ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ff snel: ik ging ook altijd elke dag testen vanaf paar dg na laatste pregnyl. Het is meestal na 3 dg wel weg. Alleen de laatste keer pas na 5 of 6 dg waardoor ik heel veel hoop kreeg... Ik heb me toen heilig voorgenomen om niet meer eerder te gaan testen!

Klinkt veelbelovend NinaD!! Die laatste dagen wachten zijn zo killing hè!
    @sneeuwmees: ik ben wel eens naar een verjaardag gegaan, rechtstreeks na een terugplaatsing. Dat voelt idd gek!

2. @Nina; Als zelfs de HA het zegt wordt het helemaal spannend! Ook hier wordt heel hard voor je geduimd!

@Sneeuwmees; Het lijkt mij al zo bizar om een embryo teruggeplaatst te krijgen en inderdaad helemaal om daarna met anderen aan tafel te zitten die er niets van weten.. Hopelijk kun je hen het over een paar weken allemaal vertellen! :D

@Hier; Het is allemaal een beetje bezonken, gelukkig. Vriend heeft woensdagavond gelukkig WEL gehuild. Dat klinkt heel gemeen van mij, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel.

Ik weet alleen even niet hoe we nu verder moeten.. Dokter S. heeft nog niet op m'n email van woensdagochtend gereageerd. Nu wil ik graag actie ondernemen, maar ik weet niet wat ik als eerst moest doen. Moet ik eerst de verzekering bellen, om te vragen hoe het precies zit met die TESE? Als ik dat vertel weten ze dat er nog geen concreet behandelplan opgesteld kan worden en gaan ze, ben ik bang, ook nog geen toestemming geven voor 'ICSI in het buitenland'. Ik kan ook eerst DD bellen en aan de assistente vragen of zij de situatie nog een keer aan S. wil voorleggen. We kunnen ook besluiten om eerst het bloedonderzoek van de uroloog af te wachten (testosteron, LH en FSH), om te zien of een TESE uberhaupt kans van slagen heeft en om te beslissen of we, bij een kleine kans, uberhaupt een TESE willen laten doen. Die uitslagen zouden we 9 juli krijgen (want het testosteron konden ze in het ziekenhuis niet meten, dus daar zou 4 weken overheen gaan en wij wilden graag een avondafspraak waardoor het nog een paar weken langer duurde, toen dachten wij nog dat de uitslag toch geen invloed op de behandelingen zou hebben ;)) dus ik kan ook eerst proberen die afspraak te vervroegen, zodat we die gegevens meteen bij de hand hebben. Keuzes, keuzes!

Dan zit ik ook al een paar dagen met de brief met de klacht en het afscheid (;)) naar het Geertgen voor me. Ik ben op zich tevreden over m'n brief, volgens mij heb ik het ook vrij netjes gebracht, maar ik twijfel zo of er niet iets is wat ik anders neer moet zetten zodat we serieuzer genomen worden.. Zucht.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: lastig al die keuzes. Je wilt zo snel door, maar hebt daarvoor wel andere mensen nodig. Je zou toch wel alvast naar je verzekering kunnen bellen wat ze allemaal nodig hebben voor een 'toestemmingen' e.d. als het TESE gaat worden. Ondertussen heb je misschien ook al antwoord van dr. S. (even voor jou geruststelling dr. S. was er gisteren ook niet, het was een feestdag in Duitsland, dus dat verklaart waarom je ook nog niets van hem gehoord hebt). Die lab uitslagen heb je helaas niet eerder, maar dan ben je wel aan alle kanten helemaal voorbereid om 9 juli gelijk door te kunnen pakken.
    En ik begrijp dat je een brief wilt sturen om je 'hart' even te luchten bij het Geertgen en om dus te laten weten dat jullie daar weg gaan. Op zich als je het netjes verwoord hebt, is er toch niets mis mee. Je kan vaak lang zitten piekeren en zo vaak een brief bijschaven, dat hij er ook niet beter op wordt. Als je respectvol en netjes gebleven bent, zou ik hem gewoon op de post doen. Je was toch al niet van plan daar terug te gaan, dus hoef je er ook niet meer over in te zitten wat ze ervan vinden, toch?

4. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @shaddixxx: ja die keuzes zijn ingewikkeld he. Ik had dat zelf ook heel erg van tevoren, dat ik niet meer wist hoe en wat, dat zorgde bij mij voor veel stress. Ik hoop dat jij nog wel het hoofd koel weet te houden ;).
    Ik zou eerst proberen die afspraak met bloeduitslag te vervroegen. Wanneer is het bloed afgenomen? Kan je het niet telefonisch te horen krijgen?
    Ook kun je best contact met de verzekering opnemen hoe het zit met toestemming en dergelijke. Bij welke verzekering zit je ook alweer? Ik durfde eerst ook geen contact op te nemen omdat ik op de een of andere manier bang was dat ze dan alles af gingen wijzen, dat er een aantekening gemaakt werd ofzo haha. Ik heb zelfs overwogen om onder een andere naam te bellen :p. Maar uiteindelijk bleek bij mijn verzekering (PNO) er meer zitten om je te helpen, alles gaat gewoon volgens de regeltjes en het is niet een beslissing van: oh die helpen we niet, want die kost ons teveel. Als je voldoet aan de voorwaarden, is het gewoon in orde.
    Dus bel gewoon op en noteer hoe en wat. Dat geeft je echt veel meer rust denk ik. Je hebt dus al een aanvraag gedaan voor icsi buitenland?

@all: Ik ben wel lichtelijk nerveus voor de eerste FM morgen! Aangezien dus die cyste of overblijfsel-van-vorige-eisprong nog 16 mm was afgelopen zondag... Ik voel ondertussen nu al mijn eierstokken (sinds gister) en heb ook 'vruchtbare afscheiding'. Wat ik zelf meer herken van later in de stimulatie. Normaal is bij mij op CD 8 nog alles rond de 10 mm, waren altijd nogal teleurstellende FM's hihi. Dus ben erg benieuwd hoe het ervoor staat morgen en hoop heel hard dat er niet ook ineens een enorme cyste is gegroeid...

5. @Sneeuwmees; Ah, ik wist eigenlijk wel dat hij er niet was omdat jij je TP bij iemand anders had, maar had daar nooit meer aan gedacht! Dan wacht ik dat eerst nog even af, kunnen we er het weekend nog even over nadenken

De brief is wel een officiele klacht. Dat wilden we altijd al doen na de punctie, maar dat durfde ik eerder nooit omdat we geen back-up plan hadden. Nu hebben we DD en willen we inderdaad nooit meer een stap bij het GG binnen zetten. In principe maakt het dus niet heel veel uit wat zij er van denken. Ik hoop alleen wel dat er een goede reactie op komt, zodat ik het ook af kan sluiten. Ik vraag me zoveel dingen af en ik denk steeds 'wat als'. Voornamelijk wat de uitslagen van het zaad betreft. Dat moet ik misschien helemaal niet doen, we zitten nu gelukkig op een plek waar ze eerlijk zijn en waar we goed geholpen worden, maar het blijft in m'n hoofd zitten. Daarnaast hoop ik ook zo dat mijn brief ze in laat zien dat wat ze doen echt niet kan, ook voor andere patiënten die daar nog onder behandeling laten zijn. De arts die mijn punctie deed (en die dus uroloog bleek te zijn en geen enkele ervaring had) is inmiddels weg, maar nu werkt er iemand die militair arts was en ook geen enkele ervaring met fertiliteit heeft. Ik ben zo bang dat er straks andere patiënten worden gebruikt om hem te trainen, net als bij de vorige onervaren arts.. Het is zo kl/ote dat er geen officiële wetten voor zijn! Elke arts mag een punctie doen, als hij maar een degelijke training heeft gehad. Maarja, op die degelijke trainingen wordt dus niet gecontroleerd en als patiënt kun je er verder ook niets mee..

@Elize; We hebben nog geen officiële aanvraag gedaan, maar ze weten er wel van (FBTO). Ze hebben het formulier wat dr. S. in moet vullen opgestuurd en ze hebben al toestemming gegeven voor de FM's in NL (en daarom lijkt het me vrij logisch dat de hele ICSI ook wel goedgekeurd wordt, maar toch).

Jij veel succes morgen! Ik hoop dat er een paar hele mooie tussen zitten en dat die cyste geen belemmering vormt!

6. dikkemams

dikkemams Lid

27 jul 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al die onduidelijkheid vind ik het ergste.
    Verzekeringen die niet precies willen aangeven wat je vergoed krijgt of niet.

Ik ben bij Anderzorg, ik had mijn eerste kleine rekening al ingestuurd, nadat ik diverse malen contact had gehad over hoe te handelen. Nou die kreeg ik dus weer terug, ik moet eerst alle controles en behandelingen gehad hebben, alle rekeningen bewaren dus en een brief van DD en een brief van mijn nederlandse gyn en een aanvraag buitenlandse fertiliteitsbehandeling en dan als we alles gehad hebben en betaald en dat in hebben gestuurd, krijgen we te horen wat we ervan vergoed krijgen. Ja echt! Tijdens een eerder telefoongesprek is me al weg gezegd dat ik zowiezo niet meer dan 60% zal krijgen.

Er blijft onduidelijkheid.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: die afscheiding is een goed teken! Heb je meer gespoten dat je nu al meer en sneller reageert? Spannend ook morgen, zeker met die cyste. Ik hoop dat er mooie follikels te zien zijn en de cyste kleiner is (of het liefst verdwenen).
    @Shadixx: ik heb ooit eens een week op antwoord van dr. S. moeten wachten. Maar hoor de laatste tijd dat hij vaker al met een dag of 2 antwoord. Dus verwacht dat je begin volgende week zeker antwoord moet kunnen krijgen (vandaag is ook weer een halve werkdag in Duitsland).
    @Dikkemams: de toestemming had bij mij ook wat voeten in aarde en heeft heel wat telefoontjes gekost. Maar die heb ik inmiddels en ik heb ze verblijd met een stapeltje eerste facturen. Maar daar heb ik weer niets van gehoord. Dus of ze dat nu weer vasthouden omdat er weer iets niet in orde is. Of dat ze weer een achterstand hebben. Ik vind de hele mmm al spannend genoeg, zeker als dat ook nog in het buitenland is. En als je dan ook nog eens gedoe achter de schermen moet hebben met de verzekering. Ik verwacht een dezer dagen ook de ivf rekening en rekening van bloedprikken e.d., dus hoop dat ze een beetje opschieten, want de volgende rekeningen komen ook al weer snel hun kant op.
    @Nina: hoe is het nu met je? Buikpijn over?

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    ff snel ...

@Sneeuwmees: goed nieuws, 2 toppers ! Waren het blasto's ? Wanneer mag je testen ? (sorry als het al gezegd is, maar heb niet alles gelezen).

Ik reageer snel weer uitgebreid hoor, maar heb het ontzettend druk.

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Net de 1e FM gehad. Was wel wat teleurstellend. Ze waren voor mijn doen weinig en aan de kleine kant. Links 2 van 5 mm en rechts 1 van 11mm en 3 van 7. Terwijl we de vorige keer om deze tijd al op 12-14 mm zaten.
    Nou is dit misschien wel de bedoeling van dokter S. Want hij wil toch de punctie later doen dan de vorige keer omdat de eitjes wel groot waren, maar niet rijp. Misschien als ze langzamer groeien ze wel rijp worden.
    Worden straks teruggebeld door DD. Baarmoederslijmvlies was al 6. Is bij mij nooit hoger dan 7-8 mm. Dus misschien gaat dit ook nog verder groeien.

10. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hallo DD meisjes!

Hier ben ik weer even. Ik ben een beetje 'stiller' dan normaal omdat ik merk dat ik de behoefte heb om alles een beetje los te laten. Vandaar dat ik even iets minder op het forum ben te vinden. Ook in mijn priveleven heb ik me een beetje teruggetrokken, ik merk namelijk dat ik moe word van het erover hebben en dan met name van de dingen die mensen menen te moeten zeggen tegen je. Herkennen jullie dat?

Zo bleef 1 van mijn allerbeste vriendinnen maar herhalen dat het kindje niet gezond was DUS dat ik daarom maar 'blij' moest zijn dat het een miskraam was geworden. Pfff, hoe moet je daar nou op reageren? Dat doet toch helemaal niets af aan het feit dat ik er kapot van ben dat mijn eerste zwangerschap in 33 maanden in een miskraam eindigt? Rationaliseren kan ik zelf ook heel goed, want natuurlijk zeg ik dit soort dingen ook tegen mezelf. Maar vrienden moeten dat niet doen, die moeten gewoon een arm om je heen slaan en zeggen dat het zwaar k.lote is dat je dit mee moet maken.

Ik ben in emotioneel opzicht gelukkig wel weer een beetje de oude, zoals ik al schreef. Ons afscheidsritueel was emotioneel maar heeft ons ook geholpen het te verwerken en een plekje te geven. Als ik er in detail over praat, moet ik nog wel huilen hoor, maar dat komt omdat het nog zo vers is. Maar zolang ik lekker aan het keutelen ben in en om het huis en geniet van mijn kleine katje (zie foto, die is toch om op te vreten?), gaat het eigenlijk best goed met me :)

Fysiek was ik deze week nog wat moe en misselijk (was ik niet tijdens de zwangerschap, dat is toch ook gek?) maar na een paar dagen flink uitslapen, voel ik me vandaag wel weer ok. Ik had woensdag trouwens mijn controle echo en mijn baarmoeder is weer helemaal schoon. De arts was er van onder de indruk, blijkbaar gebeurt dat niet altijd zo snel en op de natuurlijke manier. Ik vertelde haar ook over ons afscheid op het strand en toen schoot ze helemaal vol. Ze zei dat de meeste vrouwen van schrik niet durven kijken of het weggooien/wegspoelen en er later spijt van krijgen. Ze vond ons afscheid dus heel bijzonder. Toch leuk om te horen!

Ik ga zeer binnenkort weer op jullie reageren, maar er wordt zoveel geschreven dat ik niet goed weet waar te beginnen! Ik ben wel volledig bijgelezen, dus weet dat ik aan jullie denk en met jullie meeleef..

Liefs voor jullie allemaal en geniet van deze zonnige dag,

Miss

11. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Ddees: balen voor je dat je fm wat tegenviel, maar wie weet is dit inderdaad precies de bedoeling van Dr. S! Wanneer is je volgende fm? Ik neem aan dat je ze in NL doet (heb je volgens mij al eerder geschreven), anders had je vast meteen geweten wat hij ervan vond. Dat is wel een nadeel he, van in NL je follikelmetingen doen? Sterkte met verder spuiten en wachten op je volgende afspraak! En hopelijk nog telefonisch overleg met Dr. S. om je gerust te stellen over deze fm!

12. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ddees, bij mij was altijd hetzelfde. tussen de 6 en 7 mm. Bij de laatste poging/ cryo tp heb ik ter ondersteuning van het bms progynova geslikt op advies van Dr. S. Ik heb heel sterk het vermoeden dat dit de gouden sleutel bij mij was want ze zijn zelfs allebei ingenesteld! Op de dag van de tp was mijn bms 11 mm :$:$:$ (wist niet eens dat het zo dik kon!!)
    Misschien even navragen of dit ook verstandig is voor jou om te gebruiken?

13. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    #3453 Ddees70, 31 mei 2013
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
    Miss76 Fijn dat het naar omstandigheden zo goed met je gaat. Jullie afscheid was inderdaad erg mooi. Wat een schattig katje :)

Dokter S. Had geen opmerkingen en gewoon maandag nog een echo. Het is inderdaad vervelend dat dit dan via een assistente moet ipv van rechtstreeks met de dokter. Maar ja nu was ik uit en thuis in 1 uur ipv 6 uur. Dus ja dat was toch ook wel fijn.

Aklina
    . Ik had vorige keer ook progynova en daarmee kwam het niet boven de 8 uit. Begreep wel van dokter S. dat hij niet zo geloofd in progynova. Had het vorige keer van Dokter K. gekregen. De duitse arts.
    In nederland is het standaard bij een cryo om progynova te krijgen. Heb ik ook gehad.

Ninad Spannend ! ! ! fijn dat je contact gehad hebt met een arts. Blijf door duimen . . .

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    DD-meisjes:

Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Cozzen
    Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Elles11
    FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    Marija - ICSI 7 - 1e kindje
    Majo - ICSI 6 - 2e kindje
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    MissGin - ICSI 3 - 2e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 2
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Mei:
    28: Dreamer82 - 20 wekenecho
    28: Monatoetje - echo + behandelplan Dr. S + zaadonderzoek
    28: Shaddixxx - Intake
    31: Ddees70 - 1e FM

Juni:
    01: Elize84 - 1e FM
    03: Ddees70 - 2e FM
    04: NinaD - Testdag!
    19: A1981 - Intakegesprek Dr. S

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snel hoor, erg druk hier.

Nina; wat spannend allemaal!! Hoe gaat het nu met je buikpijn?

Sneeuwmees: jij dus 2 emmy's in je buik. Goed broeden hoor.
    Wanneer is test dag?

Miss76: wat een moppie, jullie poezenbeest! ;)
    En fijn om te horen dat je het wel goed kan verwerken allemaal.
    Het is ook gewoon zwaar, en klote. En dat mag gewoon gezegd worden idd.
    Knuf!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: ik heb twee embryo's uit de embryoscope gekregen (dag 5), dus volgens mij zijn het dan blasto's toch?
    @Ddees: balen dat de eerste fm tegenviel. Mij eerste fm vallen ook altijd tegen, dus ik had gelukkig weinig verwachtingen de eerste keer. Maar kan me voorstellen dat als je altijd wel grotere follikels had dat je nu even moest slikken. Maar ik denk ook dat hij het nu wat gecontroleerder wil laten groeien, dus hopelijk is er maandag al wat meer te zien.
    @Aklina: ik heb nooit problemen met mijn bms. Gisteren vlak voor de tp heeft ze het nog opgemeten en toen was het 16, zei ze. Ik vroeg haar of dat niet goed was. Maar ze zei gelijk dat dat 'sehr gut' was. Nu maar hopen dat de kleine embryootjes het ook prettig zo'n dik donzen dekbed.;)
    @Anja: volgens het briefje wat ik mee krijg mag ik na 2 wkn testen. Ik moet ook nog 3x pregnyl naspuiten, dus ik mag niet te vroeg testen. Maar het meest spannende moment zal eind volgende week worden. Ik werd bij mijn vorige pogingen altijd al op dag 8-9 ongesteld, dus dat is voor mij de hindernis om te doorstaan.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss: begrijpelijk dat je je even wat afsluit. Die opmerkingen zijn inderdaad vreselijk. Hoe goed bedoelt, je zit er niet op te wachten. Ook ik kreeg opmerkingen dat het maar beter was, omdat je anders een gehandicapt kind had gekregen. Ik moet ook zeggen dat ik de grootste steun toen uit meiden van het forum heb gehad. Die wisten helaas ook wat je meemaakte en daar had je aan een half woord genoeg. Ook helemaal niet gek (en wel goed) om af en toe toe te geven aan je verdriet. Het is bij mij twee jaar geleden, maar er kunnen nog wel eens van die momenten zijn dat ik vol kan schieten. Ik heb na een jaar toen ook voetreflex-therapie gehad. Die therapeute van mij doet ook metamorfose-massage. Hierdoor kun je dingen uit het verleden (scheiding, verlies van een dierbare, verlies van baan of iets dergelijks) makkelijker 'handlen'. De eerste keer dat ik bij haar op de behandeltafel lag, heb ik alleen maar liggen huilen en dat was toen al ruim een jaar na mijn mk. Het is toch een verlies, een teleurstelling, een toekomstbeeld wat ineens wegvalt, wat allemaal een plekje moet hebben.
    Weet dat we er voor je zijn, als je even verdrietig bent, of even van je af wilt kletsen. Wil je het liever in stilte een plekje proberen te geven, dan is dat ook goed, natuurlijk! Een dikke knuffel!

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    DD-meisjes:

A1981
    Cozzen
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elles11
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    NinaD - ICSI 2
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Mei:
    28: Shaddixxx - Intake

Juni:
    03: aklina - 20 weken echo

19. DD-meisjes:

A1981
    Cozzen
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elles11
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    NinaD - ICSI 2
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Mei:

Juni:
    03: aklina - 20 weken echo
    11: Shaddixxx - Telefonisch consult / Uitslag AMH

20. NinaD

NinaD Niet meer actief

#3460 NinaD, 31 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2013
    Lieve dames,
    Ik vind het geweldig hoe wij hier met elkaar mee leven en natuurlijk ook fantastisch hoe jullie nu met mij mee leven! :)
    Sorry dat ik me momenteel te slecht voel om uitgebreid te reageren. Ik lees zeker mee en leef ook met jullie mee!

Miss,
    Heel goed dat je de tijd neemt voor verwerking! Zorg goed voor jezelf!

Elize,
    Mijn angst voor een fout positieve houdt me ook tegen om te testen.

Shadixx,
    Goed dat jullie een klacht gaan indienen.....echt belachelijk! Jouw boosheid kan ik me goed voorstellen. Knuffel

Ddees,
    Langzaam groeiende eitjes kunnen juist hele goede zijn! **Knuffel**
    Bedankt voor duimen!!!

Anja,
    Gelukkig vandaag een betere dag dan gisteren. Buikpijn komt en gaat......zodra ik wat doe, wordt het erger ;)
    Nog 2 dgn dan weten we het!

Hele fijne avond ladies! Xxx

Deel Deze Pagina