@Ddees: mooie opbrengst, meid! Nu hopen dat ze allemaal goed rijp zijn (en natuurlijk bevrucht). Nu lekker bijkomen. De vorige keer zaten wij in NH hotel Dusseldorf Nord. Ook niet super goedkoop, maar wel prima kwaliteit en ook dichtbij de kliniek. @Mona: jammer dat er nog weinig te zien is. Ik heb het altijd dat ik langzaam op gang kom, dus de eerste keer ga ik er altijd al wat terughoudend naar toe met het idee, er zal toch wel niets te zien zijn... (daardoor ben ik de eerste keer nooit zo teleurgesteld, omdat ik niet anders gewend ben). Knuffel voor jou en volgende echo springen die follikels van jou extra goed in beeld, hoor!!
PFFFF wij zijn net pas thuis. Vanmorgen tegen half 9 vertrokken en kwart voor 6 weer thuis aaargh . We waren er kwart voor 12 ofzo en uiteindelijk kreeg ik pas 20 voor 2 mijn infuus en konden we 20 voor 3 weer weg... het punctieprogramma liep uit. 1 vrouw was niet lekker geworden en 1 had eerst narcose geweigerd, maar wilde het later toch??! Nou was echt niet leuk om zo lang te wachten. Ook had ze zelf een potje met Omegaven al klaar staan. Kom ik daar met mijn Intralipid... ze wilde het eerst overleggen blabla en had het nu al open.. ik neem aan dat het spul net zo goed is, maar ik baalde er wel van. Kost ook nog eens 40 euro. Voelde me eigenlijk wat afgescheept. Nu houdt ze de zak Intralipid daar en die krijg ik zaterdag...... had nog verhaal over dat ze zeker wil weten dat het goed bewaard was enz. Toen eindelijk terug, om half 4 in de raststatte nog even 2 utrogestan er in geduwd :s. Vandaag voelt het wel alsof we er wel heel veel voor over moeten hebben! @monatoetje: hoe zie jij er uit? Ik zag een blond meisje uit de kamer van dr S komen om 10 voor 12 ongeveer, was jij dat? Of juist wat donkerder haar met krullen? Mijn eerste fm's zijn ook nooit zo spectaculair hoor! @miss76: ja alcoholgebruik is hier ook een bekende ergernis. Ook is mijn man nog steeds wel verslaafd aan roken tussen zijn oren, maar dus gedwongen gestopt.. heel soms ging hij nog wel eens voor de bijl of hij klaagt erover... Onze relatie heeft verder niet zoveel te lijden onder de mmm, maar onze ruzies gaan dus ook altijd daarover, heel irritant. Ik wil helemaal niet zo'n controlerend type zijn, maar zo word je het wel! De vitamines deed ik in een medicijndoosje haha ooit erbij gekregen. Ach ja mannen.... verder is hij heel lief hoor . @ddees: Zo ook nog een mooie score geworden zeg! Nu duimen voor mooie bevruchtingen!
@shaddixx: ik hoop op een goede uitslag voor je! @miss76: nog even over de tijd... wij zijn pas om 15:55 aan de beurt!
Elize war een lange dag zo zeg! Pfffff! Over het verschil in infusen: ik heb het toevallig afgelopen vrijdag aan dr P gevraagd en die Omegaven is zeer geconcentreerd, daarom ook kleiner als de intralipid zak. Uiteindelijk krijg je wel hetzelfde binnen gelukkig. Sterkte!
@maartje: vergeet ik jou! Hoe ging de tp?! Heb jij een man die vandaag een pet op had? Edit: sorry...heb je eigen topic opgezocht. Wat erg meis dat het niet door is gegaan.....woorden schieten tekort. Sterkte!!
@dolfijntje: ja alleen is het van visolie en Intralipid van soja olie..? Nouja, vond t wat vreemde gang van zaken. Omdat er steeds geen bed vrij was heb ik uiteindelijk het infuus in de gyneacologische stoel gekregen met broek aan hahah.
Eliza, ja ik ben het blonde meisje.. dan heb ik jou denk ik toch niet gezien... ik meende dat jij geroepen werd toen ik nog in de wachtkamer zat... Toen ik naar buiten kwam heb ik eigelijk niet meer gekeken omdat ik dacht dat jij er weg was .. Maar wat een gedoe zeg! Dus zaterdag moet je weer hoelaat? Ik verwacht dat ik zaterdag nog wel een Fm zal hebben.... Xx
Ik weet niet meer wat je aan had haha. Toen wij er zaten werd er wel een stel naar binnen geroepen door dr S, zij was toen net naar de wc. Maar daarvoor kwam er een stel naar buiten, waarvan ik dus dacht dat jullie het waren. Kan me vergist hebben in de tijd hoor, ik denk toch dat jij het was. Wij zaten recht tegen over zijn kamer, met de rug er naar toe. Ik had een zwarte blouse aan en een beige jasje, ben ook blond... Oh en hoe laat ik zaterdag aan de beurt ben hoor ik vrijdag, dat hangt weer van het punctieprogramma af.
Dan heb ik jou niet gezien.... meisje waarvan ik dacht dat jij dat was had bruin haar... hmmm Mijn man had een rood tshirt aan miss is je dat opgevallen :-D Xx
Ja en die had een vriend met wat donker uiterlijk.. nee dan heb jij mij niet gezien en ik jou half denk ik haha
Kunnen we niet een pb doen met een foto van ons zelf . Ik hoop op genoeg bevruchtingen dat ik ook zaterdag terug mag. Maartje sterkte. Dikke knuffel
We kunnen ook elkaars mail adres pben en dan en foto sturen dat gaat misschien makkelijker. (Klik op de naam van iemand en kies prive bericht ik denk niet dat we hier mee een foto kunnen sturen) XxX
Dat zou idd ook kunnen! Op een besloten groep maken op facebook? Weet niet of iedereen Facebook heeft... X
Ik wil hem wel aanmaken, moeten diegene die het leuk vinden om er bij te zitten met f hun FB naam PB... Dan voeg ik jullie toe... En een leuke naam verzinnen voor de groep
Vorige week met koorts in bed gelegen, dus wel meegelezen, maar niet de energie gehad om te reageren. Ik haak dus vanaf vandaag weer in. @Monatoetje: Hopelijk komt het nu op gang en zien jullie bij de volgende fm meer. @Ddees: Wauw 11 eicellen, wat super goed. Ik ga heel hard voor je duimen. @Acupunctuur: Heb ik ook gedaan, maar heeft bij mij geen positief effect gehad.