ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixxx ik heb nu ook de rekening v zaadonderzoek binnen.. zelfde bedrag als jou.. volgensmij is dit de rekening v het lab.. ziet er namelijk hetzelfde uit als de rekening voor het bloedonderzoek.

Xx

2. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Sneeuwmees: heftig van je bloedverlies! Hoe voel je je eronder dat het soort van vmk is geweest?

Hier gaat het gelukkig beter vandaag, daar kun je dan echt blij mee zijn zeg. Niet meer zoals afgelopen dagen. Moet wel nog vaak plassen. Qua gewicht zit ik weer op dat voor de poging. Ik was vlak voor punctie 2 kg zwaarder. Buik nog wel opgezet!

3. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Monatoetje dan is er dus maar 5 min voor tp ;) We gaan elkaar zeker zien Leuk

4. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @ddees: wat vervelend dat je er zo over in zit of ze t nog doen. Hoeveel zaten er van jou nu in de embryoscoop? Anders hadden ze allang gebeld nu toch?!

5. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Heb jij dr S dan?

6. @Sneeuwmees; Ga ik zeker doen!

En wat heftig bij jou.. Dat maakt het allemaal nog erger.. In ieder geval fijn dat je wel tevreden bent met de behandeling. Het is natuurlijk allemaal ontzettend zwaar, maar het wordt er niet makkelijker van als je ook weinig vertrouwen in de behandeling en/of de arts hebt.

@Elize; Nee joh, in het Geertgen doen ze niet aan bloedprikken ;) Nee, ik heb dus geen idee hoe het met m'n progesteron zit. Ik heb de laatste keer van onze favo arts (de enige daar die buiten de lijntjes durft te kleuren en die ook fan is van dr. S. zijn werk) pregnyl mee gekregen voor na de IUI, en toen duurde het wel 13 dagen voor ik ongesteld werd (inclusief positieve test, maar die was na een dag dus alweer wit). Hoop dat ik ook weer wat van dr. S. meekrijg. Zoveel mogelijk, wat mij betreft.

@Monatoetje; Het viel mij wel op dat het rekeningnummer van de rekening voor het zaadonderzoek en de rekening voor mijn bloedafname anders waren, dus ik denk inderdaad dat die van het zaadonderzoek van het lab was (dat stond ergens rechts bovenaan ook). Maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat maar 27 euro is! Ik kreeg net overigens wel al de rekening van het telefoontje van 11 juni. Van de intake nog niets gezien, en van de overige rekeningen voor het bloedprikken en zaadonderzoek, waarvan ik denk dat ze nog moeten komen omdat het anders wel erg goedkoop is, ook niet..

@Ddees; Als je echt heel onzeker bent en er alleen maar om loopt te stressen, kun je dan zelf niet even bellen? Maartje's ervaring was daar niet heel goed mee, maar wat kan jou het schelen.. Dan weet je in ieder geval iets meer!

Iedereen succes morgen!

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Fijn Elize dat je je wat beter gaat voelen. Ik heb gelukkig bijna geen last deze keer. Je zou bijna denken dat het door de suprefact komt. Dit had ik de vorige ronde en deze keer niet. Ook heb ik voor mijn doen veel gedronken deze keer. Wilde niet weer zo'n pijn.
    Er zijn er zijn 4 in de embryoscoop gegaan. Ik neem aan dat ze anders wel gebeld zouden hebben. Maar toch ze kunnen het vandaag nog wel doen, maar morgen niet meer, maar daar gaan we niet van uit.

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik neem aan dat dokter S het zelf doet?

9. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik heb ook veel gedronken en gebruik Suprefact.. denk dat het komt door gekantelde baarmoeder en eierstokken. Fijn dat jij weinig/geen last had!

5 min lijkt me heel kort voor een tp. Maar bij dr S moet je ook gelijk opstaan. Je kunt altijd nog om de hoek weer gaan zitten :p.

10. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Vergeet geen foto te vragen :) ik vind het zo mooi om te zien... als ze maar blijven zitten...

11. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Heb jij eigenlijk ook 100 mg vd utro?

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja ook heb100mg utro. Vorige keer had ik dokter H en daar mocht ik wel blijven liggen. Zei liep gewoon weg en een assistente kwam zeggen dat we konden gaan. Ze liet wel op het echo scherm de emmy zien nadat ie ingebracht was. Een witte rijstkorrel op het scherm

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja dat is de luchtbel naast embryo blijkt :) zei ze tegen ons... jullie laten 1 of 2 terugplaatsen?

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    2 ik ben al zo oud ;). 3 durf ik toch niet.

15. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Oh ja is ook zo :p :p
    Nee 3 zou ik denk ik ook niet durven..hoewel...hihi

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: vaak plassen is een goed teken (ook al is het niet leuk om er vaak 's nachts uit te moeten). Fijn dat je je beter voelt.
    Op zich heb ik zelf ook wel het idee gehad dat er tenminste iets gebeurd is. Ondanks dat het niet leuk is omdat het mislukt is, geeft het gevoel van dat er toch iets gebeurd is in mijn lijf wel wat meer hoop om door te gaan. Mijn lijf is dan nog wel tot iets in staat, maar het moet alleen nog blijven plakken.
    @Ddees: heb vertrouwen in je emmies, meid! Ze wachten vol smart om jou de komende 8 maanden gezelschap te gaan houden. Als je een andere arts dan S. krijgt, zeggen ze het meestal gelijk als je de afspraak maakt voor de tp. Ik denk dat hij donderdag zijn vrije dag heeft, want ik heb al 2 keer meegemaakt dat hij er op donderdag bij de fm en 2 wkn later bij de tp zelf niet was.
    Grappig dat jullie het over het aantal tp zaten te praten. Ik zat net nog in de auto te denken als ik er ooit 3 over zou hebben en het risico zou groot zijn dat de ene de vriezer niet zou overleven, dat ik dan geloof ik wel het risico ga nemen ze alle 3 terug te laten plaatsen.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nog even @sneeuwmees: vind je het heftig, dat het waarschijnlijk/misschien wel een vmk is geweest? Of was het zelfs nog te vroeg voor een vmk?
    Mijn eigen ervaring na de mislukte 'verse' tp bij de eerste icsi was dat ik ook heel heftig ongesteld werd. Zou het ook iets kunnen zijn wat daarbij vaker voorkomt? Je hebt natuurlijk een enorme hoeveelheid hormonen verstouwd de afgelopen weken ...

18. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DDees, Leuk! Dan zien we ons morgen! Neem idd niet aan dat een TP maar 5min duurt! Succes nog met wachten!!

@ Shadixx.. heb net nog f gekeken maar de rekening van 26,81 is echt van het lab.. Dit is namelijk hetzelfde rekeningnr als van de bloedtesten. Voor intake en bloedafname en telefonisch consult was een ander rekeningnr..
    Maar ik ben het met je eens dat ik dat wel heel goedkoop vind voor zaadonderzoek, maar ach we wachten maar af...

Liefs

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: ikzelf vind een vmk een beetje een te groot woord, hoor! Die assistente had het over een soort van miskraam, maar dat voelt voor mij niet zo. Maar ik denk wel dat er even iets geweest is (ook gezien de klachtjes e.d.). Gisteren zat er iets heel vreemds in mijn maandverbandje. Het was niet echt een stolsel, maar wat het wel was, weet ik ook niet. Dus heb wel het vermoeden dat er even iets geweest moet zijn, maar wat niet goed gepakt heeft, maar al in een heel vroeg stadium, dus voordat het überhaupt een (vroege) miskraam genoemd mag worden.
    @Ddees: niet gebeld dus?? Nou, meid, dat wordt morgen vroeg de wekker zetten. Een leuk vooruitzicht of niet?

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Nog steeds niet gebeld. Spannend hoeveel er nog over zijn. Morgen vroeg vertrekken.
    Sneeuwmees ik heb ook 2x gehad dat er wat gezeten moet hebben. De bloedtest van het AMC was niet helemaal nul, maar 5.
    Sterkte.
    Jij weet dat je zwanger kan zijn, want je heb al een kindje. Het geeft helaas geen garantie dat het nog een keer zal lukken. (ik bedoel dit niet rot ofzo)
    Soms is het schrijvend moeilijk te verwoorden wat je nu precies wilt zeggen.

Deel Deze Pagina