ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    twee dagen voor de puntie dus dat is zondag twee weken geleden toen ik pregnyl heb gespoten.

@anjav ik heb er twee terug laten plaatsen en beiden waren ze mooi op schema

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Desire: gefeliciteerd, meid! Moet inderdaad zeggen dat het enorme positieve energie geeft steeds positieve testen voorbij te zien komen. Kan bijna niet wachten zelf naar DD te gaan.

Ik heb globaal wat doorgelezen van dit topic en had weer een vraagje. Doen ze in DD eigenlijk altijd het korte spuitprotocol?

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw stiertje mooie testen meis....

@dreamer.. ben een keer onder narcose geweest, vond dat maar niks.. had het idee dat ik stikte... mijn ademhalenspieren verslapte eerder dan dat ik weg was zeg maar... vandaar dat ik de narcose een eng idee vind... en daarbij vond ik de puncties wel meevallen... maarja had ook niet gigantisch veel eicellen.. 1e x 9.. 2de 4 en 3de x 7....
    X

4. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Bij sommige operaties moet je idd verslapt worden. Als ze dat middel te snel spuiten dan kan dat een nare ervaring opleveren. Bij een punctie krijg je geen verslapping, maar alleen een slaapmiddel. Misschien is het een geruststelling?

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: ik weet niet of ze het ALTIJD doen, maar wel vaak.

6. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Desiree, wauw van harte meid! Ik zie ook een duidelijk streepje hoor, duim dat ' ie steeds donkerder gaat worden de komende dagen!

@ Dreamer82, ook 2 teruggeplaatst, jammer dat er geen cryo is maar deze moeten het gewoon worden, duim voor je!

@ Wishfullthinking, logisch dat je teleurgesteld bent, maar hoop dat er de volgende keer toch meer te zien is en de kleintjes goed gegroeid zijn.

@ Missgin, vervelend dat je pas 12.30 in DD moet zijn voor de punctie, ik nam altijd wel een slokje thee ' s ochtends, maar nu lees ik hier dat je echt niks mag hebben.. Geniet bij de Japanner vanavond, heerlijk! En maandag natuurlijk veel succes!

@ Stiertje73, mooi rijtje testen!! Gaaf om je ouders het mooie nieuws te vertellen en dat ze opa & oma worden!

@ Djuuzie, gezellige avond bij de opnames, leuk om een keer mee te maken.

@ Aklina, 2 teruggeplaatst lees ik, mooi hoor, ga heel hard voor je duimen!

@ Monatoetje84, weet ook niet of de punctie verplicht onder narcose is. Wanneer je echt niet onder narcose wilt moeten ze daar begrip voor hebben zou je zeggen. Hoewel ik de puncties op zich te doen vond in Ned. (met diazepam) was die narcose toch wel een verademing hoor. Zag ook tegen de narcose op nl. Daarna geen napijn gehad..

@ Loontje85, fijn dat je al zo snel fit was na je bevalling en dat alles goed gaat.

@ Kippetjuh en Anjav, trekken jullie het nog een beetje? Hoop dat het snel op gang komt voor jullie!

Zit heel erg te twijfelen of we de volgende poging niet misschien voor assisted hatching kiezen ipv de embryoscope. Heb in Ned. al wel 1x AS gedaan. In DD werd de embryoscope geadviseerd...maar overleggen tzt...

Sorry als ik iemand ben vergeten... succes iedereen en een goed weekend!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Stiertje, wat staat die banner je goed zeg :)! En supermooi rijtje testen!! Op naar een mooie echo meid!

Desiré, whaaaa.....jij ook een positest zie ik :). Nog licht, maar ja...ook te vroeg getest. Die gaat vást en zeker donkerder worden de komende dagen! gefeliciteerd meid!

Aklina, jij 2 mooie cryo's aan boord! Dit moet 'm worden meis! En dan de overige cryo's maar bewaren voor een brusje ofzo ;)

Dreamer, op de wachtbank met 2 emmies! Spannende weken meis! Maar met deze posiflow hier op het topic zou het toch bijna goed moeten komen?! Jammer dat er geen cryo's zijn. Is toch altijd een fijn idee voor 'achter de hand'.

Monatoetje, volgens mij is de punctie niet verplicht als je het tijdig aangeeft. En helemaal met jouw ervaring kan ik me ook voorstellen dat je het liever niet doet! Een beetje anestesist heeft andere oplossingen hiervoor dan een narcose hoor!

Anja, hebben jullie al ee inleiddatum toevallig? ;) (ik is verder niet nieuwsgierig hoor ;)!)

MissGin, heel veel succes morgen!! ('s morgens een enkel slokje water moet kunnen hoor, zeker als je er dan nog een 4-6 uur tussen hebt zitten).

Whisfull, kan me voorstellen dat je er even flink de balen van hebt meis! Hopelijk zijn ze de volgende keer doorgegroeid/er iets meer bijgekomen!

Karin, lastige keuzens soms allemaal he....waar doe je goed aan.... uiteindelijk blijft het allemaal een gok. Jammer dat embryoscoop en AH niet samen gaan, dat zou helemaal mooi zijn! Succes met maken v/d voor jullie juiste keuze. Hadden jullie vorige keer cryo's? Anders met verse poging embryoscoop en met de cryo's AH?

Rest flinke ZWAAAAAAAI.... verder weet ik het even niet meer.... is enorm veel geschreven afgelopen 2-3 dgn. Moest bijna iets van 8 pagina's teruglezen :$. Is bijna niet bij te houden zeg!
    Fijn weekend in ieder geval voor IEDEREEN :).

8. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    dank jullie wel voor de lieve reacties ,maar ben zelf nog erg terug houdend eerst maar een dikke lijn zien.

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Desiree, hij is duidelijk te zien hoor! Een kleine felicitatie alvast

10. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Majo, nee wij hebben helaas nog nooit cryo's gehad...Anders was het een optie inderdaad...Het blijft een gok dus...

@ Jolanda71, hoe gaat het met het spuiten? Wanneer heb je een FM?

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Oh wat heb ik toch een klein etterbakje soms :D
    Hij is met m'n telefoon aan het spelen en ineens komt er een gesprek binnen. Wat doet hij...drukt het gesprek gewoon doodleuk weg, voordat ik de telefoon kon pakken :(

Gelukkig werd het gesprek gelijk doorgeschakeld naar m'n voicemail en het was de anesthesist van DD. Een heel verhaal in het Duits (waar ik weinig van begrijp :p) maar volgens mij zei ze onder andere dat ik maandagochtend om 7.00 uur nog toast en een kopje thee mag en om 10.00 uur nog een glaasje water. Verder sprak ze (voor mij) te snel om alles te kunnen ontcijferen, dus ik vroeg me af of één van jullie nog weet wat de anesthesist tijdens jullie gesprek heeft gezegd.

En anders laat ik de voicemail morgen wel aan m'n schoonvader horen, die spreekt een aardig woordje Duits.

12. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    @ Missgin, fijn dat je toch nog wat mag eten/drinken 's ochtends vroeg. Misschien heeft ze nog gezegd dat je dikke sokken mee kunt nemen. Als je wakker wordt in de uitslaapkamer hebben ze die al bij je aan gedaan!

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Sterker nog, die sokken mag je gewoon aanhouden. En ook een lekker warme trui aantrekken (waarvan de mouwen wel makkelijk een beetje omhoog kunnen).
    Ik heb 's ochtends voor de punctie alleen nog een kop thee gedronken. Mij was gezegd dat ik ook geen kauwgom meer mocht kauwen, dus ik denk dat snoepjes dan ook niet mogen.

14. Karin75

Karin75 Actief lid

20 mrt 2012
    237
    0
    0
    Oeps is ook zo, die sokken kun je gewoon aanhouden...

15. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    beter mooie sokken dan mooi ondergoed dat zien ze toch niet:D

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Haha, jawel, want je moet zonder onderbroek in die stoel gaan liggen, maar wordt wakker met onderbroek aan! :D

Zeg dames, ik heb nog een vraagje. Op advies van dr. S. gebruikte ik vit. D3, omega 3 visolie en VSM puur mama. Uiteraard blijf ik dat laatste gebruiken, maar de D3 en de omega 3, is dat nu nog nodig of kan het schadelijk zijn?

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Omega 3 is toch visolie ? Dat heb ik de hele zwangerschap gebruikt.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: heb even op de bijsluiter gekeken van de D3, maar je mag 1 pilletje blijven doorslikken tijdens je zwangerschap. Of het ook echt nodig is, dat weet ik niet. Welke dosering slikte je nu?

19. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goedemorgen!

Zo...dat was een kort nachtje voor mij! Moest vannacht om 2.00 uur de Pregnyl zetten en lag om 1 uur nog lekker een spelletje te doen op de iPad in bed. Dus ja...niet meer de moeite om alvast te gaan slapen, dus wakker gebleven tot dat het tijd was om te spuiten.
    Maar onze kleine boef is natuurlijk gewoon optijd wakker 's morgens, dus die kwam me om 8.00 uur wakker maken *gaap*
    Nou ja...vanavond maar bijtijds naar bed hihi! Vanmiddag gaan we alvast naar m'n schoonouders en dan rijden we morgen daar vandaan naar DD. M'n schoonmams past op onze kleine man.

Fijne zondag allemaal!

20. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    IMG-20130203-00662.jpg

de links is van gister en rechts van vandaag langzaam wat blijer worden
    in het echt is ie duidelijker

Deel Deze Pagina