Whaa sneeuwmees wat een goed nieuws meis! Zeggen ze bij de Tp ook nog iets over de kwaliteit van de embryo's? Wanneer mag je testen? Ik ga heel hard duimen voor je! X
Wat goed Sneeuwmees! Ook ik ga heel hard hopen dat je over een paar dagen een mooie positieve test in handen hebt! @Mams; Hier FBTO, dus ik kan je niet helpen..
@Mona: ik had een Duitse arts, dus dat maakte de communicatie voor mij wat moeizamer. Ik heb alleen gevraagd of de kwaliteit van die twee embryo's goed waren en ze zei dat ze goed waren. Ik ga er maar vanuit dat een embryo ook wel een (redelijk) goede kwaliteit moet hebben om de embryoscope te overleven. Met die gedachte sleep ik me maar door de wachtweken heen. @Dikkemans: welkom, hier! Ook ik kan je helaas niet helpen. Ik ben bij PNO.
Wat goed Sneeuwmees! Je kunt gewoon dezelfde spuitjes en naalden gebruiken voor pregnyl! Ligt jouw baarmoeder ook gekanteld? Over 2 wk testen?
Sneeuwmees, Wat geweldig! dit zijn 2 top emmies!!! Nu broeden maar...... Vervelend dat het even lastig is gegaan, gelukkig zitten ze nu wel op hun plekje! Zoals Elize al zegt, ja je kunt menopur spuitjes gebruiken. Ik ben al begonnen met duimen voor je....duimen....duimen..... Shadixx, Wat schrikken voor jullie! Heeft het allemaal kunnen bezinken? Dikke knuffel Ik had gisterenavond zo'n buikpijn dat ik nauwelijks heb geslapen. Vandaag bijna de hele dag op de bank gelegen, zodra ik wat doe krijg ik een opgezette buik en nog meer pijn. Ik had gedacht dat hyperstimulatie al over was, maar dit lijkt er weer daarop. Jullie ervaringen hiermee?
@miss76: fijn dat het wat beter gaat. Hoe voel je je lichamelijk? @Shaddix: zo dat is toch schrikken zo'n uitslag. Ik begrijp dat je de reactie van je vriend te laconiek vond. Aan de andere kant ook fijn dat hij er weinig problemen mee heeft om zoiets te ondergaan. Mijn man doet altijd erg spastisch als het over zijn edele delen gaat.. houdt überhaupt niet van ziekenhuizen en vindt zelfs een gewone echo bij mij al akelig om mee te maken. Ik hoop dat jullie er uit komen qua vervolg en planning. Ik zou trouwens bij je verzekering eerst eens navragen of tese niet op rekening vd man komt. Dan moet dat apart worden aangevraagd denk ik. @dikkemams: welkom hier en veel succes! Ik zit ook bij pno...
Dikkemans, Welkom hier! Jolanda, Hoe is het met jou? Het is een tijdje geleden.... Mona, Bij apotheek ook al gedoe! gelukkig dat het nu opgelost is! Miss, Blij om te horen dat het beter gaat met je! Op naar een succesvolle behandeling!
Succes Sneeuwmees ik ga hard voor je duimen. Ninad. Geen ervaring mee. Beterschap en als je het echt niet vertrouwd de HA bellen. Misschien is het wel een goed teken als je nu nog steeds die hyperstimulatie hebt.
Nina: Ik wil je geen valse hoop geven maar vaak hoor je wel dat vrouwen zwanger zijn als ze na de tp overstimulatie hebben.... hoop het zo voor je... Xx
@Nina: inderdaad ook gehoord: 'late' overstimulatie kan een teken zijn van zwangerschap. Duim voor je! Maar wel even de arts inseinen als je het niet vertrouwt hoor! @Sneeuwmees: ik duim ook voor jou! Mooi dat je 2 emmy's aan boord hebt! Bij mij ging ook onze hele 'opbrengst' van de poging in 1 keer mijn buik in. Hopelijk heb jij straks hetzelfde resultaat als ik!
Sneeuwmees wat super dat er twee terug geplaatst konden worden. Heel blij dat je al zo ver bent gekomen. Nu is het de beurt aan de natuur. Succes met de ww. Nina, wanneer was jouw punctie ook al weer? Hoeveelste dag na de punctie zit je nu? Weet je al of je eerder wilt gaan testen? Ik duim voor je!!!
@Stiertje: ik neem graag 'de traditie' over! Vindt het toch stiekem wel erg spannend. @Nina: klinkt veelbelovend, meid! Al is buikpijn niet zo prettig natuurlijk. Inderdaad wel even goed in de gaten houden als het erger wordt, maar vooralsnog vind ik het erg hoopvol klinken. @Aklina: ja, nu kan ik niet meer doen dan wachten en hopen dat moeder natuur ons eens gunstig gezind mag zijn na ruim 2 jaar. Natuurlijk help ik de natuur een beetje met warme sokken aan en een warme kruik. Het bloedverlies is weer zo goed als over. Denk dat ze met het gemormel met die eendebek e.d. wat geraakt had bij de baarmoedermond en dat dat dus bloedde. Vanmiddag wel druk geweest met fietsen, lopen met mijn zoontje. Vindt het altijd moeilijk te bepalen hoeveel je mag bewegen en doen na zo'n tp. Het voelt altijd nog een beetje onwerkelijk en eng. Aan de andere kant had ik ook gehoord dat lekker in beweging zijn, ook de bloedsdoorstroming verhoogt en dat dat ook goed is voor een innesteling. Ik heb geen gekke dingen gedaan, behalve dus veel in beweging geweest. Vanavond etentje van mijn werk en dan een raar idee dat je dan aan tafel zit, terwijl je die ochtend nog in spreidstand in Duitsland gelegen hebt en je daar gewoon met twee embryootjes in je buik aan tafel zit.
Lieve dames, Dank je wel voor jullie reacties! Aangezien de pijn aanhoudt, heb ik eindelijk jullie advies opgevolgd en even overlegd met de HA-post. HA is het met jullie eens........denkt aan een eventuele ZW en daardoor aanhoudende hyperstimulatie. De pregnyl spuiten hebben natuurlijk ook flink bij gedragen, laatste was afgelopen maandag. Hij gaf me paar tips zoals b.v. koude dingen drinken, niet alleen warm, kussen onder knieen. Pijn is nu gelukkig weer wat gezakt, hoop dat het zo blijft. Alkina, Ik heb dit keer 3x1500 pregnyl gespoten naast utro. Daardoor is het helaas niet mogelijk om eerder te testen. Vandaag is 12 dgn na punctie, en 9 dgn na tp. Ik kan maandag pas een betrouwbare bloedtest doen. Ben erg benieuwd!!!
@Nina: oh, meid, dat zou toch fantastisch zijn! Laat je ook een bloedtest doen, of doe je zelf een zw.test? De eerste pregnyl heb ik er ook inzitten. Omdat ik naar het etentje van mijn werk moest, even iets te gehaast en me behoorlijk gesneden aan een scherpe kant van het flesje. Nu nog 2 te gaan de komende dagen, met hopelijk dezelfde verschijnselen als Nina.
Sneeuwmees, Ik kan pas dinsdag een betrouwbare urine test doen (volgens de berekeningen), maar maandag al wel een bloedtest, zodoende doe ik maandag een bloedtest. Vervelend dat je gesneden hebt , je kan even een keukenpapiertje dubbel vouwen en daarmee die ampullen vast houden bij breken, zodat het gebroken glas jouw vinger niet raakt. Ik hoop zeker dat het dit keer voor ons allebei raak is, maar hoop dat je niet zo veel buikpijn krijgt Heb je toch nog ook mee gedaan met bowlen of niet?
@Nina: de eerste keer Menopur gebruiken had ik inderdaad netjes een stukje keukenrol erbij, maar vond dat erg onhandig. Alle keren erna ging het prima, zonder snijwonden. Alleen vanavond ging het even mis. Ik schoot met mijn hand uit, omdat ik te veel kracht zetten en toen schampte ik net het opengebroken flesje. Niet handig! Ik duim voor jou voor in ieder geval minder buikpijn de komende dagen en op een mooie bloedtest a.s. maandag! Slaap lekker!
Oh ja, natuurlijk. Ik heb wel eens op de achtste dag na de laatste pregnyl heel licht getest. Ik testte dan iedere dag. Als de streep lichter werd was het de uitwerkende pregnyl, als ie donkerder werd zou ik zwanger zijn. Maar maandag de bloedtest afwachten is een stuk rustiger en verstandiger moet ik zeggen.
Alkina, Die neiging heb ik ook! Wat me tegenhoudt is dat ik dan toch nog de komende dagen moet afwachten om het zeker te weten. Ik las op internet dat 1500 pregnyl binnen 5 dgn uit het lichaam is en niet per se volgens het halveringstijd. Zodoende ben ik aan het twijfelen om misschien zondag te testen Sneeuwmees, Hoop dat je vanaf vandaag lekker kunt ontspannen....voor zover in wachtweken mogelijk