MMM is al zo zwaar, en dan is het echt niet eerlijk dat we dan ook nog worden geconfronteerd met een miskraam. Helaas is dit ook weer zoiets waar we niks aan kunnen doen, het overkomt je en het enige wat je kan doen, is er zo goed mogelijk mee omgaan. Huilen, schreeuwen, doe wat jij wilt en geef jezelf de tijd om dit te verwerken en een plekje te geven. Sterkte en een dikke knuffel. Dolfijntje Ik ben er bij jou idd ook bang voor, dat het einde verhaal is.... Sterkte meid! Hier komt de testdag steeds dichterbij (vrijdag) Ik voel nu dat de Pregnyl m'n lijf uit is, want m'n borsten doen geen zeer meer. Wel heb ik, sinds de dag dat de innesteling zou moeten zijn, elk dag steekjes en kneepjes achter m'n schaambot. Dus hopelijk is dat een goed teken. We zullen zien...misschien dat ik donderdag al een testje doe...
@NinaD: yes morgen de tp ! Goed nieuws ! @Miss: wat verdrietig En wat een mooie foto's ! Dus ondanks dat je hcg niet veel was gestegen was je embryo toch nog gegroeid. Sterkte meis ! @Dolfijntje: balen van je witte test. Sterkte !
Sterkte voor alle meiden met slecht/teleurstellend nieuws! En ook voor iedereen die nog in spannende afwachting zit.
@Stiertje: ik zie dat je donderdag de 20-weken echo hebt. Hopelijk is alles goed, alvast succes. Ben je erg zenuwachtig ?
Nou, vind het wel spannend hoor! In m'n achterhoofd zit wel die bloeduitslag bij de combinatietest die niet helemaal goed was ... Zal enorm blij en opgelucht zijn als alles goed blijkt te zijn ...
Meiden, wat is er weer een hoop gebeurd. Eerst een dikke knuf voor dolfijntje en miss76!!!! Jullie gaan er wel komen, houdt moed! En Nina, ga je me nu ook volgen en over 2 weken een positieve test in handen hebben? Heel veel succes morgen!!!! Sneeuwmees, heel veel succes morgen met de fm! MissGin, voor jou nu een spannende tijd, ik hoop dat jij de volgende bent met goed nieuws. Want dat is toch wel weer even geleden.
Dolfijntje snap dat je hoofd er nog niet aan toe wil geven maar vrees dat dit toch echt slecht nieuws is... Sterkte! Miss76 jouw verhaal... Ik brak. Wat dierbaar die foto's. Dikke knuffel!
Nina jaaaa wat goed! Hopen dat ie blijft plakken! MissGin spannend hoor. Succes met nog even afwachten.
@Dolfijntje: dikke knuffel, meid. Kan me voorstellen dat, ondanks dat je het zelf al wel weet, toch die bevestiging wilt hebben door HCG te laten prikken. Herkenbaar dat er toch zo'n stemmetje blijft knagen. Sterkte, meid! @Miss76: fijn dat je een mooie echo hebt gehad, en hoe dubbel het ook klinkt, dat de mk toch vanzelf op gang aan het komen is. Toen ik een mk kreeg had ik naar mijn eigen zkh gebeld en die zeiden dat bloedverlies heel normaal was in een zwangerschap. Ik heb toen ook zelf een echo geregeld bij een verloskundige met een eigen echobureau. Ondanks het slechte bericht wat we toen kregen, was het fijn dat iemand ons serieus nam en alles met ons besprak wat ons te wachten stond e.d. Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd en hoop dat je snel de kracht weer hebt gevonden om door te gaan. @Missgin: dat klinkt hoopvol, meid! Na al die verdrietige berichten van de afgelopen week, kunnen we wel weer wat mooi nieuws gebruiken. Ik ga heel hard voor je duimen. @Nina: wat is de reden (als ik vragen mag) waarom jij pregnyl mag spuiten na je tp? Ik had het ook aan Dr. S. gevraagd omdat de utro, voor mijn gevoel, weinig doet voor mij. Maar hij zei dat het een ouderwetse methode was en wilde daar eigenlijk niet op in gaan. Maar als ik lees dat jij het wel mag proberen, ga ik het toch nog een keer vragen. @Stiertje: voor jou inderdaad een spannende week. Hoor je gelijk de uitslagen tijdens de echo? Of moet je daarna nog langer in spanning zitten? Ik duim voor mooie uitslagen voor je. Hier inmiddels in ons hotel in DD aangekomen en uitgebreid gegeten. De spuit is inmiddels weer gezet en nu lekker aan rommelen op onze kamer. Vanavond een beetje op tijd naar bed, want we mogen al wel in DD zijn, we moeten morgen wel op tijd opstaan, ontbijten, kamer inpakken en op tijd in de kliniek zijn.
Hoewel de Pregnylvraag aan een ander is gevraagd... Ik heb wel Pregnyl 1500 gekregen. Dus ik kan wel vertellen hoe het kan dat ik het heb gekregen: ik gebruikte al Utro en Suprefact en wilde daar graag Pregnyl 1500 naast gebruiken. Ik had toen nl goede dingen gelezen over die mix. En dat is m'n enige zwangerschap ooit geworden, een gezonde dochter was het resultaat. De laatste twee pogingen heb ik met alleen Suprefact en Utro gedaan, ivm de borstvoeding wilde ik zo weinig mogelijk medicijnen gebruiken. Ik heb nu gewoon weer aangegeven toch weer de Pregnyl 1500 te willen gebruiken naast de Utro en Suprefact. Misschien als je voorstelt om het samen met de utro te gebruiken dat je dan wel toestemming krijgt?
Ik heb t ook aan dr S gevraagd, hij heeft de werking uitgelegd. Volgens hem werkt pregnyl 1500 niet natuurgetrouw genoeg, ik krijg Suprefact naast Utro, daarmee wordt het zo gestimuleerd dat er continue lhrh pulsjes afgegeven worden, net zoals in t echt. Dit zorgt voor fsh en lh afgifte en houdt de boel in stand. Ik vertrouw op hem hierin, aangezien ik eerder al wel met pregnyl gespoten heb na terugplaatsing. @miss76: wat mooi dat je de echo's hebt laten maken, wat verdrietig dat het nu op gang komt, maar wel fijn dat je geen curretage hoeft. Dikke knuffel! @sneeuwmees: succes morgen!