ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: je hebt je antwoorden al gehad. Dus ik zeg alleen, ik sluit me bij alle voorgangers aan. Ik vond het ook altijd lastig van is dit nu echt dag 1 (en valt dit echt onder 'echt' doorgezet).

Het bruinverlies is meegevallen. Wel nog een keer wat bij het afvegen. Maar vanavond had ik ook een heeeel klein dik kloddertje roze.:$ Weet nu echt niet meer wat ik ervan moet denken. Verder geen bloedverlies. Maar knijp hem wel vreselijk. Heb vanavond wel weer de pregnyl gezet en ga uiteraard tot het tegendeel bewezen is, gewoon door met de utrogestan. Maar ik word echt tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd. Wel had ik vanmiddag tijdens het wandelen een paar keer een 'pijnscheutje' in mijn buik. Dat gaf me dan wel weer wat moed. Maar weet op dit moment ook niet wat ik denken moet. De tranen zitten me de hele dag al hoog en mijn zoontje ligt inmiddels op bed, dus kan ik ze even lekker laten lopen. Wat een hel die k*t mmm ook!:x:(

2. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Dikke knuffel Sneeuwmees... ik hoop dat je zorgen voor niks zijn! Een menstruatie kan het toch nooit al zijn?? Kan je man je een beetje steunen?

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: ja, dat zou je toch denken dat het niet kan. Heb zelfs even met de agenda vooruit zitten rekenen (omdat ik suprefact heb gebruikt en dat alleen pulserend je cyclus remt, maar niet zo plat legt als de decapeptyl), maar eind deze week zou pas 4 wkn na mijn laatste menstruatie zijn. Mijn man zou vandaag thuis zijn, maar we werden tijdens het avondeten ineens gebeld of hij kon komen werken. Degene die eigenlijk had moeten werken was vergeten dat hij moest werken.:x Dus mijn man moest onverwacht werken.

4. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina, oh wat spannend! Heeeeel veel succes morgen!

Sneeuwmees, lijkt mij eigenlijk ook alleen maar positief. Innesteling?
    Ik heb ook flink bruin gehad van mijn twins hoor. Wel 5 dagen lang.

5. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Hmm dat is wel weer jammer. Maar jij bent dus gestopt met suprefact na de punctie? Ik moet er dan juist mee beginnen. Echt een op maat behandeling blijkbaar! Bel anders DD op morgen.. of dit ergens op kan duiden en of er iets aan gedaan moet worden.

Ik heb vandaag een rustig dagje in de zon gehad. Goed vitamine D opladen! Nog naar het bos geweest met ons hondje, maar kreeg wel steeds meer last van de eitjes tijdens het lopen, steken enzo.
    Morgen om 8:35 weer een echo. Ddees morgen ook toch? Succes alvast.

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Breek weer even in om te laten weten dat ik hier nog altijd mee lees en jullie trouw volg en boven alles, hard meeduim!
    Vooral voor de meiden die hier in de nare wachtweken zitten... Of dat nu in afwachting van groeiende follikels of mooie testen is!

Nina, wat spannend! Zo een streepje geeft wel hoop zeg...
    Volgens de halveringstheorie van Pregnyl krijg ik dit schema:

1500 d1
    750 d2
    325 d3
    112,5 d4
    56,25 d5
    23,12 d6

Maar morgen weet je het zeker!
    Wordt wel weer tijd voor roze nieuws hier, en Sneeuwmees volgt dan gewoon...

Ik strooi klavertjes vier rond hier!

Xxx

7. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Hey Juul!!!
    Lief dat je de pregnyl halvering ff uitschreef. Alleen een kleine toevoeging: bij drie keer een injectie komt er dus nog twee keer wat bij. Dag 1 bij jou is dus de eerste spuit. Op dag 4 komt er dan weer 1500 bij en op dag 7 ook weer.
    Dus dan wordt het:
    1: 1500
    2: 750
    3: 325
    4: 162+1500= 1662
    5: 831
    6: 415
    7: 207+1500= 1707
    8: 853
    9: 427
    10: 214
    11: 107
    12: 54
    13: 27
    14: 14

Dus twee weken na de eerste prik is het niet meer aantoonbaar in je urine.

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Als je het zo bekijkt, heb je helemaal gelijk
    aklina!! Daar had ik niet over gedacht, om de oude restanten mee op te tellen...

Van Gent mocht ik zulke schema's nooit aanhouden als ik weer met een optelsom kwam, omdat ze zeiden dat het per lichaam verschilde, de Pregnyl afbraak. En toch ga je het doen ;). Ben zelf iemand bij wie het maar langzaam afbreekt. Moest altijd wachten op de bloedtest (en had daar nooit gedulde voor!). Maar, de keren dat ik tuurstreepjes had, was het wel raak! Dus ben hoopvol voor Nina hier.

Hoop gewoon, hoe dan ook, voor Nina dat ze zwanger is!
    En dat de rest gauw mag volgen.

Dus ik duim hard verder en hou me maar buiten optelsommen ;)!

X

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeeeh ik ben ongesteld!! Neusspray zit er in! Bah wat prikt die zeg.....Dadelijk f DD bellen voor FM op dag 8....

Xxx

10. Pff Sneeuwmees, ik kan me voorstellen dat je je daar ontzettend onzeker van gaat voelen.. Net als de anderen denk ik ook niet dat dit iets negatiefs betekent!

Elize, veel succes zometeen!

Nina, jij natuurlijk ook waanzinnig veel succes met je bloedtest vandaag! Krijg je ook meteen vanmiddag de uitslag?

Monatoetje, spannend, echt beginnen! Hopen dat het iets moois gaat opleveren!

Ik snap echt niets meer van mijn lichaam. Ik heb al weken last van misselijkheid, pijnlijke en grote borsten, buikpijn en diarree en dus zo nu en dan van bloedverlies. De eerste keer na de echo in de kliniek, ook 2 keer na de seks. Volgens de bijsluiter van de Puregon zijn het allemaal bijwerkingen die soms/zelden voorkomen, maar goed, ik heb het daar maar aan verweten.. Nu werd ik vanmorgen wakker en is het wel heel erg. Veel bloed, ontzettende buikpijn, eigenlijk lijkt het gewoon op een heftige ongesteldheid. Maarja, dat kan niet, want er is geen eisprong geweest. Seks hebben we niet gehad overigens. Denken jullie dat dit nu misschien kan komen door het stoppen met de puregon? Ik heb dinsdagochtend voor het laatst gespoten. Ik zou toch denken dat de klachten dan juist af zouden moeten nemen..

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: yes, meid! Klaar voor de start! You go girl!!
    @Aklina: ik wilde dat ook net vragen aan Juulzon, of de extra 'shots' er niet bij opgeteld hadden moeten worden. Ik had zelf ook een rekensommetje gemaakt en kwam daarmee ook uit op 14 dgn (ook de richtlijn die ze mij vanuit DD meegaven als je Pregnyl na-spuit).
    @Nina: veel succes met het bloedprikken vandaag! Ik hoop dat jij de aftrap gaat geven van de nieuwe roze golf! Ik denk aan je!
    @Shadixx: geen idee of het daarmee te maken heeft, maar vreemd is het wel. Je hebt natuurlijk wel heeeel lang die Puregon gespoten en daarmee is toch je cyclus en hormoonspiegel veranderd. En die rot hormonen kunnen de gekste dingen doen. Misschien een domme vraag, maar heb je al een zw.test gedaan?

Hier nog steeds heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Vanmorgen een klein beetje beige plakkerig slijm, en straks heel weinig lichtbruin in het inlegkruisje. Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar het is continue in mijn gedachten. Straks een fotoshoot op mijn werk. Pff..... Daar staat mijn kop nu helemaal niet naar.:(

12. Kan me voorstellen dat je hoofd daar nu helemaal niet naar staat :( Die wachtweken zijn ook gewoon zo gruwelijk. Inderdaad, hopen - bang zijn - hopen - bang zijn - zeker weten dat het goed zit - zeker weten dat het mislukt is.. Maar echt meissie, ik denk dat, als het fout zou gaan, dat niet zo snel al duidelijk zou zijn.. Als je er echt zo mee blijft zitten, kun je dan niet even contact op nemen met DD? Misschien kunnen zij je beter gerust stellen.

Wat je 'stomme vraag' betreft heb ik ook een heel stom antwoord ;) ; Ja, dat heb ik al gedaan, 2 weken geleden ongeveer. Vooral met die misselijkheid en grote borsten ging ik denken.. Maar goed, die test was negatief natuurlijk. Daarnaast heb ik de afgelopen weken ook steeds een echo gehad natuurlijk en als ik zwanger zou zijn zou daarop inmiddels ook wel iets zichtbaar moeten zijn geweest..

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

Lieve lieve dames,
    Dank jullie wel! Jullie zijn schatten!

Juulz en Alkina,
    Wat aardig dat jullie pregnyl halvering hebben uitgerekend. Dank je wel!
    Ik had het ook al aantal keren uitgerekend, daarom wilde ik eerst niet eerder resten, maar toen kwam ik op internet tegen dat pregnyl spuiten en hcg in bloed niet 1op1 gaat. 24 uur na 1500 pregnyl zit er ongeveer 10 hcg in bloed.......geen idee of dit klopt.

Net eindelijk bloed gegeven, eind van de ochtend uitslag. Ik vind het vreselijk spannend......

14. NinaD

NinaD Niet meer actief

Lieve Sneeuwmees,
    Wat erg dat je gisterenavond zo slechte hebt gevoeld en vanochtend niet beter. Bruinbloed is oud bloed, kan ook nog van de tp zijn. Het was toch wat lastiger gegaan. Je had ook 2 blasto's die dus redelijk snel beginnen met innestelen.......ik denk juist positief! :) dikke knuffel
    Lief dat je aan mij denkt!

Monatoetje,
    Zooo eindelijk begonnen......veel succes!

Shadixx,
    Wat vervelend! Het zou zeker door puregon kunnen komen. Hoop dat het snel beter gaat.

15. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @ninad:duim voor je!
    @monatoetje: succes deze poging!
    @sneeuwmees: wat vervelend dat je nog bruinverlies hebt. Bel anders DD? En kan best goed teken zijn.
    @shaddixxx: waarschijnlijk zijn je hormonen flink van slag.. ik heb ook wel na veel hormoongebruik veel tussentijds bloedverlies gehad, ook wel eens 1 maand elke dag bruinverlies bah. Denk dat een maand rust voor jouw lichaam wel fijn is!

Hier de 2e fm gehad. Was nu een andere arts en het leek ook weer anders! Heel moeilijk te zien ook weer :(.
    Bms was 10 mm, rechts: 1 van 15, 2 van 14, 1 van 13 en 5 kleiner dan 10. Links: 1 van 14, 1 van 13, 1 van 11 en 6 kleiner dan 10....
    Vorige keer had ik 2 van 15 ?? Dat is toch gek. Het lijkt amper gegroeid, behalve dan wat kleinere. Maar het is maar net hoe je ze meet, het lijkt alsof alles wordt platgedrukt door elkaar. Toch voel ik me nu wat negatief, weet niet waarom...

16. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik vind het goed klinken hoor. Gelukkig zijn die twee niet zo hard gegroeid. Nu heb je meer kans op meerdere rijpe eicellen.
    Ik weet hoe onzeker de follikel groei is en hoe het je bezig kan houden. Maar helaas hebben we er geen invloed op. Dus probeer je er maar aan over te geven.

17. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina: Spannend meis!! Heb je dat vanuit DD moeten laten prikken? Of mag je in DD ook gewoon urinetesten doen?
    Ik duim op positief resultaat meis!! toi toi toi!

Sneeuwmees, verschrikkelijk he die onzekerheid! Ik duim voor je dat het gewoon een goed teken is en ze goed aan het innestelen zijn!!

Eliza: Doe jij de FM in een eigen ziekenhuis? Ik vind het ook wel positief klinken hoor meis, die van 15 wachten gewoon netjes tot de rest ook wat meer gegroeit is zodat je straks meer eitjes hebt! Ik duim meis!

Ik heb gebeld naar DD, maandag om 11.45 1ste FM! Weet iemand of Dr S dit dan zelf doet? En op welke dag moet je dan terug komen? Ik ben me al weer suf aan het rekenen! Dag 14 valt op zondag bij mij.... En dan doen ze geen puncties toch??
    Ik vind het weer TE spannend allemaal... Ene kant veel zin om weer te beginnen, maar ook heel bang dat deze poging ook niet gaat lukken... Bleh!!

X

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Zoooo spannend weer Mona. Ik was ook altijd zo aan het rekenen. Maar mijn punctie kwam altijd later dan verwacht omdat de follikel groei langzamer ging dan gemiddeld.
    Dus ook bij jou... Geef je er aan over want je kunt het toch niet beïnvloeden. (Makkelijker gezegd dan gedaan weet ik, maar het scheelt zoveel stress)

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: bij mij deed dr. S. zelf de follikelmetingen. Stel je er niet teveel van voor. Je wordt door zijn assistente een klein echokamertje ingeroepen en je kan je klaarmaken (lees uitkleden van onderen). Dan roept ze door de deur naar dr. S. dat je zover bent en dan komt hij even binnen, wordt er in 30 seconden een echo gemaakt (even kort door de bocht) en binnen de 2 min. sta je weer buiten.

20. NinaD

NinaD Niet meer actief

Beta hcg 7 :(

Deel Deze Pagina