ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: ongeluk zit altijd in een klein hoekje. En inderdaad zoveel maanden op je intake gewacht en op de vooravond gebeurd dit. Kun je niet morgenvroeg gelijk even naar je kliniek bellen of ze het misschien kunnen scannen en mailen (of naar DD kunnen faxen?). Denk wel dat als dat niet lukt je inderdaad zelf even wat aantekeningen moeten maken. Welk medicijngebruik, de doseringen. Evt. andere waardes die je weet. Het is even niet anders.

2. Ik was er al bang voor.. We moeten morgen om half 7 de deur uit (nouja, eigenlijk om 8 uur, maar ik wil het risico niet nemen dat we in de file terecht komen en te laat komen). Stappen we nu maar in de auto om weer terug naar Zoetermeer te rijden en dat dossier op te halen :(

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: kun je niet morgen uit de auto bellen naar je kliniek en vragen of ze het met spoed naar DD kunnen mailen?

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixx pfff wat een tegenslag meis! Maar wel goed dat je je dossier gast halen.. bij ons had hij ook alles uit het dossier gehaald! Rij voorzichtig en succes morgen!

Sneeuwmees: goed nieuws meis! Ik duim voor je op een geweldige tp donderdag... als ik goed tel wordt ie pas op dag 6 teruggeplaatst??

Vandaag de rekening v bloedtesten binnen... zag net optijd dat dat naar een ander rekeningnr moet worden overgemaakt ;)

Xx

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Monatoetje: als het goed is telt de dag van de punctie niet mee. Dus als je vanaf zondag telt is het wel dag 5. En bloedonderzoeken naar een ander rekeningnummer? :$ Ik heb bij mijn bankzaken het rekeningnummer van DD bij vaste contacten gezet. Dus moet eerlijk zeggen dat ik dat naderhand nooit meer gecheckt heb. Overigens ook nooit een melding uit DD gehad dat ze geen geld van ons hebben ontvangen. Zal er de volgende keer beter op moeten letten.:);)

Ik heb overigens van de laatste 4 fm nog geen rekening ontvangen, terwijl ze toch normaal erg snel zijn met facturen sturen. Kan zijn dat dat 'inbegrepen' is in de factuur van de IVF (en dat daar als 'service' een paar fm bij zitten). Maar ik reken me nog maar niet rijk. Het bloedonderzoek voorafgaand aan de punctie moeten we ook nog krijgen en zou 175 euro kosten. PNO wordt niet vrolijk van mij.;)

6. *Gaap*

Sneeuwmees, dat heb ik inderdaad ook bedacht. Zelfs bedacht dat we vandaag om half 9 bij de kliniek voor de deur konden staan en vragen of ze het nog een keer uitprinten. Ze zijn vanaf half 10 open, maar volgens mij is er vanaf half 9 al iemand aanwezig.. Maarja, het kwam er eigenlijk op neer dat we het risico niet durfden nemen. Als zij gezegd hadden dat ze dat niet zomaar door kunnen mailen/faxen, of wanneer er niemand had opengedaan als wij daar voor de deur stonden, hadden we nog niks gehad..

We zijn uiteindelijk om half 1 aangekomen in Zoetermeer gisteren (het is maar een uurtje rijden vanaf m'n moeder, maar omdat we met haar auto moesten en het een tijdje duurde voor we daarin geinstalleerd waren duurde het even voor we echt wegreden ;)) en we hebben besloten om maar gewoon thuis te slapen. Vanaf Zoetermeer is het een half uurtje langer rijden dan vanaf Oudenbosch, dus we moeten wel nog iets eerder weg, maar zo konden we meer slaap pakken dan als we vannacht nog terug naar Oudenbosch waren gereden.

Nou.. Daar gaan we dan.. In een knaloranje Daewoo Matiz, MET dossier! (Gelukkig bleek dat m'n vriend ook z'n paspoort was vergeten, het door mij vergeten dossier was dus niet de enige reden om terug naar huis te moeten! :D)

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Shaddixxx en monatoetje: succes vandaag meiden !

8. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Succes Shaddix en Monatoetje!
    Goed dat je t dossier hebt gehaald, is toch echt beter. Ik zie het al voor me, in die Daewoo Matiz proberen een topsnelheid te halen :)

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dames, succes vandaag in DD!! Ik zal aan jullie denken.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: wat een gedoe, maar fijn dat het opgelost is. Toen wij de vorige keer gingen voor een fm, zaten we net op de snelweg toen ik erachter kwam dat ik dat schema vergeten was, die ze graag willen dat je bij ieder bezoek meeneemt. Mijn man enorm aan het mopperen (wat in mijn 'toestand' stijf van de hormonen al niet bevorderlijk was). Toen vroeg ik hem of hij aan de paspoorten had gedacht. Nee, dus. Ja, toen kon hij mij niets meer verwijten en zijn we alsnog omgedraaid. Het stond toen dus 1-1. Maar dit soort dingen gebeuren altijd, hoe goed je ook voorbereid denkt te zijn. Heeeeel veel succes vandaag!
    @Monatoetje: jij krijgt je behandelplan vandaag. Ook jij veel succes. Vooral ook omdat je nu echt bijna gaat starten.

11. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Meiden, veel succes vandaag!!!

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik heb in mijn fotoalbum nog ff 2 foto's gezet van afgelopen donderdag, waarop je heel mooi het koppie en een voetje kunt zien.

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Stiertje: Mooi om te zien zeg!

Wat een lekker weer vandaag zeg, helaas zit ik binnen, maar goed :D
    Vandaag de 2e spuitdag, heb er nog niet veel last van, beetje hoofdpijn af en toe en een vlaag misselijkheid vanmorgen en gisteravond... Maar ben ook mega verkouden (al anderhalve week), wat ook niet erg meehelpt.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: wat schattig zo'n voetje en zo'n schattig klein bolletje. Blijft bijzonder dat dat in je buik groeit, of niet?
    @Elize: ik ben tussen de middag even buiten geweest een broodje te eten, maar dan is het extra moeilijk weer naar binnen te moeten gaan. Fijn dat de bijwerkingen tot nu toe meevallen. Ik vond het deze keer (ondanks de hoge dosering) best te doen. Ik weet wel dat ik op dag 2 van het spuiten ook enorm moe, labiel en misselijk was. Maar dat ging vrij snel daarna beter.

15. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej Meiden!

Net terug uit DD! Pfff wat een hel s'morgens vroeg zeg! Waren maar net optijd! Zijn om 7.15 vertrokken en om 8.55 in DD... Hadden om 9.00u de afspraak en dat terwijl we er normaal maar 45min over doen! Maar bij elke oprit en afrit van de snelweg was file.... Niks voor mij! Was me toch een stuk chagrijnig!!

Maaar we hebben het behandelplan! Echo gemaakt, zag er goed uit! Li liggen ong 4 follikels en re 5 follikels..
    Op dag 1 begin in met synarel neusspray. 2x per dag 1 pufje..
    Op dag 3 start ik met menopur 150E s'morgens en puregon 150E 's avonds.
    Op dag 6 wordt dat menopur 150 en puregon 75..
    en dan op dag 8 komen voor echo....

Whaa nu wel heel spannend hoor!
    Manlief heeft zijn zwemmers moeten inleveren en daarover worden we morgen gebeld...
    Daarna nog f lekker geshopt in DD en goed geslaagd :)

Liefs

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: ik moet zeggen dat het reizen van en naar DD me op het laatst ook wel opbrak. Ondanks dat wij relatief een groot stuk over een rustige snelweg rijden is het toch altijd een stressfactor met de tijd. Heb uitgerekend en als we donderdag de tp hebben, dan hebben we voor deze poging 2700 km gereden.:cool:
    Maar fijn dat het je het behandelplan hebt, dat is alvast een belangrijke stap. Moet je nu eerst nog afwachten op het zaadonderzoek, of mogen jullie hoe dan ook de eerstvolgende cyclus starten (en wordt er evt. ICSI of iets dergelijks gedaan?).

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sneeuwmees.. mogen zowiezo starten.. zaadonderzoek is gedaan om te kijken of we straks extra technieken daarvoor nodig hebben...

X

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Monatoetje, fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben over het behandelplan. Enig idee wanneer je je ongi verwacht en wanneer je dus kunt starten??

19. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zit vandaag op dag 23, ik wordt normaal op dag 28 ongesteld, maar vorige maand zat ik op dag 31... Dus erg tussen zondag en woensdag.....

Wel een hoop gezeik gehad bij de apotheek pfff.. Eerst recept ingeleverd, was goed kon in morgen ophalen, werd ik erna gebeld of ik wist dat ik dat zelf moest betalen omdat het van een buitenlandse arts was.. en dan zelf moest terug vragen bij verzekering... Het zou rond de 600,- zijn voor alleen de neusspray en de menopur, de pregnyl en puregon had ik er vanaf gestreept want dat heb ik nog genoeg liggen... Enige wat ik zou kunnen doen is kijken of ik een NL arts bereid vond om het recept te overschrijven dan zouden ze het wel rechtstreek naar mijn verzekering sturen....
    Mijn huisarts gebeld, zouden het navragen, en dan me morgen terug bellen want mijn huisarts was er niet, maar dan was de apotheek bang dat het kortdag zou worden als ik het zondag/maandag al zou moeten gaan gebruiken, mocht er iets mis gaan met bestellen... Dus toch maar naar de huisartsenpraktijk gereden en het uitgelegd, gelukkig was een andere arts in de praktijk bereid om het over te schrijven voor ons! Nu kan ik het morgen op gaan halen! Ben benieuwd of alles dan goed binnen is gekomen!!!

X

20. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Wat een ongelofelijk gedoe zeg! Ik ben blij dat mijn apotheek daar nooit moeilijk over gedaan heeft!!!

Lekker na het weekend dus al beginnen. Spannend hoor!

Deel Deze Pagina