ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dolfijntje: geen flauw idee hoe het kan komen. Klinkt inderdaad als een cyclus die even helemaal de kluts kwijt is. Ik had voordat ik in DD ging starten bedacht om zelf doktertje te spelen en na mijn eisprong utrogestan te gaan gebruiken (omdat ik soms wat last van spotting had en wilde kijken of dat dan weg zou blijven). Een week na de eisprong begon ik te vloeien, dat stopte, toen echt ongesteld, toen begon ik weer te vloeien. Ik wist niet meer wat er aan de hand was. Kende mijn eigen lijf niet meer. Alles schoof een week op (en dat alleen doordat ik een paar dagen die utrogestan had gebruikt). Kun je morgen niet even met DD overleggen?
    @ICSIchick: vreemd dat je menstruatie er nog niet is. Heb je normaal wel een regelmatige cyclus? Je hoeft je niet te verontschuldigen als je even wat minder tijd of zin hebt. Ik denk dat iedereen dat hier wel begrijpt.

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Mooi om te lezen en leuk je buikfoto te zien! Mooi buikje en zo bijzonder, twee mini mensjes in je buik! voel je ze ook al?

Onze buiken verschillen niet veel van elkaar (al staan in mijn album 'blote' buikfoto's, dan lijkt de buik groter dan als ik kleren aan heb :) ).

Hier ook maar 3 / 3,5 max kg aangekomen...
    Dus ben benieuwd wanneer De Groei komt...
    Bij mij zit al het gewicht echt alleen in Buik, pas ook eigen broeken nog. E ohja, ook borsten zijn gegroeid. Van kleine B naar volle C. Leuke bijkomstigheid :).

Rest, duim duim duim....

X

3. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Nee inderdaad. Dat stukje heb ik hier niet gedeeld. Ik heb al weken pijn en slaap daar erg slecht van. Kan overdag niets tot weinig. Sinds ik een ondersteunende band en fysio heb gaat het wat beter.
    Dit topic vind ik niet de plek om over zwangerschapskwalen te zeuren. Want ik heb de loterij met jackpot gewonnen. Dan zeur je ook niet over de belasting.
    Maar inderdaad het is echt afzien. Totaal anders dan ik verwacht had. Genieten is er sinds de pijn niet meer bij. Hoewel ik het wel probeer. Mooie momenten zoals de echo's en de momenten dat ik ze voel bewegen probeer ik bewust te beleven. Wil niet dat straks de hele zwangerschap in het teken van ellende staat.
    Nu ik met behulp van fysio weer wat mobieler ben lukt dat genieten beter.
    Zo. Nu klaagmodus uit, want het is maar tijdelijk en ik weet waar ik het voor moet doorstaan.

Dolfijntje, ik had ook vaak tussentijds bloedverlies. Zonder aanwijsbare reden. Volgens dr s was dit een teken van hormoonzwakte door Pof.

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Oh ja. Even over mijn foto's. Het is maar goed dat het shots zijn vanaf zijkant want dat tekent mij gunstig af.
    Ik heb namelijk hele brede heupen en vrij slanke taille van mezelf. Normaal broekmaat 44 en sinds zs maat 46. Probeer dus ook bewust niet teveel slechte dingen te eten.
    Maar bedankt voor de complimenten:)

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Alkina,
    Wat vervelend! :)
    Gelukkig dat het nu wat beter gaat. Je had jouw zwangerschap ook anders voorgesteld....een en al genieten en elke dag blij. Dat is helaas niet altijd de praktijk. Met zoveel pijn is genieten inderdaad dan niet bepaald makkelijk. Waarom zou je trouwens hier niet over jouw klachten praten?
    Ik vind het juist leuk om van de zwangere hier meer over hun ervaringen te horen en klachten horen ook erbij. Ja jullie hebben de JACKPOT :D, maar dat betekent niet dat je niet mag klagen!!! Veel beterschap! Dikke knuffel

6. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Nee helemaal mee eens. Vind overigens dat iedereen na de mmm een superzwangerschap verdiend, maarja helaas heb ik het niet voor t zeggen.

Ik heb net een 1e poging gedaan DD te bellen. Nu nog maar eens..

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aklina: je hoeft je wat mij betreft niet in te houden om lekker van je af te schrijven over je zw.kwaaltjes. Het leuke van dit topic vind ik dat de zwangeren (en diegenen die bevallen zijn) nog steeds zo lekker actief meekletsen. Dus wat mij betreft hoort daar ook de klaagzang bij van het nachtbraken met kleine baby's, het zat zijn van de zwangerschap of andere twijfel, onzekerheid of wat dan ook. Dus houd je niet in. We hopen natuurlijk snel allemaal elkaar te kunnen bestoken met dit soort kwaaltjes-klaagzang.;)

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Aklina Mooie foto's en een ontroerend verhaal. En ook ik ben het met de andere eens. Jij bent er voor ons dus wij zijn er voor jou.
    We willen allemaal zo graag dat we wel eens vergeten dat het niet altijd een roze wolk is tijdens de zwangerschap en na de bevalling.
    Dikke knuffel.

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aklina, mooie foto's meid en wat een mooi verhaal! Ik ben het ook eens hoor dat je best over je kwaaltjes mag praten! Idd wat Ddees zegt, jij bent er voor ons, wij ook voor jou!!! Dikke knuffel!

@ Elize heel veel succes vandaag!! toi toi toi

Dolfijntje, heb jij synarel moeten spuiten? Ik snuif het ;)! Maar nu pas voor de 1ste keer dus geen idee of mijn cyclus straks van de war zal zijn, hoop dat ik daar niet achter kom, maar gewoon zwanger zal worden deze poging..

@ All, hier nog steeds het idee dat er niet veel gebeurd in mijn buik... Heb nog niet echt last... Vind het zo raar dat de vorige pogingen met 150E puregon er meer te zien was als afgelopen follikelmeting met 150 menupor en 150E puregon!
    Merk wel dat ik echt last heb van de hormonen, ben stront chagrijning, emmotioneel en heb nergens zin in! Liefste zit ik gewoon thuis op de bank en doe ik niks!! En mijn hoofd staat op piekermodus waardoor ik slecht slaap pffffff

X

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Monatoetje. Dat het zo langzaam gaat komt door de synarel. Dat had ik deze keer ook en heb het zelfs aan dokter S laten vragen waarom het allemaal zo langzaam ging. Normaal had ik op dag 13 de punctie nu was het op dag 18.

Elize moet jij DD bellen voordat je straks moet komen voor de TP?
    Hebben ze bij mij niks over gezegd.

11. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Nee ik stelde het zelf voor zodat we zeker weten dat we niet voor niks ruim 3 uur in de auto zitten. Dus toen zei de assistente van zaterdag dat ik woensdagochtend voor alle zekerheid wel even kon bellen. Maar inmiddels weet ik dat het er goed uit ziet en dat we kunnen komen :D. Ze wist verder niets van hoeveel er nog goed zijn etc.
    Nou, ik heb er zin in...De 8ste terugplaatsing alweer en hopelijk de laatste...al kan ik me daar nog weinig bij voorstellen hihi.

@monatoetje: vervelend dat je je zo voelt, maar hopelijk voel je je gerustgesteld dat het bij synarel altijd wat vertraagd wordt. Het komt misschien juist de kwaliteit ten goede. Er is vast morgen al meer te zien, maar probeer niet te grote verwachtingen te hebben.

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Spannend Elize. Succes
    Het heeft bij ons geen zin om 's ochtends nog te bellen. We moeten om 630 uur al op pad op zaterdag ochtend. Ik neem aan dat als ze gestopt zijn we vrijdag nog wel gebeld worden.

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elize en Ddees, thanks voor jullie gerustellende worden!

Elize jaaaa super meis! Deze gaat hem gewoon worden hoor! Dat moet!! :)

Weet je wat ik trouwens ook raar vind bij Dr S.. Hij heeft een mega groot kantoor waar zijn bureau staat, maar waar de echo's gedaan worden is echt maar een piep klein hokje! Wat moet je nou met zo'n groot kantoor, als je de meeste tijd aan het werk bent in dat kleine hokje???
    Bij de echo werden we ook via de zijdeur van het echokamertje naar binnen geroepen, was echt sjokvol met 4 personen!!

X

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: spannend, meid! Goed dat je even gebeld hebt, al is het maar voor je eigen geruststelling. Voor jou is het broedseizoen weer bijna geopend!! Heel veel succes!!
    @Ddees: ik ga er zeker van uit dat ze voor die tijd bellen als het er naar uit ziet dat er geen tp zal zijn. Maar ik herken nog wel van mezelf dat het wel heel vreemd voelt. Zo van, is geen bericht goed bericht...? Maar zo blijkt het dus wel te werken inderdaad. Dus als je vrijdag niets gehoord hebt, reken er maar op dat je de wekker vroeg moet zetten voor zaterdag. Het schiet voor jou dus ook al op. Spannend, hoor, weer een paar meiden op de wachtbank!
    @Mona: ik had bij mezelf ook verwacht dat ik al sneller een gevoel in mijn buik zou hebben. Zeker omdat ik nu veel meer spoot dan bij mijn vorige pogingen. Dat viel mij in het begin dus ook erg tegen en dacht dus dat er weinig tot niets te zien zou zijn. Maar dat bleek toch mee te vallen en mijn follikeltjes groeiden toch lekker door. Dat vroeg ik me ook af waarom dat kamertje zo klein moest zijn. Ik laat mijn man en zoontje meestal ook maar gewoon in de wachtkamer, anders zit je als haringen in een ton in dat kamertje. Zeker als je die kamer van Dr. H. ziet, is dit maar een ouderwets en gedateerd hokje.

15. Inderdaad Elize, dit moet hem gewoon gaan worden!

Sneeuwmees, hoe gaat het?

Monatoetje, wat kl/ote dat je er zoveel last van hebt :( Hopelijk mag je snel afscheid nemen van alle medicijnen, en hoef je ze daarna nooit meer terug te zien!

Het kantoor van S.. ;) Mij vielen vooral z'n sci-fi lamp op en alle draden van de computer e.d. die er maar gewoon hangen en niet eens een beetje weggewerkt zijn :D Het is inderdaad wel een enorme ruimte!

16. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe gaat zo'n TP daar dan in zijn werk!? Want volgensmij ligt het kamertje van Dr S toch niet echt bij het lab waar de embryo'tjes liggen ofwel? Of komt er gewoon iemand met het rietje met de embryo (s) naar dat kamertje als je daar klaar ligt???

X

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixxx, dus jij hebt het echo kamertje van Dr S nog niet gezien?
    Daar hangt trouwens ook een groot beeldscherm tegen de muur? Geen idee waar hij dat voor gebruik? Ik vind het altijd wel leuk om met de follikelmeting mee te kijken, maar dat gaat bij Dr S wel last, op dat kleine schermpje van zijn echo apperaat! En daarbij deed hij het zo vlug de vorige keer en dan mompelt hij wat in het duits naar zijn ass dat ik er nog niks snap haha!

X

18. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja het is idd een klein hokje, ook hoe/waar je je uit moet kleden enz. Maar dat vind ik ook van de punctiekamer hoor! Dat hadden ze in Nl waar ik ben geweest toch wel wat beter voor elkaar haha.
    Ik vind het altijd wel bijzonder dat hij zo'n persoonlijke assistente heeft, dat meisje met dat bruine, lange haar. Die roept ie dan op en ze komt gelijk haha.

19. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja ik zag ze vorige keer ook lopen vanuit het lab. Maar dat was in Zwolle ook zo. Bij jullie zkh niet?

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee bij ons in het ziekenhuis lag de punctiekamer en de kamer waar de tp gedaan werd naast het lab.
    Bij de punctie werden de buisjes gelijk door een luikje afgegeven aan het lab en die gingen meteen aan de slag met tellen,
    Bij de TP werd ik eerst klaar gelegt tot de baarmoeder mond in beeld was en dan pas kwam de laborante met het slangetje met embryo...

Bij ons lag je bji de punctie met 4-5 meiden op 1 kamer met gordijntjes om het bed, en als diegene voor je aan de beurt was voor de punctie moest ik gaan plassen en me een OK jasje aantrekken... Hoe gaat dat in DD dan?

X

Deel Deze Pagina