Hallo dames, Ik kom even kijken hoe het met jullie gaat! Ddees, Wat een mooie score! Op naar mooie bevruchtingen!!! Elize, 5 bevruchtingen......wat geweldig!!! Je bent geen aansteller! Een aansteller redt het niet in de mmm. Heel vervelend allemaal van die infuus....moet nu echt werken! Monatoetje, Veel succes! Sneeuwmees, Ik ben aan het duimen hoor...... Voel je beter? Miss, Succes met jullie afspr! Maartje, Ik ga zo jouw topic lezen....zo te horen is een dikke knuffel op zijn plaats. Ik heb vorige week best een zware week gehad. Mentaal ging het best oke tot mijn verbazing, maar fysiek viel mijn zeer vroege mk niet mee. Eerste dgn veel krampen en daarna veel bloedverlies. Afgelopen weekend veel geslapen, gaat nu gelukkig beter. 24 juni afspraak met dr S om volgende schema te bespreken. Zwaai....zwaai...naar iedereen
Dames, de Facebook pagina is door Monatoetje gelanceerd hoor Loontje, Monatoetje en ik hebben al kennis gemaakt. Zo leuk!!! Komen jullie er ook bij? Voor degenen die geen Facebook profiel hebben, misschien een idee om er 1 te maken die je alleen hiervoor gebruikt? Gewoon een naam verzinnen die niemand ooit aan jou zal linken
Acupunctuur: Gynaecologen bij mij op het werk gaan regelmatig naar congressen over de hele wereld om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen. Een klein half jaar geleden kwamen ze terug met het verhaal dat acupunctuur wetenschappelijk bewezen effectief is bij stellen met fertiliteitsproblemen. Ik vind het de moeite waard. Het is ff een half uur voor en een half uur na de tijd. Zelf zou ik niet iedere week een behandeling willen omdat het dan een belasting wordt, maar dit was een kleine moeite...
Maartje ben er stil van. Wat een teleurstelling!! Jeetje daar reken je niet op... Hoe gaat het met je? Dikke knuffel!
@Ddees: zie fb altijd als een extraatje (leuk om de personen achter de nicknames te zien) en ik plaats daar ook wat makkelijker even een foto, dan ik hier zou doen. Op fb praat ik overigens niet over kinderwens dingen en ivf en DD bijv. Dus ik denk dat het wel lekker is zo naast elkaar te hebben. @Maartje: had je topic gelezen. Was er stil van. Ook van mijn kant een dikke knuffel. @Mona: heb je me gevonden....hihi...? @Dreamer: ik heb ook een tijdje accupunctuur gehad. Zij behandelde me altijd vlak voor de terugplaatsing of eisprong. Helaas zonder resultaat. Maar ik geloof er zeker in. Heb er nog aan getwijfeld haar te bellen voor de tp deze keer, maar het was al zo'n geregel met ons werk, zoontje e.d. dat ik niet nog meer 'gedoe' erbij wilde hebben.
@Nina: fijn weer van je te horen! Ik miste je al. Heftig dat de vmk toch een behoorlijke aanslag is geweest. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. @Ddees: succes met het wachten weer op het be(v)ruchte telefoontje. Ik hoop op een mooie score! Gebruiken jullie de embryoscope? Hier gisteren enorme ongikrampen gehad, waardoor ik dacht dat het einde oefening was. Maar niets nog. Vanmorgen weer dat ongigevoel toen ik nog op bed lag. Moest zo nodig plassen, maar wilde liever nog even in de waan blijven van de wachtdagen, dan daar ruwweg vanaf gedonderd worden. Maar tot nu toe nog niets. Maar de vraag is nog hoe lang ik de rode duivels buiten de deur kan houden.
Sneeuwmees: ik wist ook zeker dat het bij ons mislukt was. Voelde me ook precies hetzelfde als wanneer ik ongesteld zou worden. Maar toch niet dus ...
Donderdag testen Sneeuwmees? Spannend zeg! Die rode duivels moeten gewoon wegblijven.. Succes met wachten Ddees...
Als ik Suprefact gebruik merk ik vrij weinig van het pufje. Niet zoals een neusspray zeg maar. Denk steeds dat er dan te weinig uitkomt..maar dat kan niet toch?
Sneeuwmees, whaa spannend meis! Ik duim gewoon dat je zwanger bent hoor! Je hoort zovaak dat vrouwen denken dat ze ongesteld worden als ze zwanger zijn, en bruin verlies kan ook bij een zwangerschap voorkomen... Bij mij beginnen de hormonen te werken hoor, pfff stront chagrijnig pffffff.... Gelukkig heb ik bijna vakantie! Arme collega's......
Sneeuwmees, ik had trouwens 2 dagen voor de officiële door DD opgegeven testdatum al een positieve test. Maar jij hebt geloof ik nog pregnyl gespoten na de punctie he?
@Ddees: ik hoop op een mooi aantal in de embryoscope voor jullie! Moet vast gaan lukken met zo'n mooi aantal. @Stiertje: heb inderdaad vorige week woensdag nog pregnyl gespoten. Ik heb terug zitten rekenen met halvering en dan zou ik vandaag volgens mij op 26 hcg nog zitten. Donderdag mag ik testen. @Elize: ik twijfelde ook wel eens of ik wel wat binnenkreeg met die neusspray (en heb wel eens getwijfeld of ik niet nog een keer moest sprayen). Maar ik hoorde van Aklina dat als je het even later je keel in voelt lopen (sorry voor het detail), je het toch goed binnengekregen hebt. @Mona: we kunnen elkaar de hand schudden. Hier ook strontchagrijnig en op oorlogspad. Gelukkig weinig collega's vandaag aanwezig.
Gelukkig maar En ja, 2,32! Dokter Scholtes vond het niet heel goed, maar zeker goed genoeg om mee te werken! Als ik naar de schema's kijk is het inderdaad wat te laag voor mijn leeftijd, maar als ik 4 jaar ouder geweest zou zijn was ie perfect, dus ik doe het ervoor hoor Wat een opluchting! Hij heeft ook nog wat uitgelegd over het spermiogram van m'n vriend; 100.000 zaadcellen gevonden, 100% onbeweeglijk.. Maar; Omdat er toch wat zaad gevonden is, zou de kans op een succesvolle TESE best redelijk zijn! Ik heb Irma net gebeld zodat zij een afspraak voor ons kan maken in Mulheim. Dokter Scholtes leek het een goed idee om mijn stimulatie dan rond dezelfde periode te starten. Nu moet de afspraak voor het gesprek in Mulheim sowieso na 5 juli. De baas van m'n vriend gaat trouwen en is van 19 juni tot 5 juli afwezig, en er mag maar 1 persoon tegelijk vrij nemen Belachelijk, maar goed, die 3 weken wachten redden we ook wel en dan kan m'n vriend in ieder geval ruim op tijd vrij vragen. Kunnen ze daar in ieder geval niet over zeuren.
Hmm voel ook niet zoveel in keel... wel dat ik een beetje in mn neus spuit, maar verder weinig. Heb nog steeds zoveel last bah. Verga af en toe vd buikpijn. Ook in mijn onderrug. Buik is ook opgezet. Ben niet zwaarder, juist weer wat lichter na punctie. Moet duizend keer plassen alsof blaas geprikkeld is (had ik vorige keer ook). Net 10 minuten met de hond gelopen op rustig tempo, maar gelijk eigenlijk al teveel last om verder te lopen. Nu maar even op de bank met kersenpit en dan zo een wasje ophangen... moet ook nog wat boodschappen halen, maar kijk hier tegen op. En dan zit je op 4 dg na punctie. Is het voor de terugplaatsing erg dat ik nog zo last heb? @monatoetje: balen dat je chagerijnig wordt vd hormonen! Heb ik gelukkig niet echt. Alleen wat emotioneler. Maar goed teken dat het aanslaat .