ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: ach, meid. Wat k*t! Kan dat nog toenemen door late innesteling bijv.?

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Nee, volgens mij is het toch nog een restje pregnyl. Ik heb net DD gebeld om meteen een afspraak te maken, maar zij wilde echt eerst met dr S overleggen.

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh nina wat klote meis!!!!! Dikke knuffel...

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wat een kl*te nieuws Nina :( ... dikke knuffel !

5. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    #3545 Elize84, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
    Hmm wat rot Nina (zacht uitgedrukt)..vind het heel verdrietig voor je, konden we er maar iets aan veranderen. Knuffel!

@aklina: ja ik geef me er ook wel aan over. Wat me meer dwarszit zijn de moeilijke en verschillende metingen. Zondag had ik 2 van 15 mm en nu nog maar 1. Dat is wat verwarrend.
    @monatoetje: doe ze inderdaad in eigen ziekenhuis. Dacht al dat ik maar beter naar DD kon gaan, maar weet niet of ze t daar beter kunnen meten. Mijn baarmoeder en eierstokken liggen gekanteld, dus ze moeten de echostaaf bijna verticaal in me zetten om het in beeld te krijgen... je ziet alle follikels achter elkaar liggen als het ware.
    Wat spannend voor jou dus weer, normaalgesproken heb je dan woensdag weer een echo. Het komt vast goed qua planning...:) begrijp hoe je je voelt, zit in t zelfde schuitje haha.

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Pff, nina, da's flink *&^&% voor jou zeg! Sterkte en een knuf!

7. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Nina wat een teleurstelling! Had je echt een andere uitslag gegund! :(

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    DD-meisjes:

Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Cozzen
    Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Elles11
    FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    Marija - ICSI 7 - 1e kindje
    Majo - ICSI 6 - 2e kindje
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    MissGin - ICSI 3 - 2e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 2
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Juni:
    03: Ddees70 - 2e FM
    03: aklina - 20 weken echo
    04: NinaD - Testdag!
    11: Shaddixxx - Telefonisch consult / Uitslag AMH
    14: Stiertje - verloskundige
    19: A1981 - Intakegesprek Dr. S

Juli:
    18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie

9. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    He wat enorm balen Nina.
    Ben erg benieuwd wat DD nu wil. Of er aan de behandeling gesleuteld gaat worden. Nu eerst een maand rust? Of niet?
    Sterkte met deze domper meid. Had het erg gehoopt dat het in 1x tp raak zou zijn.

10. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Cozzen
    Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Elles11
    FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    Marija - ICSI 7 - 1e kindje
    Majo - ICSI 6 - 2e kindje
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    MissGin - ICSI 3 - 2e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 2
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Juni:
    03: Ddees70 - 2e FM
    03: aklina - 20 weken echo
    04: NinaD - Testdag!
    10: Monatoetje - 1ste FM in DD
    11: Shaddixxx - Telefonisch consult / Uitslag AMH
    14: Stiertje - verloskundige
    19: A1981 - Intakegesprek Dr. S

Juli:
    18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Aklina! Vandaag 20-wekenecho!! Spannend, veel succes!

12. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Nina wat een k. Uitslag! Hele dikke knuffel voor jou!

13. Pff, sterkte Nina :(

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Elisa, heb ik jou vandaag in DD gezien??

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ego updateetje:
    Woensdag punctie voor naw slechts 4 eicellen.

16. NinaD

NinaD Niet meer actief

#3556 NinaD, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2013
    Lieve dames,
    Dank je wel voor jullie medeleven en steun!
    Ondanks dat ik sinds gisteren dit zag aankomen, blijft het belabberd! Ik moet dit weer een plek geven. Tot binnenkort! Xxx

P.s.: dr S zegt dat ik chemisch zwangerschap (vmk) heb gehad. 1500 pregnyl kan geen rol hebben gespeeld gisteren.

Maartje,
    Succes met de punctie!

Ddees en Elize,
    Succes met jullie poging!

Sneeuwmees,
    Op naar jouw positieve test!

17. ICSIchick

ICSIchick Lid

27 apr 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nina wat spijtig om te lezen :( heel veel sterkte!

18. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    #3558 Miss76, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
    @ Ddees: hoe was je echo vandaag?

@ Anjav: dank je wel lieverd! :)

@ lieve, lieve Sneeuwmees: onwijs bedankt voor je lieve bericht en voor het delen van jouw ervaring 2 jaar geleden. Ik ervaar het hetzelfde als jij: hier op het forum krijg ik de meeste steun. Echt super hoe we hier voor elkaar (en in dit geval jullie voor mij) klaarstaan! Ik merk dat ik nog wat aangeslagen ben, maar ik heb wel het gevoel dat ik langzaamaan wat uit mijn schulp kruip. Dat het eindelijk mooi weer wordt, doet ook goed!

Wat een moeilijke weken heb jij nu weer zeg. Maar bruin of roodverlies zegt nog niets hoor! Ik ken veel vrouwen die rood bloedverlies hebben gehad en toch zwanger bleven. Ik denk bij jou bovendien ook eerder aan een innestelingsbloeding dus heb er een goed gevoel over in plaats van zorgen! Dikke knuffel terug voor jou!

@ Mariska11: bij mij vergoedt CZ het bedrag dat voor een IVF behandeling staat in NL. Er wordt dus niet gesproken over 100% of over 75% maar ik krijg gewoon een standaard bedrag terug van 2011,12

@ Elize: gek dat er 1 follikel van 15 is verdwenen. En je zou inderdaad ook denken dat die 2 gegroeid zouden zijn. Ik snap dat je niet goed weet hoe je je hieronder moet voelen (en dat dit dan dus doorslaat naar een negatief gevoel) maar het is denk ik echt nog te vroeg om er iets zinnigs over te zeggen! Houd de moed erin meis. Al snap ik dat dit moeilijk is! Wanneer moet je weer terug komen voor de volgende fm?

Ik krijg regelmatig stomme opmerkingen (zie het poffertjestopic, daar zijn we zojuist even flink losgegaan :D) maar deze gelukkig (nog) niet. Ik voel wel dat mensen dit denken, maar tegelijkertijd denk ik dat iedereen het wel begrijpt en hetzelfde zou doen, met mijn lage AMH waarde. We hebben geen tijd te verliezen!

@ Shaddixxx: ik ben ook zo stom geweest om dezelfde verzekering te houden, maar ja.. wij kregen op 5 februari de uitslag van mijn AMH dus toen wist ik pas hoe slecht we ervoor stonden. Ik heb daarvoor nooit bedacht dat je wel eens meer dan 3 IVF pogingen nodig zou kunnen hebben :(

Lastig voor je dat je schoonmoeder zo bagatelisserend praat over jullie traject. Mijn schoonfamilie heeft ook vaak gezegd 'het komt bij jullie echt wel goed, ik denk dat het nog op de natuurlijke manier gaat lukken'. Fijn dat jullie dat denken, ik ga me nu even concentreren op het traject als je het niet erg vindt' :(. Inmiddels zeggen ze dat gelukkig niet meer! Jammer dat je moeder het niet aan kan om je te steunen in de wachtweken, maar dat zegt ook alleen maar hoe erg ze het voor je vindt, denk je niet?

Fijn dat jullie weer een auto hebben! En wat gek van die bloeding van vanochtend. Ik zou niet weten wat dit kan betekenen :(

@ ver gaan: ik denk dat niemand kan begrijpen hoe het is om niet op de natuurlijke manier kinderen te kunnen krijgen, tot ze het zelf meemaken. Je kunt dus ook niet tegen mensen zeggen 'zo ver zou ik niet gaan'. Ik vind het ontzettend bekrompen en kortzichtig, als je mensen die zoiets heftigs meemaken, lastigvalt met zulke opmerkingen. Bovendien voelt het inderdaad niet zo als je er middenin zit. Voor je gezondheid, je carriere, je sport en je hobby doen/laten we toch ook allemaal heel veel? Waarom dan niet voor een kind? Maar natuuuuurlijk denk ik ook weleens 'wanneer mag ik weer eens gaan leven/eten/drinken/werken/geld uitgeven als voorheen?'. Want het is zeker een mega investering!

@ kinderen meenemen: ik zou persoonlijk liever geen kindjes in de wachtkamers zien (maakt niet uit of ze lief of stout zijn, het is puur hun aanwezigheid in een vruchtbaarheidskliniek die schrijnend is), maar ik begrijp heel goed dat het niet altijd mogelijk is je kindje thuis te laten. Absoluut geen scheve gezichten van mij dus!

Ik vind de vergelijking met andere openbare plekken trouwens niet opgaan. Natuurlijk zie je overal kinderen en zwangere vrouwen. Maar op deze plek ben ik op mijn kwetsbaarst en dan word ik liever niet geconfronteerd met andermans kindjes. Maar nogmaals: alle begrip dat het niet altijd lukt oppas te regelen.

Ik begrijp Sneeuwmees haar argument overigens ook heel goed, je wilt niet dat je zoontje de dupe wordt van jullie wens voor een 2e kindje. Lastige kwestie dus, zowel voor degenen met een kindje als degenen die daar zitten omdat ze niet weten of ze er ooit 1 gaan krijgen...

@ ICSIchick: ook hier, en en en??? Wacht je tot morgen of is er al een teken van je menstruatie?

@ Nina: wat ongelofelijk k.ut voor je zeg! Heel veel sterkte met het verwerken van deze gigantische teleurstelling :(. Dikke knuffel voor jou!

@ Monatoetje: YES, je bent van start! You go girl! Op naar mooie follikels en nog mooiere bevruchtingen :). En ja, het is doodeng. Ik begrijp zo goed (ook al moet ik nog aan IVF beginnen) dat je bang bent. Maar denk eraan: de toekomst wordt niet bepaald door het verleden! Vooruit kijken dus!

@ Aklina: heb jij vandaag je 20 weken echo? Wat spannend!!! Laat je weten hoe het is gegaan? En hoe knap je kind is? :D

@ Maartje: oh, wat spannend voor je meissie! Ben je erg teleurgesteld over het aantal? Wat is jouw AMH waarde? En hoeveel follikels had je bij eerdere pogingen? Hoe dan ook: heel veel succes en geluk gewenst! Je weet het maar nooit, het gouden ei kan hier tussen zitten!

@ ik: ik voel me best ok, al ben ik nog een beetje passief. Ik wil heel graag actiever worden maar dat is lastig als je geen baan hebt en dus geen verplichtingen! Dan bepaal je toch zelf hoe je dag eruit ziet. Maar zoals ik al tegen Sneeuwmees zei: met het mooie weer dat eraan komt, komt het vast helemaal goed!

Het lijkt er trouwens op dat mijn cyclus keurig op gang komt. Ik heb al veel vruchtbaar slijm (blijf het gek vinden om dat met vreemden te delen, haha!) en de ovulatietesten worden steeds donkerder. Ik denk dus dat ik morgen of overmorgen mijn eisprong alweer heb. En die gaan we natuurlijk nog even goed benutten, zo vlak voordat we in DD gaan beginnen :D

Veel liefs voor jullie allemaal!

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss76, fijn altijd om je uitgebreide berichtjes te lezen. Alles lekker van je afschrijven!

Nina, ik vind het zo jammer voor je! Ik gun het jou (en alle anderen natuurlijk) zo! Bij een HCG van 7 zou er toch iets gezeten moeten hebben zou je denken....

Aklina, heb je een goede echo gehad?

20. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    De twintig weken echo vandaag was perfect. Echt super om te zien hoe beide kindjes alles goed hebben wat ze horen te hebben.
    Ze liggen goed op groei en zijn beide even groot.
    We zijn zo blij en opgelucht. Dit was toch wel best een beetje spannend.

Maartje, punctie van maar vier eicellen. Kan me voortellen dat dat aantal je teleursteld. Ik hoop zo dat er mooie emmies ontstaan en dat het allemaal positief uit pakt voor je!

Deel Deze Pagina