ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Aklina: wat een goed nieuws ! Gefeliciteerd met de dubbel goede 20-weken echo !

@Maartje: duim voor je ! Op naar een mooie opbrengst !

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat is er zo op 1 dag veel geschreven.

Nina *s*hit* @#$% Balen. We hadden het allemaal zo gehoopt voor jou.
    Dikke Knuffel

Ego: 2e fm gehad vanmiddag. Blijkt het niet 's middags te mogen van uit DD ivm planningen. Volgende maar op een ochtend proberen te plannen.
    Ze zijn een beetje gegroeid. Heb aan dokter S laten vragen waarom het nu zo langzaam gaat bij mij. Hij zei dat het wel eens voorkomt bij de synarel neusspray. Nou is het misschien ook wel beter dat het langzamer gaat, misschien worden ze zo rijper.
    links 1x8, 1x5 mm er is er dus 1 wel en 1 niet gegroeid.
    rechts 1x14, 2x11, 1x10, 1x8. BMS is nu 7 mm.

Ze zijn nu in 3 dagen 3 mm gegroeid dus dan duurt het nog wel ff voordat ze groot genoeg zijn.
    Donderdag 3e fm.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Aklina: wat fijn, dubbel goed nieuws! En ik ben het even kwijt: gaan jullie voor een dubbele verrassing of weten jullie nu wat er voor 'smaken' in jouw buik zitten?
    @maartje: ik hoop op een goede punctie voor jou!
    @kitty: hoe is het met jou??
    @Miss: fijn om weer 'even' :)D) van je te horen! En ja, hopelijk komt het mooie weer er nu eindelijk aan!
    @iedereen: zwaai!

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    DD-Meisjes:

Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Cozzen
    Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Elles11
    FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    Marija - ICSI 7 - 1e kindje
    Majo - ICSI 6 - 2e kindje
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    MissGin - ICSI 3 - 2e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 2
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Juni:
    03: Ddees70 - 2e FM
    03: aklina - 20 weken echo
    04: NinaD - Testdag!
    06: Ddees70 - 3e FM
    10: Monatoetje - 1ste FM in DD
    11: Shaddixxx - Telefonisch consult / Uitslag AMH
    14: Stiertje - verloskundige
    19: A1981 - Intakegesprek Dr. S

Juli:
    18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Aklina Gefeliciteerd met de mooie echo.

Miss76 fijn dat het goed met je gaat en zo lekker uitgebreid reageerd.

Verder iedereen succes.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aklina: gefeliciteerd met de hele goede echo! Fijn dat het allemaal zo goed gaat? Weten jullie overigens wat het gaat worden (hoef je niet hier te delen, hoor, maar was alleen benieuwd).
    @Nina: chemisch zwanger? Daar had ik nog nooit van gehoord. Denk ook dat er iets van plan was in te nestelen, maar dat het toch niet gelukt is. Nogmaals een dikke knuffel!
    @Ddees: snap dat je wat teleurgesteld bent door de langzame groei. Bij mij leken ze ook langzaam te groeien, en ging ervan uit dat ik maandag pas de punctie had. Maar toen bleken die follikels een mega groeispurt gemaakt te hebben dat ik toch zaterdag de punctie had. Ik hoop dat ze bij jou ook snel dat spurtje gaan maken (en als dat niet zo is, dat ze dan in ieder geval mooi doorrijpen).
    @Maartje: succes bij de punctie. Zijn het minder follikels als je eerder had? Ik proef wat teleurstelling, maar 4 is toch een mooi aantal (zeker als het een mooie kwaliteit eitjes is).
    @Miss76: fijn dat het weer wat beter gaat en dat je cyclus snel weer op orde is. Ik hoop dat het jullie wederom lukt je eitje goed te tacklen! Zet hem weer op, meid!

Ik had vandaag om half 6 een afspraak bij de mondhygiëniste. Ik had er weinig zin in en had vanmorgen nog af willen bellen. Toch maar niet gedaan. Maar ik ging (door omtandigheden) veel te laat van mijn werk vandaan en het was druk onderweg. Enorm gehaast om er te komen, kijkt de mondhygieniste me enorm verschrikt aan. Blijk ik volgende week maandag om half 6 een afspraak te hebben.:) Het is dat ik door mijn afscheiding het vertrouwen in deze poging een beetje kwijt ben, anders zou ik nog geloven dat het een zw.kwaaltje is (ik was toen ik zwanger was van mijn zoontje ook zo'n verstrooide professor).;)

7. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Nee inderdaad, wij gaan voor een dubbele verrassing. Welke 'smaken' het zijn horen we pas bij de bevalling!

8. @Miss; Ga jij maar lekker van het weer genieten, dat heb je verdiend! Ik ga later uitgebreid reageren op je mailtje!

@Aklina; Wat fijn! Nu nog meer genieten!

@Nina; Gaat het een beetje meissie?

@Stiertje; *Zwaai terug* :D

@Hier; Ik ben volgens mij gewoon ongesteld hoor.. Bloeden is nog heviger geworden vandaag, inclusief stolsels e.d. Ik ga bijna denken dat ze dat ei gewoon gemist hebben. Na al die blunders zou het me ook niet verbazen.. Maar goed, ik kijk het de komende dagen maar even aan. Een menstruatie duurt bij mij 3 a 4 dagen, dus daarna zou het wel weer minder moeten worden..

9. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    #3569 Elize84, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
    @aklina: wat fijn, zo'n mooie echo! Heb je al een grote buik?
    @miss76: wat ben jij toch goed in lange reacties :). Fijn dat je eigen cyclus zo mooi op gang komt. Het zou toch super zijn als het op de valreep nog lukt! Na een miskraam ben je wel extra vruchtbaar....
    @maartje: nee ik was in mijn eigen ziekenhuis! Dus jij woensdag al punctie?! Hoop dat het 4 toppers zijn en misschien nog wel ineens 1 of 2 extra.

@all: werd om half 3 teruggebeld, duurt dan zo lang.. woensdag weer een echo en waarschijnlijk vrijdag punctie. Heb nog een recept cetrotide gekregen via de mail en deze gelijk even naar de apotheek gebracht. Het ligt morgen na 12:00 klaar. Ik had er voor morgenochtend nog wel 1. De rest heb ik nog voor 3 dagen ofzo.
    Helaas tref ik woensdag mijn minst favo arts. Zij doet me altijd erg pijn tijdens echo's :(. Kijk er nu al tegen op. Omdat ik al zo lastig te zien ben, moet er al zo geduwd worden..nou zij is echt zo hardhandig. Help.. heb zelfs nog gebeld of ik niet iemand anders kon krijgen, maar die hadden geen dienst..Aaargh. En nu maar hopen dat ze goed telt en meet.
    Krijg wel meer en meer last van het drukkende gevoel van alle eitjes. Kan dan broeken minder goed verdragen. En van de cetrotide ben ik wat sneller emotioneel merk ik.

Hoe was de echo van Ddees?
    Edit: ik zie nu de reactie, wel frustrerend dat het langzamer gaat dan verwacht. Bij mijn andere icsi's had ik ook zoiets als jou en dan was het op de 3e meting wel ineens een stuk verder. Het komt vast helemaal goed!

@sneeuwmees: komt ook van de utro hoor, tenminste ik word daar ook altijd vergeetachtig en wazig van. Maaarr hopelijk is het bij jou idd versterkt door een zw schap :) :)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: waarom krijg jij cetrotide eigenlijk als ik vragen mag? Ben gewoon nieuwsgierig, waarom dr. S. bij de een van ons dit voorschrijft en bij de ander een ander middel. Een goed teken dat de broeken minder prettig gaan zitten. Ik hoop dat je vrijdag de punctie zal hebben, dan zit ik niet zo alleen op het wachtbankje. Wel vervelend dat er zo'n hardhandige arts tussen zit. Hopelijk heeft ze een goede, zachtaardige dag op de dag van jouw echo.;)
    @Aklina: wat leuk om jullie dubbel te laten verrassen, maar betekent wel 4 namen verzinnen. Lukt dat een beetje?

11. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @sneeuwmees: ja geen idee, hij vond dat ik teveel werd onderdrukt met decapeptyl en stelde dit voor, vanaf dag 8 spuit ik het pas. Ik heb een antagonist schema... maar tot nu toe heb ik nog niet meer eicellen als de vorige keer, ze groeien alleen wel sneller.
    Als ik op het wachtbankje kom, ben jij er al haast weer af denk ik! Of je zit op het verlengde wachtbankje natuurlijk :)
    Hoop ook dat ze in een rustige, lieve bui is..anders maar heel assertief zijn.

12. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nina, wat klote meis... :(

Aklina, gefeliciteerd met de goede echo! Opluchting is dat hè.

Even algemeen vraagje; waarom zijn de bevallen dames uit het lijstje? Dat heb ik even gemist.

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Anja: dat laatste zal vast per ongeluk gebeurd zijn. Mocht ik dat gedaan hebben, dan was dat onbewust, excuses daarvoor. Ik zal proberen het weer recht te zetten (maar niet nu, want ben aan het werk :D).

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb het de laatste keer niet gezien. De kop van het lijstje was er ook af dat heb ik hersteld niet gezien dat er nog meer miste sorry
    Als ik weer op mijn pc zit en het is nog niet herstelt doe ik het graag

Elize we gaan nog steeds gelijk op. Voel je je goed?

Zwaar naar iedereen

15. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    DD-Meisjes:

Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Cozzen
    Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje
    Desire vd Beek
    Djuuzie - ICSI 3
    Dreamer82 - ICSI 2
    Druufke - ICSI 3
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Elles11
    FSK - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    Jolanda1971 - ICSI 8
    Karin75 - ICSI 7
    Kitty17 - ICSI 5 - 1e kindje
    Linbabylin - ICSI 3
    Maartje84
    Marija - ICSI 7 - 1e kindje
    Majo - ICSI 6 - 2e kindje
    Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje
    MissGin - ICSI 3 - 2e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 2
    Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje
    Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tevka -ICSI 1 - 2e kindje
    Yj81
    Wishfulthinking - ICSI 2
    Juffie26

Agenda:

Juni:
    03: Ddees70 - 2e FM
    03: aklina - 20 weken echo
    04: NinaD - Testdag!
    06: Ddees70 - 3e FM
    10: Monatoetje - 1ste FM in DD
    11: Shaddixxx - Telefonisch consult / Uitslag AMH
    14: Stiertje - verloskundige
    19: A1981 - Intakegesprek Dr. S

Juli:
    18: Stiertje - extra echo met 28 weken voor controle niertje, met kindernefroloog erbij

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    18-10: Aklina (tweeling)
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie

Geboren:
    20-12-2012
    Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012
    Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012
    Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013
    Meisje & Jongen Mila & Luka - AnjaV
    13-02-2013
    Meisje Nina - Kippetjuh

16. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk klopt het lijstje zo weer :)!

X

17. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @ddees: ja voel me wel okee en jij? Wel last van buik en onderrug. Ik heb morgen de 3e fm..hopelijk kan de punctie daarna afgesproken worden. Vind dit ook weer zo'n onzekere periode!

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    @Elize meestal voel ik mijn eieren erg maar nu nog niet. Elk deel van de behandeling heeft zo z'n onzekerheden

19. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Iemand nog een hand te leen? Mijn nagels heb ik al op ;)
    Morgen GUO. Pff, zenuwachtig.

20. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Dat snap ik Dreamer! Wat spannend voor jullie! Heel veel succes, ik duim en hoop dat je ons morgen opgelucht kunt komen vertellen dat alles goed is :)

Deel Deze Pagina