@Desire: gefeliciteerd, dat ziet er heel goed uit, meid! Begin er toch maar langzaam in te geloven, hoor! @Missgin: ik moest ook een keer op zo'n onmogelijke tijd pregnyl zetten. We hadden 3 telefoons op alarm gezet, omdat ik bang was in slaap te zullen vallen. Dat gebeurde natuurlijk niet, want ik was zo hyper dat ik klaarwakker was tot de spuit gezet kon worden. Succes met jouw punctie! Hopelijk zien we over 2 weekjes ook deze mooie streepjes van jou voorbij komen.
Desire ik zie hem ook hoor!! Gefeliciteerd!! Geeft ook deze nieuweling op dit forum hoop.. Ben de dagen/mnd aan het aftellen om er ook heen te gaan. Missgin sterkte morgen!!! Fijne dag allema!!!!
Desire: hij loopt prachtig op. Gefeliciteerd!!! Heb je geen kv testjes? Dan kan ik ze vergelijken met die van mij. Ik teste ook al zo vroeg positief.
Andere meiden: ik reageer morgen weer wat uitgebreider... Ben nu echt op! Maar ik leef allemaal mee met jullie!
@ Desire.. van harte meid.. ik zie um donkerder worden.. genieten nu @ MissGin.. alvast heel veel s6 gewenst voor de punctie.. zet um op meid.. je kunt ut @Anja.. whoeissssssss de laatste loodjes... spannend hoor.. @all sorry dat ik ff wat minder reageer.. kmoet die domper gewoon ff verwerken.. ben gewoon zo teleurgesteld in mijn lichaam.. ik weet van mezelf wel dat ik nooit 10 tot 15 eitjes zal hebben vanwege m'n lage AMH maar ik had er wel op gehoopt op een stuk of 4 , 5 ...(klinkt mss hebberig niet zo bedoeld) ik ben gewoon zo bang dat het maar bij die 2 blijft en dat er 1 geen eicel zit en de ander bv niet bevrucht..snappen jullie?? sorry voor mijn klaagzang nouja met frisse moed maar op naar dinsdag.. dan hebben we de 2 FM.. @ de rest hoe is het met jullie??
@wishful: even een hart onder de riem voor jou. Snap dat je teleurgesteld bent. Ik hoop van harte dat er toch nog een paar meer eitjes gaan groeien! Sterkte!! @anja: ook sterkte, met de laatste loodjes. En geniet toch ook nog even van die twee in je buik, lijkt me heel bijzonder. @desire: kv=kruidvat (van die goedkope van 2 voor 5 euro). Ziet er goed uit trouwens, je bent echt zwanger joh! @iedereen: zwaai!
Een kruidvat testje. Die van 2 voor 5 euro. Kijk anders maar even in mijn album, daar staan ze ook. Wishful, ik snap je teleurstelling. Misschien dat je bij de volgende fm de medicijnen kan laten ophogen. En ik had er ook maar 4... Misschien een troost. Stiertje, ik geniet ook nog wel een beetje hoor. Het blijft gewoon super bijzonder. Maar de pijn en het ongemak overheerst een klein beetje. Maar onze twins zijn gewoon groot, dus das ook logisch dan.
@Wishful: snap je gevoelens heel goed. Bij mijn eerste ivf waren er maar 2 te zien bij de eerste fm. De verpleegkundige zei toen al gelijk dat dit ook consquenties ging hebben voor verdere ivf-behandelingen. Kwam helemaal overstuur thuis. Had het idee al 'uitbehandeld' te zijn en ik had nog niet eens een poging afgerond. Heb enorme huilbuien gehad en slapeloze nachten gehad tot aan de volgende fm. Maar toen waren er toch ineens 4-5 te zien. Ook ik zal nooit die enorme hoeveel follikels hebben of cryo's. Maar ik zal het er helaas ook mee moeten doen. En we hebben er maar een nodig, hè? Doen ze in DD ook escape IUI's als je te weinig follikels zou hebben (waar we bij jou natuurlijk niet vanuit gaan, hè).
Hoe bizar is dit: belt mijn broer net, vertelt ie dat zijn vriendin óók zwanger is. Zij zijn al ongeveer 10 weken, dus ik blijk toch niet de eerste te zijn (maar ik heb het lekker wel als eerste verteld!). Mijn ouders komen zometeen nog even hier op bezoek. Die zullen wel helemaal hyper zijn: 2 zwangerschapsaankondigingen in 3 dagen tijd! Ik hoop zo dat allebei de zwangerschappen goed zullen gaan, anders wordt het wel een beetje moeilijk denk ik.
Stiertje Oh wat leuk zeg! Dus je wordt ook nog tante! Ik snap wat je bedoeld...heb het zelf meegemaakt. Zit er zelfs nog "middenin" Mijn zusje is momenteel 22 weken zwanger. Ik had afgelopen oktober ook een positieve test, we scheelden maar 3 weken (zij 8 juni uitgerekend, ik 1 juli) Alleen kreeg ik een paar dagen later helaas een MK en bij m'n zusje is het gelukkig goed blijven gaan en vorige week hoorde ik dat ze een dochter krijgen. Dus ja...een heel dubbel gevoel...blij voor m'n zusje en wat minder leuk voor mij. Maar ik ga er vanuit dat deze poging bij mij weer gaat lukken en dan zijn we alsnog samen zwanger!
Desire ziet er goed uit! Wishful vind helemaal niet dat je klaagt. Een forum is er toch juist voor om even je hart te luchten? Ik snap je heel goed! En hoewel ik dan wel onder de gelukkigen val die tien eicellen hebben, mijn bevruchtingen zijn niet in grote aantallen. Ik durfde de vorige keer ook niet te klagen dat er van mijn vijftien slecht twee bevrucht waren. Er zijn tenslotte ook mensen die helemaal geen bevruchtingen hebben. Maar ja zo kun je alles wel gaan bagatelliseren. Er is in het leven werkelijk ALTIJD iets ergers te bedenken. Op dit moment is dit voor jou rot en daar mag je dan ook best van balen. MissGin vast succes! Stiertje dat is inderdaad dubbel hard hopen dat alles goed blijft gaan. Maar daar gaan we van uit, leuk hoor
Jaaaa en nog een nieuwe zwangere! Desiree proficiat meid! En Stiertje wordt tante!! Joehoe! Verder heb ik niet helemaal bijgelezen sorry....
Hier word lekker veel geschreven de laatste tijd! Echt Top en dan ook van die fijne succesverhalen! Desire: Mooie testjes!! Kun je het al een beetje bevatten?! Stiertje: Gefeliciteerd dat je ook nog tante wordt! Super! En al een beetje an het genieten? Missgin: Heel veel succes met de punctie! Wish: Meid, lekker je gal spuien hier! Ook daar is het forum voor!! En kan me heel goed voorstellen dat je het even niet ziet zitten hoor! Digi Knuff Anja: Oehhh meid het wordt nu wel erg spannend he? En dat het zwaar is kan ik me ook helemaal voorstellen!! @ all: Heb zelf niet veel te melden eigenlijk.....over 2 menstruates ga ik weer starten......dan denk ik dat de zweefchinees wel zijn werk gedaan heeft Vind de rust heerlijk hoor.....zit dan een half jaartje tussen.....Maar het begint ook wel weer te kriebelen hoor! Veel liefssss
@druufke nee helemaal niet en loop ook helemaal niet over van blijdschap . Ik ben meer bang helaas. bang dat het WEER mis gaat. Bang dat het streepje op de test ooit lichter gaat worden . Ik ging er van uit als ik een positife zwangerschap test zou krijgen dat ik over zou lopen van geluk. helaas niet .
Ik schrijf haast nooit meer mee,maar lees nog wel veel mee.... Ik wil jullie daarom deze foto laten zien(is van gisteravond).Licht positief(waar de zwarte streepjes staan dus !tweede foto is van vanochtend en tsja....een digitale liegt niet.Morgen is de terugplaatsing een week terug(een blasto) Ik hoop zo dat het deze keer goed mag gaan.Kan op dit moment ook niet echt blij zijn,net als jij hebt desire.... Vorige keer had ik ook zo'n test en dat was snel einde verhaal.Enige verschil was dat ik hem toen had op de dag van m'n NOD en nu 4 dagen ervoor.Wel iets hoopvoller dus....
Wauw geweldig yj81! Ik weet nog goed van je mk.. Wat fijn dat het zo snel weer is gelukt! Ik heb ook een miskraam gehad voor de zwangerschap van mijn zoontje en toen was ik ook erg onzeker. Ik kon toen wat blijer zijn met de gedachte dat ik al een keer een mk had gehad dus dat t vast niet weeeer zou gebeuren....